Cadeau voor vriend die op reis gaat

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BalouArera
Berichten: 1304
Geregistreerd: 23-01-12

Cadeau voor vriend die op reis gaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-18 09:03

Hoi,

Mijn vriend vertrekt volgende week voor een stage van 10 weken naar de andere kant van de wereld. Ik wil hem graag iets leuks meegeven zodat hij aan me denkt als hij me mist, maar ik ben helemaal inspiratieloos. Normaal zou ik bijvoorbeeld een fotoalbum maken, maar we hebben nog maar een paar weken officieel een relatie dus weinig foto's van ons samen.

Wie heeft er leuke ideeën? :)


Jessica_1998

Berichten: 3401
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Cadeau voor vriend die op reis gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 09:04

Ik zag pas op Pinterest iets leuks voorbij komen
Van die open when enveloppen, misschien is dat leuk, met voor elke situatie een bijpassend briefje of inderdaad een foto of iets

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

DemDeempel

Berichten: 1068
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Cadeau voor vriend die op reis gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 09:09

Toen ik voor 5 maanden naar Indonesië ging kreeg ik van mijn vriend een sleutelhanger met een leuke foto van ons. Ik had daar natuurlijk ook gewoon een huissleutel dus die had ik altijd bij me. Ook kreeg ik een brief mee die ik in het huis pas mocht openmaken met daarin heel veel succes wensen en dergelijke.
Ik had zelf een lovebook gemaakt op de computer en besteld en die kreeg hij dan in Nederland bezorgd. Dat is een boek met stripfiguurtjes die op jou en je partner lijken en dan kun je allemaal situaties of gewoontjes uitbeelden. Nu waren wij al wel 4 jaar samen dus ik kende hem ook al heel goed, misschien is zoiets nog iets te klef :+

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Cadeau voor vriend die op reis gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 09:12

Een mooie persoonlijke brief met een klein presentje! Iets met een foto oid is inderdaad erg leuk, het idee van een sleutelhanger vind ik een goede!

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

BalouArera
Berichten: 1304
Geregistreerd: 23-01-12

Re: Cadeau voor vriend die op reis gaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-18 16:12

Dat zijn alvast leuke ideeën, bedankt!


dalena

Berichten: 3082
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Cadeau voor vriend die op reis gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 16:13

Reis boeddha!

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Re: Cadeau voor vriend die op reis gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 16:36

Toen mijn vriend een halfjaar ging reizen heb ik zo'n foto album gehaald en deze gevuld met allemaal foto's, brieven en kleine goodies. Brieven die dan op bepaalde momenten open moest maken: ons jubileum, als ie eens moe was, als we een discussie hadden. En ik had er kleine dingetjes in gedaan zoals blarenpleisters, energiesticks, monstertje van een lekker cremepje etc.

First love never dies ღ
P & K ღ

TurdusMerula

Berichten: 23902
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Cadeau voor vriend die op reis gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 18:13

Een mes met iets erin gegraveerd of gebrand?

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

_merel_

Berichten: 1842
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Vosmer

Re: Cadeau voor vriend die op reis gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 19:09

Een paar sjieke teenslippers.... ik zou hem iets geven waar hij echt wat aan heeft!

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes.

Danielleeee_
Berichten: 3167
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 19:36

Jessica_1998 schreef:
Ik zag pas op Pinterest iets leuks voorbij komen
Van die open when enveloppen, misschien is dat leuk, met voor elke situatie een bijpassend briefje of inderdaad een foto of iets

Dit vind ik ook altijd leuk :j

Bijvoorbeeld voor zijn eerste stagedag, eerste weekend daar, als hij naar het strand gaat, als hij een keer uitgaat, als hij jou of thuis erg mist, als hij een dagje lekker een het relaxen is, wanneer het sinterklaas/kerst is, etc.

Naar welk land gaat hij toe? :)

*pum*

CharlieVM
Berichten: 883
Geregistreerd: 18-09-04

Re: Cadeau voor vriend die op reis gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 19:55

Is hij een lezer? Zo ja, zou ik een e-reader met allerlei voor jou/jullie speciale boeken als cadeau meegeven. Of een iPod/ USB met speciale muziek...

"Don't you know there ain't no devil? It's just God when he's drunk."

mirriejj

Berichten: 3599
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 22:21

DemDeempel schreef:
Toen ik voor 5 maanden naar Indonesië ging kreeg ik van mijn vriend een sleutelhanger met een leuke foto van ons. Ik had daar natuurlijk ook gewoon een huissleutel dus die had ik altijd bij me. Ook kreeg ik een brief mee die ik in het huis pas mocht openmaken met daarin heel veel succes wensen en dergelijke.
Ik had zelf een lovebook gemaakt op de computer en besteld en die kreeg hij dan in Nederland bezorgd. Dat is een boek met stripfiguurtjes die op jou en je partner lijken en dan kun je allemaal situaties of gewoontjes uitbeelden. Nu waren wij al wel 4 jaar samen dus ik kende hem ook al heel goed, misschien is zoiets nog iets te klef :+


Leuk idee!
Kun je die lovebook alleen met CC betalen?

BalouArera
Berichten: 1304
Geregistreerd: 23-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-18 11:19

Danielleeee_ schreef:
Jessica_1998 schreef:
Ik zag pas op Pinterest iets leuks voorbij komen
Van die open when enveloppen, misschien is dat leuk, met voor elke situatie een bijpassend briefje of inderdaad een foto of iets

Dit vind ik ook altijd leuk :j

Bijvoorbeeld voor zijn eerste stagedag, eerste weekend daar, als hij naar het strand gaat, als hij een keer uitgaat, als hij jou of thuis erg mist, als hij een dagje lekker een het relaxen is, wanneer het sinterklaas/kerst is, etc.

Naar welk land gaat hij toe? :)


Hij gaat naar Nieuw-Zeeland! Waar ik zelf net 3 weken uit terug ben, dus dat is wel grappig.

Echt toffe ideeën komen er voorbij, daar heb ik zelf nog niet aan gedacht!

BigOne
Berichten: 38039
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Cadeau voor vriend die op reis gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 11:20

Zo’n geluksboedda als sleutelhanger is leuk, legt er niet te veel druk op en ziet hij elke keer.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Anoniem

Re: Cadeau voor vriend die op reis gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 12:26

Ik ben vijf maanden naar Zuid-Afrika geweest en mijn vriend heeft me een stapel enveloppen meegegeven, voor elke maandagochtend eentje. Daar had hij wat van z'n parfum op gespoten en voor elke week ook een ansichtkaart die ik op kon hangen in mijn kamer. Dat was echt super lief en ik heb er heel veel aan gehad, het was elke week echt even een momentje waarop ik hem vrijuit kon missen en even aan hem kon denken.

Ik ben wat minder romantisch ingesteld, ik heb hem een kussensloop met twee hele lelijke foto's en een domme tekst gegeven. Die hij overigens niet gebruikt heeft omdat hij het hem heel naar maakte om elke keer naar mijn kop te kijken als hij ging slapen.

Bismarck

Berichten: 1814
Geregistreerd: 09-01-09
Woonplaats: Achterhoek

Re: Cadeau voor vriend die op reis gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 12:44

Toen mijn man op 4 maanden weg moest voor zijn werk heb ik een sleutelhanger laten graveren met de coördinaten van ons huis. Zo kon hij altijd de weg terugvinden.

Bismarck - Endurance klasse II + 6 winstpunten - klasse III startgerechtigd

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 10:32

Vooral niets wat te groot is :D

Wij zijn een jaar aan het reizen en ik heb voor we weggingen aan iedereen gezegd dat we geen cadeaus wouden, want dat paste toch niet in onze bagage. Nou is 10 weken niet zo lang, maar ik zou er echt niet aan moeten denken dat ik een groot fotoalbum iedere dag of week weer in m'n bagage moet proppen :o Dus ik zou zeker kijken naar iets compact, en iets wat hij sowieso nodig heeft en veel gebruikt. Dan ziet hij het ook veel.

De sleutelhanger hierboven vermeld is heel leuk, die heb ik ook gekregen van mijn nichtje! Ze had me een heel mooie sleutelhanger gegeven met iets persoonlijks, en die heb ik hier nu aan m'n sleutelbos hangen. Heel leuk, want die gebruik ik dagelijks wel, en moet dan altijd aan haar denken.

Mijn moeder heeft me een hele mooie halsketting gegeven net voor we de security door gingen, met een kaartje dat ik op het vliegtuig pas mocht lezen. De ketting draag ik nu bijna iedere dag :) En van een tante kreeg ik een heel mooi notebook (want ik schrijf veel) om al mijn indrukken van dit jaar in neer te schrijven. Dat vond ik ook een heel mooi (en praktisch) cadeau.

De kussensloop van Emma vind ik trouwens briljant :') Daar kan je echt leuke dingen mee doen én die ziet hij iedere dag :))

Moet hij voor z'n stage notities nemen? Want dan kan je misschien een mooi lederen notebook laten graveren met een boodschap aan de binnenkant?

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, boyca, Briiet, DotBot, Everest, Jive03, loeslover, MarliesSam, Marocje, Mrskiwi, Nientsje, Rinkex, Roosch, ryukapple, Sterrendief, Suliko, Thami, Toffeltje, Winna, xdniesje, YandexBot en 66 bezoekers