bestelling paardenvoer, verkeerde geleverd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

bestelling paardenvoer, verkeerde geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-18 15:44

Zoals de titel al zegt; ik had paardenvoer besteld bij een webshop. Ik heb daar nog niet eerder wat besteld. Ik had maandag besteld. Het werd vandaag bezorgd. Ik blij, hoihoihoi mijn paardenvoer!
Ik maak de doos open, hebben ze het verkeerde geleverd! Stelletje klunzen! Pakbon erbij, ja ik had senior slobber besteld en ik kreeg de senior mix.
Ik heb gebeld naar de webshop, ik moest even mailen en een foto van de zak maken en meesturen. Ik ben zachtjes gezegd not amused. Nu even afwachten hoe dit verder wordt opgelost. In principe zou je kunnen zeggen; dan voer je toch gewoon eerst die senior mix op. Ja dat zou kunnen, ware het niet dat het suiker/zetmeel gehalte een heel stuk hoger ligt dan in de senior mash.
( dat zie je weleens op fb langs komen) : je moest maar 1 ding doen.... :(
Ik moest dit even van mij afschrijven. Wordt vervolgd.

Kidde
Berichten: 3445
Geregistreerd: 24-10-09

Re: bestelling paardenvoer, verkeerde geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:46

Uhm maar er is toch nog niets aan de hand? Gewoon de reactie van de webshop afwachten dan zal het zeker goed komen! Fouten maken is menselijk :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: bestelling paardenvoer, verkeerde geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:47

Waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden.
Ik vind je erg overtrokken reageren. De webshop gaat het toch oplossen? Waarom dan dit bericht?

upendo

Berichten: 22275
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:47

Jeetje. Mensenwerk, foutjes komen voor. :=

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:47

Huh? Waar mensen werken worden fouten gemaakt. :Y)
Zo te lezen willen ze het best oplossen. Wat is het probleem? :')

mvdbijl

Berichten: 3673
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: bestelling paardenvoer, verkeerde geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:50

euhm op jouw werk wordt nooit een foutje gemaakt?
Snap dat het rot is maar, kan gebeuren..

Werecat

Berichten: 3060
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: Kuar Nhial; I'll be the leader of the air

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:50

Ik vind jouw reactie erg heftig. Het is niet alsof de webshop laat blijken dat ze dit niet op willen lossen :')

Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-18 15:50

Omdat ik gewoon baal dat het verkeerde wordt geleverd.
Dat is het. En ik hoop dat ze het gaan oplossen.

initium
Berichten: 10
Geregistreerd: 15-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:52

Vervelend als je zo naar iets uitkijkt en het wordt verkeerd bezorgd. Maar het lijkt niet erop dat ze het foutje niet oplossen. Beetje vertrouwen in medemens maakt men veel gelukkiger.

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: bestelling paardenvoer, verkeerde geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:54

Wat een relaxed leven als je je over zoiets kleins kunt druk maken, haha. :D Wordt vast netjes opgelost.

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Re: bestelling paardenvoer, verkeerde geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:59

Jeetje wat een drama, als dat je grootste probleem is... Natuurlijk lossen ze dat gewoon op, even geduld oefenen.

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:59

Paris_ schreef:
Wat een relaxed leven als je je over zoiets kleins kunt druk maken, haha. :D Wordt vast netjes opgelost.


Dit inderdaad :=
Geef ze even de kans om het op te lossen TS, lijkt me logisch dat je dit gewoon terug kunt sturen op hun kosten en dat ze je dan het goede product opsturen.

Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:05

"You had one job"
Echt? Voor een verkeerde zak voer, wat ook nog eens beide een senior voer is? Het is geen zak wortels wat je in plaats daarvan hebt gekregen...
Ik weet niet waar je hebt besteld, maar met een beetje geluk verzenden ze 1000en pakketjes op een dag.

De webshop lost het op en je krijgt waarschijnlijk gewoon je bestelde voer binnen. Is je voer op, had je toch echt eerder moeten bestellen :=

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: bestelling paardenvoer, verkeerde geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:12

Guthedentjemie als dit het ergste is wat je dit jaar overkomt valt het allemaal dik mee toch?

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: bestelling paardenvoer, verkeerde geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:15

Moet daar gelijk een topic over gemaakt worden? :') Webshop behandelt heel netjes je vraag en gaan er mee aan de slag. Ze kunnen niet iedereen op hun trouwe blauwe ogen geloven.

Heb geduld en laat de webshop het oplossen. Een fout maken kan gebeuren en nu is het aan hun, samen met jou, om dit op een nette manier op te lossen. :)

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Re: bestelling paardenvoer, verkeerde geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:19

Ik heb hetzelfde gehad met een webshop, kreeg netjes een dag later de juiste zak voer geleverd en mocht de verkeerd geleverde houden. Geduld is een schone zaak, geef de webshop de kans om het op te lossen en maak je niet te druk, levert je namelijk helemaal niks op..

Thestral

Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:07

Misty12 schreef:
Omdat ik gewoon baal dat het verkeerde wordt geleverd.
Dat is het. En ik hoop dat ze het gaan oplossen.


Het is even vervelend ja, maar om daar nu een topic over te openen? Bij mij was er een terrarium lamp die spontaan zijn kap losliet, daar vroegen ze ook eerst foto's van en werd binnen 2 dagen opgelost. Geen probleem toch? Balen doen we allemaal wel eens als iets niet loopt zoals we verwacht hadden. :evaw:

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Re: bestelling paardenvoer, verkeerde geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:10

Zo, kort lontje denk ik. Wanneer jij de kans krijgt ga dan maar eens in een verzendmagazijn kijken, het is vervelend maar het word dus opgelost. En wanneer je nu bijna zonder voer zit moet je in vervolg maar eerder bestellen, stel je voor dat ze de verkeerde leveren. Heb je nog even tijd.

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:20

Fouten maken is menselijk. Ik vind jou reactie niet professioneel overkomen richting de webshop. Meestal hebben mensen een werkdag meer nodig om het zorgvuldig te kunnen oplossen. Ik snap dat je teleurgesteld bent maar wacht hun reactie gewoon even af.

Autumnn

Berichten: 8031
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:27

Paris_ schreef:
Wat een relaxed leven als je je over zoiets kleins kunt druk maken, haha. :D Wordt vast netjes opgelost.


Nou precies dit _O-

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: bestelling paardenvoer, verkeerde geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:29

Mensenlief, als je je daar al druk om maakt. Er zijn ergere dingen in het leven hoor. Maak jij nooit een foutje? :)

zorro

Berichten: 8760
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:29

Vervelend voor je. En voor de webshop. Volgende keer toch zelf maar even naar de welkoop, dan kun je het zelf pakken.

Telpeva

Berichten: 14701
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:41

Geeft toch niks als je dit niet wilt voeren? ik geef je groot gelijk hoor, als ik diervoeding uit kies dan zit daar wel een paar uur aan vergelijken, informatie opzoeken en afwegen aan vooraf, jij en ik zullen toch niet de enige zijn daarin. Je wilt het beste voor je dier, dat was die slobber, punt... Ik zou de reactie even afwachten, waarschijnlijk kan je het terugsturen en krijg je alsnog je gewenste voer :)

Heb je nog wel voldoende voer om die periode te overbruggen? Misschien valt er wel wat met ze te regelen dat ze kostenloos even extra vlot je voer verzenden ofzo, nee heb je en ja kan je krijgen. Ik zou denk ik wel zo brutaal zijn om dat in elk geval te vragen :+

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37234
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:52

Nou ik zou er ook van balen. Als je goede voer bijna op is en je paard zit dan bijna zonder. Met een gevoelig paard kun je niet zomaar even er iets induwen. -O-

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Re: bestelling paardenvoer, verkeerde geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:57

Tja, natuurlijk mag je even balen maar om dan meteen een zeer verontwaardigd topic te openen :roll: . Ts is op een leeftijd dat je toch een iets normalere reactie verwacht.