Twee weken werken stal buitenland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

chanelle14

Berichten: 1972
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Gelderland

Twee weken werken stal buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-18 16:50

Hallo Bokt!

Ik heb momenteel nog ruim drie weken vakantie staan welke in juni verlopen en ik dus natuurlijk nog graag wil gebruiken. Nu is het zo dat het voor mijn vriend in verband met zijn stage niet mogelijk is om weg te gaan, dus heb ik bedacht dat ik er in mn eentje even tussenuit zou willen gaan. :)

Twee jaar geleden heb ik voor een half jaar op een stal in Portugal gewerkt en dit is mij heel erg goed bevallen, alleen zou ik graag ook eens een andere stal in het buitenland willen ervaren. Bij de stal in Portugal heb ik geholpen met de verzorging (inclusief mesten en het erf netjes houden), het begeleiden van buitenritten, les geven aan lesklanten en het dressuurmatig doorrijden van de paarden.

En ruil hiervoor werd mijn vliegticket betaald en had ik kost en inwoning en mocht ik mee eten. Eigenlijk ben ik erg benieuwd of er misschien nog zoiets te vinden is!

Ik sta eigenlijk voor van alles open! Het lijkt mij ergens wel tof om op een andere plek paarden te mogen rijden/trainen of hier eventueel lessen op te mogen nemen. Aangezien het om een niet zon lange periode gaat denk ik dat binnen Europa wel het handigst is. Momenteel start ik M1 dressuur, dus ik ben geen dressuurpro, maar heb wel ervaring met jonge dieren.

Ik ben benieuwd of jullie een plek weten!

Ponderosa Stable's Dara Z1+2
Instagram account DaraTheShire


uggy

Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Twee weken werken stal buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 16:56

Volgens mij is daar een site voor. Of ken je die al? Het heet geloof ik iets met workaway..

chanelle14

Berichten: 1972
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-18 16:59

uggy schreef:
Volgens mij is daar een site voor. Of ken je die al? Het heet geloof ik iets met workaway..


Klopt, die heet Workaway! Hier moet je echter voor betalen en ik vroeg me af of hier misschien bokkers zijn die zelf ervaringen of misschien zelfs een stal in het buitenland hebben :)

Ponderosa Stable's Dara Z1+2
Instagram account DaraTheShire

prugelpiet

Berichten: 12524
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Twee weken werken stal buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 17:01

Yard and Groom staan ook vacatures op :)

Maar of dat ook vacatures voor 2 weken zijn weet ik niet...

I am because you were

chanelle14

Berichten: 1972
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-18 17:03

prugelpiet schreef:
Yard and Groom staan ook vacatures op :)

Maar of dat ook vacatures voor 2 weken zijn weet ik niet...


Ja het is natuurlijk maar een hele korte periode en snap ergens ook dat ze het niet zien zitten om iemand voor twee weken in te werken

Ponderosa Stable's Dara Z1+2
Instagram account DaraTheShire


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Earth, IndianSu, mvdende, Roosch, Sannek90, secricible, Sokje_6, turtlelito, Zick_Zack en 66 bezoekers