Vreemde asteroïde - ruimteschip?

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Cookies

Re: Vreemde asteroïde - ruimteschip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 08:31

Oh ja die docu heb ik ook gezien. Was een interessante theorie.
Ik weet dat er mensen zijn die een 25 uurs ritme hebben ipv 24. Mars heeft een extra uur.....

Misschien zijn wij wel zo'n Utopia project voor de aliens. Wij denken dat er satellieten boven ons hangen, maar eigenlijk zijn het camera's. Aliens thuis op de bank met popcorn en cola.

Come over to the dark side, we have cookies!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 12:46

Ja zoals wij een mierenbak houden ofzo. En af en toe laat je een UFO met nieuwe technologieën los op aarde zoals in 1947 in Roswell. Dan kan je kijken wat de mensheid daarmee doet en of het snel nieuwe technologieën ontwikkelt. En toch als je die afleveringen van Ancient aliens bekijkt zitten er echt dingen tussen die logisch zijn. Zoals die identieke gebouwen die ieder aan de andere kant van de wereld staan in een tijd dat er nog niet gevlogen kon worden. Of die gedetailleerde kaarten van Piri reis die zo perfect in detail en op schaal getekend zijn dat dit alleen zou kunnen vanaf grote hoogte.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 12:52

Als die aliens ook maar een grammetje harses in hun kop hebben blijven ze hier heel ver vandaan. :P

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 13:08

Hebben jullie een linkje van die docu over de Rhesusfactor, of was het ook bij Ancient Aliens?

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one has been - Tool - Lateralus

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 13:13

Dioxide schreef:
Hebben jullie een linkje van die docu over de Rhesusfactor, of was het ook bij Ancient Aliens?

Ook bij Ancient aliens. Als je googelt kan je hem wel vinden denk ik.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 17:56

Anoniem schreef:
Als je nu al het vluchtelingenprobleem wereldwijd bekijkt....moet je je eens voorstellen dat er een hele horde aliens bij komt.
Of die ons dan rijkdom, liefde en wijsheid komen brengen.....

nee, die nemen al die ongewenste overbevolking mee, dus als je dan tot de gelukkigen behoort......

Maar ik vind het toch wel interessant, er zijn nog steeds dingen op area51 en in Rusland (daar zit ook zo'n gebied) die niet te verklaren zijn. Maar ik zie nog niet zo even een ruimteschip landen en mijzelf theeleuten met ruimtewezens. Als ze vriendelijk zijn zou het wel leuk zijn natuurlijk. :Y)

Een paard zonder ruiter is nog steeds een paard, maar een ruiter zonder paard is gewoon een mens.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 18:37

Hm, in de geschiedenis waarbij een geavanceerdere beschaving belandde bij een minder ontwikkelde beschaving, is het nooit goed afgelopen voor de minder ontwikkelden die gekoloniseerd werden. Kijk maar naar Zuid-Amerika toen de Spanjaarden aankwamen, de indianen in Noord-Amerika, wat wij in Indonesië gedaan hebben enz. Dus met dat in het achterhoofd bedenk ik me altijd maar dat we beter niet bezocht kunnen worden door aliens...