[INFO] Kadootjes: voor alle ideeën en vragen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

[INFO] Kadootjes: voor alle ideeën en vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 13:44

Het blijft lastig om ieder jaar weer een origineel cadeau te bedenken voor al die lieve kindertjes. Help Sinterklaas en de Kerstman daarom een handje mee en deel hier je eigen leuke ideeën! En mocht je zelf ook even een tip nodig hebben, kun je die hier altijd vragen!

Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11445
Geregistreerd: 10-12-06

Cadeau-tip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 17:58

Hi allemaal!

De feestdagen staan weer voor de deur wat voor velen betekent dat het weer tijd is om cadeautjes te kopen en zodoende kwam ik met het idee om dit topic te openen.

Ik kon het niet echt vinden, maar mocht er al een soortgelijk topic zijn wat ik over het hoofd heb gezien hoor ik het graag, dus het leek me een leuk idee om een algemeen cadeau-tip topic aan te maken waarin we elkaar helpen zoeken naar cadeau's.

Het is dan handig als je even erbij vermeld voor wie je een cadeau zoekt en waar deze persoon, in hoeverre je daar iets vanaf weet, gek van is. Het kan ook zijn dat je een specifiek cadeau zoekt en weet in welke richting je wilt kijken - een grappig cadeautje bv. - maar daar dan weer vastloopt. Wie weet zijn er wel mensen aanwezig die dan iets tegen zijn gekomen en hun vondst en/of eigen ideetjes willen delen.

Zo kunnen we elkaar dus een beetje verder helpen, als je misschien vastloopt met het kopen van de cadeaus voor verjaardagen en feestdagen. Nu zijn er online ook generators te vinden e.d. maar daar kom je dan ook vaak weer altijd op hetzelfde uit. Uiteindelijk ken jij je familieleden/vrienden het beste, maar soms is de inspiratie ver te zoeken en is het misschien fijn om te zien of iemand met je wil meedenken.

Dus, brand los! Ik zal even aftrappen in de reacties.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 14-11-18 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

cursebreaker

Berichten: 11445
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:01

Ik ben nog op zoek naar een kleiner cadeautje voor mijn zusje van 25 jaar oud voor ongeveer €10 als dat haalbaar is. Mijn inspiratie is even zoek en ik moet natuurlijk rekening houden dat ik online via sites als Wish bv. waar ik vaak leuke dingen tegenkom, nu eigenlijk al te laat mee ben. Dat zal waarschijnlijk niet meer op tijd hier zijn bv.

Ik zoek eigenlijk iets wat ik nog niet eerder gegeven heb dus dat betekent o.a. geen parfum, mok, wax melts en geurkaarsen, bad spulletjes, boeken - die heb ik al voor d'r want ze houdt van lezen bv.- en dat soort dingen.

Een leuke gadget misschien, maar wat dan?
Misschien heeft iemand van jullie een idee en dat hoor ik dan graag!

Edit:
uiteindelijk zal ze een al eerder gekregen cadeau ook leuk vinden, dus als er uiteindelijk alsnog een leuke mok opduikt die ik tegenkom ofzo, dan is dat ook zeker nog een mogelijkheid.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 14-11-18 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Cadeau-tip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:15

Zaklampje.

SCC

Berichten: 889
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 00:46

goed idee dit topic !
voor jouw zus misschien iets van een leeslamp ? zo'n eentje die je ergens op kan zetten met een klem. kan ze overal lezen met genoeg licht :)

ik zelf zoek nog een cadeautje voor iemand van 24jaar. voor ongeveer max 20/25 euro. en ook een klein dingetje voor ongeveer 10.
is totaal geen meisje-meisje en houd dus niet van make-up en fashion gerelateerde dingen.
is meer iemand die van iets bruikbaars houd. kan van de meeste grappen de humor wel in zien.

Kim_W

Berichten: 583
Geregistreerd: 17-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 01:03

Ik heb zojuist mijn eerste kadootjes geshopt :D
Voor mijn vriend: Hij vindt een hertengewei erg gaaf en nou zag ik toevallig een hertenkop die dienst doet als een kapstok. Erg handig, want hij wil zoiets op zijn kamer, en dan kan hij meteen zijn badjas ophangen die nu altijd rondslingert :P
Daarnaast heeft hij net een nieuw aquarium gekocht en nog verder geen handige spulletjes daarvoor, dus ik heb nu een schepnetje, thermometer, stofzuigslang en ramen poets spulletjes. Wellicht dat ik tegen die tijd ook nog een paar gave visjes of plantjes haal. Of iets totaal anders, zoals een luchtje oid. Die is ook op geloof ik.

Ik liep pas met mijn moeder door de winkel en die zag een hele gave lantaarn. Als ik een leuk plekje weet te vinden in huis waar die kan staan dan haal ik die met een mooie kaars erin.

Mijn schoonouders zijn nu aan het verhuizen dus ik wilde ook iets leuks voor hun voor in het nieuwe huis. Ik zag een gave wandrek bij de Intratuin en zat te overwegen om die voor hun te halen. Leuk met een bloemetje/foto/kaarsjes erop.

Nu nog voor mijn zus van 22 en mijn vader iets en dan vind ik het wel weer goed :D

Hebben jullie iets van info over hobby's oid? Dan kan ik meedenken :) Zo random iets roepen zonder iets over diegene te weten vind ik lastig :P

Nooor_

Berichten: 3852
Geregistreerd: 15-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 01:06

Ik ben op zoek naar een sinterklaascadeau voor iemand die ik niet ken. We zitten in een koor (zingen) voor studentes, ik denk dat ze ongeveer 19/20 jaar is. We hebben elkaar denk ik 1 keer gesproken.
Het enige wat ik dus weet, is dat ze van zingen houdt.
Het cadeautje moet rond €5 zijn :)

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Cadeau-tip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 01:08

Een pot honing.

cursebreaker

Berichten: 11445
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 10:00

@SCC
Dat leeslampje is echt een heel leuk idee! Bedankt voor de tip!

Wat betreft het cadeau wat jij zoekt; 
Misschien een leuk paar sloffen voor ongeveer €10? En daar zou je dan bv. Ook hele grappige vormen in kunnen zoeken. En het is nu dan ook nog erg bruikbaar. 

En ik weet niet of ze films enz. Leuk vind? Misschien een paar leuke dvd’s? Aangezien toch lang niet alles op Netflix staat enz. Maar dan moet je natuurlijk ook net weten waar ze van houdt.

 Of een toffe cd voor in de auto? Mits ze een auto heeft en naar cd's luistert. Of misschien een bordspel? Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van de persoon en of ze zoiets leuk vind. Er zijn echt hele toffe spellen te vinden. 


@Kim_W
O dat herten gewei kapstok ding klinkt onwijs tof, daar zal hij vast heel blij mee gaan zijn! En je hebt dan ook idd al heel handig kunnen shoppen voor het aquarium. Dat zijn leuke cadeautjes allemaal!

Ik kocht toevallig gister een leuk rekje bij de action wat ik op de dressoir gezet heb, voor €7. Dat is ook wel leuk om cadeau te geven aan iemand als je het aandurft om voor iemand spullen te kopen voor in huis en het bij het interieur past van diegene; De mok had ik zelf al, maar het vetplantje en de 3 kaarsen houdertjes kocht ik ook bij Action en alles bij elkaar zal ik rond de €11 hiervoor zijn kwijt geweest denk ik.

Afbeelding

Ik vind het dus vooral voor m'n ouders altijd horror en dan vooral mijn vader. Aftershave/parfum heeft ie altijd genoeg van staan dus zoiets wordt het ook niet. Meestal komt ie elk jaar met sloffen aan, maar hij moet altijd van die specifieke lelijke dingen hebben ivm zijn klapvoet. Dus daar wordt ik ook nooit blij van om te geven - hij doet dan wel alsof ie blij is, maar het is voor hem meer gewoon van; och ja, ik heb het nodig dus doe dat maar. Maar dat ik nu eens wat tegenkom waarmee ik 'm echt kan verrassen en wat hij dan heel erg leuk vind, dat lijkt wel een onmogelijke taak te zijn haha.

@Nooor_

Jeetje, dat is wel een lastige haha!
Misschien een leuk notitieboek met een mooie pen erbij en een leuke boekenlegger? Via aliexpress of wish bv. (Al ga je dat met levertijd dan weer niet meer redden ben ik bang) krijg je boekenleggers in de vorm van muzieknoten bv. Misschien dat je zoiets hier ook kunt vinden. En misschien dat je een mooi notitieboek kunt vinden met iets van muzieknoten erop ofzo. Ik vind notitieboekjes altijd onwijs leuk en handig en het lijkt me een vrij neutraal cadeau om te geven. In principe kan iedereen ze denk ik wel gebruiken.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 15-11-18 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Cadeau-tip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 10:02

Dat rekje is leuk.Is dat niks voor je zus.Je kan er alle kanten mee op.

cursebreaker

Berichten: 11445
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 10:06

Britta31 schreef:
Dat rekje is leuk.Is dat niks voor je zus.Je kan er alle kanten mee op.


Bedoel je mijn zusje?
Die heeft ook best al veel staan in haar huisje en in principe past dit wel bij haar inrichting, maar ik denk gewoon echt niet dat ze de plek er nog voor heeft omdat ze zelf regelmatig shopt voor dit soort dingen - zou me dus ook niet verbazen als ze het zelf al heeft haha. Vind het zelf altijd wel eng om dingen voor in huis te kopen voor andere mensen, zeker als het dan best in het oog springend is als een rekje wat je ergens neer zet.

Een goede vriendin van me heeft haar hele huis ingericht met brocante spullen en ik zou onwijs graag wat leuks kopen voor kerst voor in haar huis, maar het is echt heel lastig om En iets te vinden wat betaalbaar is want brocante is onwijs duur en dan moet ze het ook net leuk vinden want het is heel lastig te voorspellen bij haar haha. En ik wil dan niet iets kopen wat ze dan eigenlijk liever niet neerzet/ophangt, enz. Maar ik ga denk ik toch voor haar nog even langs de antiek zaakjes hier en de brocante winkeltjes. Wie weet loop ik toch tegen iets aan waarvan ik zeker weet dat ze het leuk gaat vinden.

Het is misschien dan wel weer een leuk idee voor de zus van Kim? 22 jaar. En als ze geen eigen stekkie heeft; is het misschien ook gewoon leuk om op een slaapkamer neer te zetten als ze een dressoir, tafeltje of iets in die richting heeft. Je kunt het idd zo persoonlijk maken als je zelf wil. Leuk fotootje erop bv, wat kaarsjes, een plantje en klaar.

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Cadeau-tip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 10:15

Klink raar maar ga voor je vriendin eens kijken bij de kringloop.Soms staan er leuke brocante dingen tussen.Van die spullen uit grootmoeders tijd.Zo iets.

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 10:15

@HelmerG is een mooie foto voor aan de muur niks?
Ik heb voor mijn zusje op bestecanvas.nl een canvasdoek besteld van 60x90 voor 20 euro voor kerst :o Dan kwam de foto het mooiste uit.

Voor schoonmoeders heb ik iets van rituals, voor mijn moeder nagellakje, vijl en een handcreme.
Zwager ga ik zo'n glazen nep kweek kastje halen van de intratuin met een vetplantje.
Manlief krijgt denk ik een Ps4 spel . En voor pa en schoonpa heb ik op dit moment alleen het bierpakket van de aldi van 4,- :+

Dus lees mee voor de mannen :)

cursebreaker

Berichten: 11445
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 10:22

Britta31 schreef:
Klink raar maar ga voor je vriendin eens kijken bij de kringloop.Soms staan er leuke brocante dingen tussen.Van die spullen uit grootmoeders tijd.Zo iets.


Klopt, maar heel veel ervan is ook 'nep' en geen Echt brocante ondanks dat het wel echt uitziet haha en mijn vriendin ziet dat bv. meteen en ik heb daar het oog niet voor. En ik zou het jammer vinden als het uiteindelijk niets is. Tegenwoordig vind je echte brocante nog maar bar weinig bij kringloopwinkels omdat mensen specifiek op zoek zijn naar dit soort producten om ze weer door te kunnen verkopen voor veel geld, aangezien brocante spullen echt duur zijn - huilen. Maar een keer kijken kan idd geen kwaad, wie weet kom ik wel echt iets tegen wie weet... hihi. En het gros van wat uit huizen komt van oude mensen hier in de omgeving is meer antiek en niet echt brocante. Zij zoekt vooral spullen uit Engeland/Victoriaans tijdperk en dat soort dingen als ook uit Frankrijk en dat vind je vandaag de dag meestal echt alleen nog bij brocante winkels en verkopers die idd ook weten wat ze verkopen en vragen. Dat is heel anders als wat de gemiddelde Nederlander vroeger had aan spullen; dat is antiek en dat is weer toch heel wat anders.

Da's niet duur, €20 voor een 60x90 canvas! Ik heb haar eens ooit eentje gekocht met een foto van mijn zoon als baby, wat ze heel graag wilde hebben, maar die hangt nu een beetje verstopt bij d'r op de gang. Dus ik durf haar niet meer zomaar wat te kopen voor de muur dan haha. Lastig dit hoor! En ze heeft het al best vol staan en hangen in haar huisje dus de kans dat ze het kwijt komt is klein. Al zou ik wel voor een kleiner formaat kunnen kijken natuurlijk!

Mijn man kan ik overigens ook nooit verrassen want Of ik heb geen inspiratie, Of hij is zelf al begonnen erover dat hij het wil hebben. Dus Echt verrassen lukt me bij hem bv ook niet. Er is niet veel waar hij nu echt om zit te springen bv. hahaha PS4 en Xbox One spellen zijn tricky omdat hij specifieke smaken heeft en meestal dus de spellen al preorderd van te voren of ze zelf al op het kerstlijstje zet dus daar kan ik 'm dan moeilijk mee verrassen. Nu zijn er wel dingen waar ik 'm mee kan verrassen maar ik heb dit jaar een wat kleiner budget dus veel valt weg - ritje in een Ferrari of een weekendje F1 in BE, maar die houd ik in m'n achterhoofd voor zn verjaardag in februari. Bierpakket ofzo maak ik hem dan weer totaal niet blij mee hihi.

Rituals is idd ook altijd leuk om te geven, ondanks dat ik badspullen niet snel meer cadeau geef. Dat zou ik alsnog als klein cadeautje kunnen toevoegen voor m'n zusje. Of een paar leuke bath bombs van LUSH. Daar ben ik bv. onwijs gek van. Misschien vind zij dat ook wel leuk. Misschien dat ik dan daar idd voor ga, aangezien iets voor in het huis niet echt iets wordt. Dat leeslampje ga ik wel ook nog even voor kijken, al leest zij ook weer heel veel op haar e-reader die verlicht is. Maar gewone boeken leest ze ook nog genoeg dus dat kan denk ik zeker nog goed van pas komen.

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Cadeau-tip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 10:25

En samen gaan lunchen?

Anoniem

Re: [INFO] Kadootjes: voor alle ideeën en vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:54

Omdat er op PF een INFO topic was over hetzelfde onderwerp met hetzelfde idee, heb ik de topics samengevoegd! Succes met de zoektocht naar cadeaus *\o/* [o]

FuGeLiCu
Berichten: 1376
Geregistreerd: 28-09-10
Woonplaats: Boven Groningen

Re: [INFO] Kadootjes: voor alle ideeën en vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:57

Bordspellen, kaartspellen, gezelschapspellen enz. zijn nieuw vaak erg duur, op marktplaats staan best veel nieuwe spellen, voor een gunstigere prijs. Misschien is dat een idee voor iemand?

lideli

Berichten: 2440
Geregistreerd: 21-03-10

Re: [INFO] Kadootjes: voor alle ideeën en vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 17:21

Pfff ik zit met een dilemma. Ik zit erover te denken om mijn vriend voor kerst een skihelm cadeau te geven. Maarrrrr, hij skiet al jaren zonder en ziet er zelf niet echt het nut van in om er een te kopen, laat staan te dragen. Zelf vind ik het wel een veilig idee, maar ik wil hem ook niet dwingen zo'n ding te dragen door er een te geven. Wat zouden jullie doen? Het is naar mijn idee wel een origineel en 'nuttig' cadeau.

Alaskan

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 21:16

Heb je al besloten wat je gaat doen Lideli?

Ik heb ook een vraagje :). Mijn vriend en ik hebben een sport gemeen waar volgend jaar een WK van is. Dit is echter wel in Doha en deze vliegtickets verschillen enorm in prijs (€250 tot €750+), daarnaast komen er nog andere kosten bij. Ik dacht er zelf aan om hier een vakantie weekje van te maken. Ik weet alleen niet of ik dit moet geven omdat ik hem dan toch tot deze kosten ‘verplicht’ (weet wel dat hij dat ook kan betalen), maar goed. Wat vinden jullie ervan? (Het overleggen lijkt me niet zo leuk -> verrassing weg.) :)

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 21:22

Ik ben op zoek naar een cadeau, voor mijn schoonbroertje van 21. Hij heeft een goedbetaalde baan en een studenten lifestyle, houdt van stappen, sport (alles eigenlijk), en het milieu/plastic soep/dat soort dingen. Ik ken hem nog niet super goed, en hij heeft geen verlanglijstje gemaakt, moeilijk dus :+
Maximaal 15€. En: het moet in de handbagage mogen en passen, dus geen liquids of hele grote items.
Heeft iemand een idee?




lideli schreef:
Pfff ik zit met een dilemma. Ik zit erover te denken om mijn vriend voor kerst een skihelm cadeau te geven. Maarrrrr, hij skiet al jaren zonder en ziet er zelf niet echt het nut van in om er een te kopen, laat staan te dragen. Zelf vind ik het wel een veilig idee, maar ik wil hem ook niet dwingen zo'n ding te dragen door er een te geven. Wat zouden jullie doen? Het is naar mijn idee wel een origineel en 'nuttig' cadeau.

Ben het volledig met je eens dat het heel nuttig is en een origineel cadeau, maar ik zou het toch niet doen. Ik heb vorige week ski/boardhelmen gepast en er zit zo veel verschil in pasvorm en maten. Zou zonde zijn als je er een koopt, die (volgens hem, of t nou echt zo is of dat ie t als excuus gebruikt omdat ie t niet nodig vindt ) dan niet lekker zit en dat ie hem niet op doet. Als hij hem zelf uitzoekt heb je een grotere kans dat ie hem gebruikt denk ik.

Kairos
Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-08-17

Re: [INFO] Kadootjes: voor alle ideeën en vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 14:08

Ik ben op zoek naar een kleinigheidje voor mijn collega (zit in nogal een moeilijke tijd, maar heeft me erg goed met veel geduld ingewerkt, wat ik dus erg fijn vind, omdat ik zo 3 mensen kan noemen die veel minder geduld met mij hebben qua alles), max 15 euro. We mogen geen sieraden om op werk en dat geven is zoiets als 'alsjeblieft leg maar in de kast' en make-up en eten geef ik sws liever niet, omdat dat toch iets erg persoonlijks is (make-up is persoonlijke smaak en ik kan niet subtiel achter lievelingseten komen tbh) Dus als jullie ideeën hebben graag!

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Re: [INFO] Kadootjes: voor alle ideeën en vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 14:37

Elk jaar weer hetzelfde probleem... wat geef ik mijn vriend??

Mijn vriend is een man van 35 jaar, koopt altijd alles wat ie wil hebben zelf al.
Meestal geef ik iets om samen te doen, een herinnering zegt hem dan meer dan iets waar hij toch niet heel blij mee is.
Maar wat ga ik hem dan nu geven? Avontuurlijke dingen doe ik zelf niet, dus dan kom ik al gauw op een etentje (maar dit doen we al regelmatig), een hotelletje (heeft hij laatst al gekregen van me), stedentripje (vorige jaar...), fotoshoot (deze zomer gedaan).

Nu staat er een duurogend pakje voor mij onder de kerstboom en zou ik het zo leuk vinden om ook iets aan hem te geven.

Vrienden van hem heb ik gevraagd en die komen enke met “trek een mooi setje aan en dat is je cadeau”, echte mannenpraat dus...

Iemand een tip? Mag best iets kosten.

Roadracer

Berichten: 1811
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 14:39

Saleisha schreef:
Ik ben op zoek naar een cadeau, voor mijn schoonbroertje van 21. Hij heeft een goedbetaalde baan en een studenten lifestyle, houdt van stappen, sport (alles eigenlijk), en het milieu/plastic soep/dat soort dingen. Ik ken hem nog niet super goed, en hij heeft geen verlanglijstje gemaakt, moeilijk dus :+
Maximaal 15€. En: het moet in de handbagage mogen en passen, dus geen liquids of hele grote items.
Heeft iemand een idee?

Een leuke gadget die van gerecycled materiaal gemaakt is?

Roadracer

Berichten: 1811
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 14:40

Stal_Fiore schreef:
Elk jaar weer hetzelfde probleem... wat geef ik mijn vriend??

Mijn vriend is een man van 35 jaar, koopt altijd alles wat ie wil hebben zelf al.
Meestal geef ik iets om samen te doen, een herinnering zegt hem dan meer dan iets waar hij toch niet heel blij mee is.
Maar wat ga ik hem dan nu geven? Avontuurlijke dingen doe ik zelf niet, dus dan kom ik al gauw op een etentje (maar dit doen we al regelmatig), een hotelletje (heeft hij laatst al gekregen van me), stedentripje (vorige jaar...), fotoshoot (deze zomer gedaan).

Nu staat er een duurogend pakje voor mij onder de kerstboom en zou ik het zo leuk vinden om ook iets aan hem te geven.

Vrienden van hem heb ik gevraagd en die komen enke met “trek een mooi setje aan en dat is je cadeau”, echte mannenpraat dus...

Iemand een tip? Mag best iets kosten.

Naar het theater? Of een dagje wellness?

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 20:23

Ik wil dit topic weer even leven inblazen, want ik zit met mijn handen in het haar!

Een vriend is as zaterdag jarig en wordt 31 jaar. Het is best een mannelijke man, houdt niet erg van lezen of koken. Wel van Formule 1 en is wel erg gek op zijn zoontje met een 2e baby onderweg. Ik zoek een cadeau van ongeveer 20 euro, het mag een cadeau met een knipoog zijn, zolang het maar wel praktisch is.