[VIDEO]Deelnemers LGCT Super Grand Prix bekend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14036
Geregistreerd: 20-04-16

[VIDEO]Deelnemers LGCT Super Grand Prix bekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-18 01:22

*bokt.nl / gc global champions
Springen

Afbeelding
Harrie Smolders en Don VHP Z. Foto door aniek1985

De zestien beste ruiters van de Longines Global Champions Tour van afgelopen seizoen zullen het tegen elkaar opnemen in de eerste editie van de Longines Global Champions Tour Super Grand Prix op zaterdag 15 december in Praag.

Via het nieuwe concept de GC Playoffs konden ruiters het hele seizoen strijden voor een gouden ticket, waarmee ze zich direct plaatsten voor de finale volgende maand in de O2 Arena in Praag.

De zestien deelnemers zullen het tegen elkaar opnemen over twee 1.60m parcoursen. Het prijzengeld in de finale is 1.250.000 euro. Voor Nederland hebben Harrie Smolders en Frank Schuttert zich weten te plaatsen voor de finale tijdens de Prague Playoffs. Voor Belgiƫ komen Gregory Wathelet en Nicola Philippaerts in actie.

De andere deelnemers zijn Scott Brash (GBR), Edwina Tops-Alexander (AUS), Ben Maher (GBR), Carlos Lopez (COL), Daniel Deusser (GER), Sameh El Dahan (EGY), Peder Fredricson (SWE), Alberto Zorzi (ITA), Ludger Beerbaum (GER), Shane Breen (IRL), Henrik von Eckermann (SWE) en Lorenzo de Luca (ITA).


RedKiwi

Berichten: 176
Geregistreerd: 23-08-16

Re: [VIDEO]Deelnemers LGCT Super Grand Prix bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 18:02

Ik kan echt niet wachten om dit te zien! Zou me niks verbazen als Ben Maher er weer eens met de hoofdprijs vandoor gaat (doet hij het hele seizoen al), maar als Harrie Smolders, Peder Fredericson of Nicola Phillipaerts winnen, vind ik het net zo mooi :-)