Voor topic openen zien wie de TS is?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Voor topic openen zien wie de TS is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:14

Nou ben ik zelfs na jaren hier niet echt heel soepeltjes met hoe het bokt voor je werken kan af en toe... ;)

Maar is er geen mogelijkheid of optie om te zien wie een topic heeft geschreven/geopend, voordat je het moet aanklikken?

Ik zit hier graag te lezen, maar merk de laatste tijd dat ik steeds vaker verschillende topics van 1 ts tegen kom. En omdat ik mij niet wil ergeren en daardoor mijn mond (maar vooral mijn tikvingers) eens een flinke dauw zal geven, zou ik graag willen weten of ik het steeds aanklikken van nieuwe topics van een veel plaatser kan vermijden?

Iedereen moet lekker zelf doen wat ze willen daar gaat het mij ook niet om, maar ik zou graag weten of er hier een mogelijkheid voor is?


Amyyy

Berichten: 3497
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:16

Zit je op een pc of via mobiel apparaat? Je kan het bij beiden namelijk zien

Ik zit via mijn telefoon, hier even een screenshot:


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Amyyy op 16-11-18 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110621
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:17

Ik denk dat ik wel weet wie je bedoeld :+ Het was mij ook al opgevallen.
Maar het beste is toch om tot 10 te tellen denk ik? Laat het van je afglijden en druk op het kruisje :D
Een functie zou misschien wel een optie zijn, maar denk niet dat het hoog op Bart's to-do lijstje staat.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 16-11-18 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert


Amado7

Berichten: 10724
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:17

Afbeelding

Niet perfect is ook goed

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26183
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:19

Kijk je dan op de voorpagina bij de lijst met "Laatste berichten"? Want daar kun je dat inderdaad niet zien. Maar als je op "Laatste berichten" klikt, kom je op de lijst met actieve onderwerpen en daar kun je idd wel zien wie de TS is. Dat staat onder de kop "Auteur". Ook in de fora zelf en in je eigen onderwerpen kun je het bij "Auteur" zien.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:20

Laptop, maar ik zie toch geen ts als ik in het hoofdscherm zit en bij laatste berichten kijk? Of ben ik nou echt zo blond?

Oh fock joh! Je ziet het idd wel op je mobiel zie ik nu, maar dus niet op de computer....

Ahum, voel mij ontzettend :o? nu dames en dank, het is dus kwestie van een keer extra klikken en dan zie ik overal wel de ts van. Dank jullie wel.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-11-18 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:21

Als je de gebruiker foeit zie je haar topics als het goed is ook niet :)

Edit: dat werkt helaas niet. Je ziet bij openen alleen de eerst post niet. Jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:25

Jep , ik erger mij er ook aan van 1 bokker.
Het zijn meestal nieuwsberichten waarin om een mening wordt gevraagd of gezocht wordt naar discussie

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110621
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:25

Haha, ik zit al 15 jaar op Bokt en wist ook niet dat je het op die manier kan zien.
Zo leer je nog eens wat :')

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:33

Cayenne schreef:
Haha, ik zit al 15 jaar op Bokt en wist ook niet dat je het op die manier kan zien.
Zo leer je nog eens wat :')



hahaha, ben ik toch blij dat ik niet het enige domme blondje ben.

zonnebloem18

Berichten: 24831
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Voor topic openen zien wie de TS is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:35

Op de hoofdpagina zie je inderdaad geen TS, je zou dat op kunnen lossen door via actieve onderwerpen te kijken, dan staat de naam van TS er wel bij.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Voor topic openen zien wie de TS is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:37

Ben ik de enige die benieuwd is wie het is :=
Ik ben bang dat ik het ben :+

Anoniem

Re: Voor topic openen zien wie de TS is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:41

Dat is toch niet belangrijk? Dat zou voor iedereen wel eens een compleet ander persoon kunnen zijn.

En je ziet het maar weer ik ben een ster in het vragen van wat al overduidelijke hier op bokt is... :Y)

Werecat

Berichten: 3060
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: Kuar Nhial; I'll be the leader of the air

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:44

MiniMeLona schreef:
Dat is toch niet belangrijk? Dat zou voor iedereen wel eens een compleet ander persoon kunnen zijn.


Op het moment dat er bepaalde berichten worden gepost roept dat wel bij veel mensen nieuwsgierigheid op. Niet alleen gericht naar jou hoor, TS, maar ik zie vaker berichten voorbij komen waarbij Bokkers het onderling eens lijken te zijn over een bepaald persoon waar ze zich aan ergeren. Niet dat dat expliciet wordt benoemd, maar het is wel duidelijk wanneer je tussen de regels doorleest.

Maar dat is niet waar dit topic over gaat :D Gelukkig heb je een oplossing kunnen vinden.


Wat er ook speelt op de wereld;
laat het vooral de kinderen zijn.
The first thought that goes through your mind is what you have been conditioned to think.
What you think next defines who you are.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:51

Werecat schreef:
MiniMeLona schreef:
Dat is toch niet belangrijk? Dat zou voor iedereen wel eens een compleet ander persoon kunnen zijn.


Op het moment dat er bepaalde berichten worden gepost roept dat wel bij veel mensen nieuwsgierigheid op. Niet alleen gericht naar jou hoor, TS, maar ik zie vaker berichten voorbij komen waarbij Bokkers het onderling eens lijken te zijn over een bepaald persoon waar ze zich aan ergeren. Niet dat dat expliciet wordt benoemd, maar het is wel duidelijk wanneer je tussen de regels doorleest.

Maar dat is niet waar dit topic over gaat :D Gelukkig heb je een oplossing kunnen vinden.



Ik snap je punt volledig maar het is zeker niet mijn bedoeling geweest om een soort van klaag of rel topic te openen, ik zocht serieus naar een oplossing voor mijn probleempje. En het zijn wat mij betreft trouwens meerdere ts-en waarvan ik de topics liever uit de weg ga....

Lieffiefi

Berichten: 4695
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Re: Voor topic openen zien wie de TS is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:59

Hier ook inderdaad 2 bokkers...
1 ervan stond op de foeilijst, al bijna 10 jaar. Nu toch gekeken...
Kriebelhandjes!
Zou inderdaad fijn zijn als je dat van te voren goed kan zien..

''There are no mistakes- Sigmund Freud''

Shadow0

Berichten: 43494
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:59

Nog twee mogelijkheden: je kunt de individuele gebruikers op je foeilijst zetten (klikken op het profiel van de gebruiker en dan onder de avatar klikken op 'voeg als foei toe'.) Dan verschijnen de topics nog wel maar als je een topic aanklikt krijg je niet de tekst te zien. Dat helpt misschien niet met de ergernis, maar geeft wel een extra stap voor je de inhoud leest en dan wellicht ondoordacht reageert.

En je kunt topics negeren, door een paar keer op het bolletje te klikken tot er een kruisje verschijnt. Daarna komen ze niet meer naar boven in de actieve topics of op de voorpagina. Dan zie je ze dus wel 1 keer, maar daarna niet meer.

Lieffiefi

Berichten: 4695
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Re: Voor topic openen zien wie de TS is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:01

Die laatste is een heel goede tip Shadow0!
Thanks, die kende ik niet.

''There are no mistakes- Sigmund Freud''

Anoniem

Re: Voor topic openen zien wie de TS is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:11

Die laatste is inderdaad een goeie Shadow! En dat is zelfs nog een vraag van mij geweest ook pas geleden, toen deed ik dat blijkbaar per ongeluk en het topic was ook niet meer te vinden door mij.

Lieffiefi

Berichten: 4695
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Re: Voor topic openen zien wie de TS is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 18:49

Ooh jee... werkt helaas niet.. op het bolletje klikken :n

''There are no mistakes- Sigmund Freud''

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26183
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Voor topic openen zien wie de TS is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:02

Dat is apart Vumana89, ik heb op de bolletjes geklikt op mijn laptop en daar doen ze het wel. Gewoon in Firefox met alles up-to-date.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

fleurtjeuh
Berichten: 10298
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Voor topic openen zien wie de TS is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:04

1x klikken dan komt er een zwart stipje bij te staan.
Nog een x klikken dan wordt het een bolletje met een kruisje erin.
Dan niet meer klikken!
Je hebt nu het topic genergeerd en hij verschijnt niet meer op de voorpagina

Love is Love

My current situation is not my final destination.

Leen

Berichten: 4887
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:07

JPitty schreef:
Dat is apart Vumana89, ik heb op de bolletjes geklikt op mijn laptop en daar doen ze het wel. Gewoon in Firefox met alles up-to-date.

Op mijn iphone gaat het ook gewoon, maar wist ook niet dat dat kon!

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:26

Shadow0 schreef:
Nog twee mogelijkheden: je kunt de individuele gebruikers op je foeilijst zetten (klikken op het profiel van de gebruiker en dan onder de avatar klikken op 'voeg als foei toe'.) Dan verschijnen de topics nog wel maar als je een topic aanklikt krijg je niet de tekst te zien. Dat helpt misschien niet met de ergernis, maar geeft wel een extra stap voor je de inhoud leest en dan wellicht ondoordacht reageert.

En je kunt topics negeren, door een paar keer op het bolletje te klikken tot er een kruisje verschijnt. Daarna komen ze niet meer naar boven in de actieve topics of op de voorpagina. Dan zie je ze dus wel 1 keer, maar daarna niet meer.

Als ik zo'n topic niet steeds bovenaan wil zien en ik stel dat kruisje in, kan ik het topic dan nooit meer vinden?

Het kan zomaar dat ik iets nu totaal niet interessant of zelfs heel stom vind en over een jaar of wat ineens (eventueel via de zoekfunctie) wel info zoek wat in dat topic staat.

Kan ik het dan nog wel vinden?

'Als het regent in mei, is april voorbij'

Leen

Berichten: 4887
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:32

LBLGypsyCobs schreef:
Shadow0 schreef:
Nog twee mogelijkheden: je kunt de individuele gebruikers op je foeilijst zetten (klikken op het profiel van de gebruiker en dan onder de avatar klikken op 'voeg als foei toe'.) Dan verschijnen de topics nog wel maar als je een topic aanklikt krijg je niet de tekst te zien. Dat helpt misschien niet met de ergernis, maar geeft wel een extra stap voor je de inhoud leest en dan wellicht ondoordacht reageert.

En je kunt topics negeren, door een paar keer op het bolletje te klikken tot er een kruisje verschijnt. Daarna komen ze niet meer naar boven in de actieve topics of op de voorpagina. Dan zie je ze dus wel 1 keer, maar daarna niet meer.

Als ik zo'n topic niet steeds bovenaan wil zien en ik stel dat kruisje in, kan ik het topic dan nooit meer vinden?

Het kan zomaar dat ik iets nu totaal niet interessant of zelfs heel stom vind en over een jaar of wat ineens (eventueel via de zoekfunctie) wel info zoek wat in dat topic staat.

Kan ik het dan nog wel vinden?

Ze blijven gewoon staan zoals andere topics, dus via zoekfunctie te vinden maar zelfs als je in de lijsten bladert. Enige wat veranderd is dat het niet in de lijst van actieve onderwerpen komt en niet in de lijst op de voorpagina.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers