ixxxi ringen topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-18 22:22

hey bokkers!

ben heel benieuwd of er meer mensen hier zijn met een lichtelijke ixxxi verslaving zoals ik.
ixxxi is een super tof sieradenmerk waarbij je alles kan samenstellen zoals jij wil.

mijn momenteel favo combi, veel Vd nieuwe collectie, hondenpootje met de eerste letter van mijn hondje haar naam.
Afbeelding


mijn favo zomer combi met een keramieke basisring
Afbeelding

ben benieuwd of er meer mensen foto's hebben, extra inspiratie voor gave combinaties is altijd welkom natuurlijk! :D

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 11:15

zit er nou helemaal niemand op bokt met deze gave ringen??

Shona_
Berichten: 721
Geregistreerd: 30-05-12

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 11:24

Toevallig heb ik een poos terug naar deze ringen zitten kijken maar nog niet gekocht.

Heb jij ze in de winkel gekocht of online? Ik kan namelijk niet de officiële website van dit merk vinden.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 11:47

ik werk zelf in de winkel met de grootste ixxxi collectie van de Benelux dus daar koop ik ze ook :o
met blackfriday zijn er bijvoorbeeld ook weer bij heel veel winkels kortingen!

Ik werk dus bij Goodies, van http://www.ixxxishop.nl

maar ik wil dit geen reclame topic maken hoor, ben puur opzoek naar mede ixxxi verslaafden :D

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 11:49

Ik vind ze ook heel mooi! Ik heb een zwarte basisring met zwart en rose gouden ringetjes

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 11:53

Ik heb wel een ring, maar ik doe er eerlijk gezegd niet zoveel mee.
Ik heb hem gekregen en vind de ringen wel heel gaaf, maar die er nu opzitten is niet echt mijn smaak.

Ik ben wel opzoek naar inspiratie van mensen, misschien dat ik dan ook nieuwe opvulringen ga kopen :)

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 11:55

tof amies100! heb je misschien een foto?
ik draag zelf nauwelijks Rose maar het staat wel heel gaaf bij zwart :D

droversrun heb je een foto? misschien dat mensen hier al tips kunnen geven? en precies, inspiratie halen uit andere combinaties is altijd fijn!

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 11:59

Ik heb ook een IXXXI-ring, maar ik ben er eerlijk gezegd niet over te spreken.. :n Heb al een paar keer gehad dat een vulring binnen no time kapot was, dus kwalitatief vind ik het geen goed spul. Verder vind ik het concept super leuk!

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 11:59

Jaaaa, hier ook een ixxxy fan!
Heb een paar weken terug mijn eerste gekregen, zilveren basisring met een rosé inzetring met steen en een smalle zwarte en zilveren met helemaal steentjes rondom. Zal kijken of ik straks een fotootje kan maken.
Vind jouw zomerse ring ook super gaaf zeg!
En goeie tip voor Black friday, ga eens even kijken wat ik er bij wil :D

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 12:02

Blinnii schreef:
Ik heb ook een IXXXI-ring, maar ik ben er eerlijk gezegd niet over te spreken.. :n Heb al een paar keer gehad dat een vulring binnen no time kapot was, dus kwalitatief vind ik het geen goed spul. Verder vind ik het concept super leuk!

ben wel benieuwd welke vulring want er zijn er 2 of 3 die idd bekend zijn dat ze sneller kapot gaan.
maar goed, aan de andere kant, de vulringen ansich kosten natuurlijk ook niet heel veel. en je hebt gewoon garantie voor 6 maanden..

ik zelf heb nu alleen mn keramieke basisring 1x moeten terugbrengen omdat de rand eraf was gegaan (door stoten waarschijnlijk). die heb ik nu al weer een halfjaar en houdt het nu goed vol. ze zijn dus constant bezig met het ontwikkelen en aanpassen van dat soort 'kinderziektes'

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 12:04

Bjarni schreef:
Jaaaa, hier ook een ixxxy fan!
Heb een paar weken terug mijn eerste gekregen, zilveren basisring met een rosé inzetring met steen en een smalle zwarte en zilveren met helemaal steentjes rondom. Zal kijken of ik straks een fotootje kan maken.
Vind jouw zomerse ring ook super gaaf zeg!
En goeie tip voor Black friday, ga eens even kijken wat ik er bij wil :D

daar begint de verslaving he :+

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 12:32

Ik heb er toevallig 1 gekocht een paar weken terug in Krakau :+ Kwam het tegen en vond het zo leuk!! Maar denk dat het wel bij 1 blijft... :=

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 12:32

Afbeelding

Siesjuh
Berichten: 1684
Geregistreerd: 06-07-11

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 12:46

Ik heb n.a.v dit topic eens op de site gekeken, maar het is allemaal zo breed? Ik heb bijvoorbeeld maar kleine handjes en bij mij zijn ringen al snel overdadig zeg maar. Er zitten wel wat leuke dingen tussen en ik vind de prijzen nog best wel meevallen. Wat ik dan weer niet terug kan vinden is van welke materialen de ringen zijn gemaakt?

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 14:02

leuk Yonker!

siesjuh de basisringen gaan vanaf 8mm breed, daar kan 7mm aan vulringen op. als je zelf een wat grotere ringmaat hebt zou je de vulringen ook los kunnen dragen (de kleinste maat vulring valt als maat 19)
de ringen zijn gemaakt van edelstaal , de steentjes van zirconia en sommigen natuursteen.

klopt hoor, dat ze breed ogen, ik zelf heb op mijn eerste foto een 14mm basisring aan, deze is voor het mooie eigenlijk net te breed voor mijn vinger maar ik heb er geen last van met dragen.

Shona_
Berichten: 721
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 15:55

Dimphyl schreef:
ik werk zelf in de winkel met de grootste ixxxi collectie van de Benelux dus daar koop ik ze ook :o
met blackfriday zijn er bijvoorbeeld ook weer bij heel veel winkels kortingen!

Ik werk dus bij Goodies, van http://www.ixxxishop.nl

maar ik wil dit geen reclame topic maken hoor, ben puur opzoek naar mede ixxxi verslaafden :D


Haha, thanx voor de tip, ik ga eens een kijkje nemen :)

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 16:07

Dimphyl schreef:
hey bokkers!

ben heel benieuwd of er meer mensen hier zijn met een lichtelijke ixxxi verslaving zoals ik.
ixxxi is een super tof sieradenmerk waarbij je alles kan samenstellen zoals jij wil.

mijn momenteel favo combi, veel Vd nieuwe collectie, hondenpootje met de eerste letter van mijn hondje haar naam.
[ [url=m/CgWU7J.jpg]Afbeelding[/url] ]


mijn favo zomer combi met een keramieke basisring
[ [url=m/kfzKP2.jpg]Afbeelding[/url] ]

ben benieuwd of er meer mensen foto's hebben, extra inspiratie voor gave combinaties is altijd welkom natuurlijk! :D

Die Zeeuwse knoop die aan je wijsvinger zit. Zuinig op zijn. :+

Jorex

Berichten: 9933
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 16:15

Ik vind dit wel hele mooie ringen eigenlijk. Maar ben ook erg klein en heb ringmaat 17.5. En doe je de vulringen nou over een basisring?

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 16:27

zekerweten morganlefay :D is de enige ring die ik altijd aanheb, heel dierbaar bezit!

fennadev klopt helemaal, je hebt dus een basisring waar je allerlei losse vulringen overheen schuift, je stelt dus helemaal je eigen ring samen. :D ik heb ook maar smalle vingers, zomers heb ik maat 16.5 en in de winter maat 16.

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 21:22

Dimphyl, waar vind ik black friday korting op ixxxi? Of is dat niet online? Kan zo snel niks vinden :+

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-18 21:28

bij ons begint blackfriday morgenochtend ;)

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 23:48

Ik zag het nu ook op Facebook, wel een goede black friday actie zeg! Morgen maar even kijken wat ik ga bestellen :D

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 11:44

Dit is de mijne...

Afbeelding

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 11:54

Jaa ik ben er ook dol op! heb een zilveren basis ring, en kan wisselen tussen zilver en rosé vulringetjes. Een keer in de zoveel tijd verander ik hem weer, helemaal leuk!
Ik heb die van mij nu ondertussen 1,5-2 jaar.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-18 22:30

tof nicje87, lekker bont!

celiien ook fijn, altijd handig om te kunnen wisselen tussen de kleuren!

hier vandaag honderden, misschien duizenden, combinaties mogen maken voor webshop orders en klanten id winkel, heerlijk! krijg daar altijd zo'n inspiratie van <3 morgen zelf nog maar even kijken of ik nog wat mee wil nemen.. heb nu al wat in mn verzamelbox dat ik eigenlijk weinig gebruik..