Trends binnen de paardensport

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Vingino99
Berichten: 86
Geregistreerd: 16-11-18

Trends binnen de paardensport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-18 12:39

Hii allemaal,

Ik zit in mijn eerste jaar van Speco Sportmarketing en nu moet ik voor een project onderzoek doen naar de trends binnen de paardensector. Denk hierbij aan welke trends spelen er op dit moment op het gebied van rijden, verzorgen en stallingen. Verder moet ik ook onderzoek doen naar de trends en verschillenen bij rijverenigingen. Als jullie ideeën hebben of misschien al enkele trends weten hoor ik het graag :j

Alvast bedankt iedereen _/-\o_


belle_boef

Berichten: 10729
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Trends binnen de paardensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 12:51

Het is niet de bedoeling dat wij voor jou gaan bedenken welke trends er zijn. Huiswerk topics zijn nul niet toegestaan

Vingino99
Berichten: 86
Geregistreerd: 16-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-18 12:53

belle_boef schreef:
Het is niet de bedoeling dat wij voor jou gaan bedenken welke trends er zijn. Huiswerk topics zijn nul niet toegestaan


Hii,

Ik bedoel het ook niet als echt huiswerk, het is voor mij een vooronderzoek. Maar dan laat ik er een slotje op zetten. Sorry! Ik meende dit soort dingen al vaker voorbij te hebben zien komen, vandaar mijn vraag. Maar dankjewel voor het aangeven!


troi
Berichten: 17002
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Trends binnen de paardensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 13:13

Qua paardenhouden is er momenteel wel sprake van een trend richting meer ‘natuurlijk’ paardenhouden. Dus meer buiten komen, onbeperkt ruwvoer en buiten komen in groepen waarbij paddock paradises door velen gezien worden als het beste.

Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 13:23

Dit topic hoort op STW thuis, aangezien huiswerktopics in deze vorm daar niet zijn toegestaan plaats ik hierbij een slotje.
TS kan daar eventueel een nieuw topic openen wat wel aan de regels van STW voldoet. :)

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 bezoekers