Niet meer ongesteld ??.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wishmee
Berichten: 129
Geregistreerd: 20-03-08
Woonplaats: Drenthe

Niet meer ongesteld ??.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-18 00:43

Hoi ,

Ik heb een vraag misschien dat iemand dit herkent,

Ik ben in 2017 bevallen van een zoon, daarna kwam. Na het stoppen met bv Mn menstruatie snel opgang, op een gegeven moment vloeide ik weken achter elkaar. Na de vrouwenkliniek een inwendige echo gehad en ze zagen een verdikte baarmoedermond en een cyste. Cyste hebben zoveel vrouwen volgens de gyn geen zorgen. Met betrekking tot verdikte baarmoedermond kreeg ik pilletjes zodat de baarmoedermond zich zelf even opschoonde. Het vloeien werd zo erg dat ik weer pillen kreeg om het t doseren. Uiteindelijk na 3maanden geklungel was het normaal.

Nu vond ik het tijd om de mirena spiraal te gaan plaatsen. Het plaatsen ging vlot cyste was gegroeid maar geen zorgen gewoon laten.wel zag mijn baarmoeder mond er rood uit een uistrijkje gedaan en alles was goed. 6weken later kreeg ik behoorlijk de griep en pijn in mijn buik. Naar de huisartsenpost bloed geprikt bezinking was niet in orde en mijn leukcosyten en nierwaardes waren ook veel te hoog. Een eileideronsteking Was de conclusie. 3dagen Opgenomen geweest en na24u na starten met antibiotica kuur mirena spiraal verwijderd deze was volgens gyn de boosdoener.

Nu ben ik na4 maanden nog steeds niet ongesteld geworden, heb ik lichte krampen rechts boven onder borst iemand enig idee wat het kan zijn of waarom ik niet meer menstrueer?
Laatst bijgewerkt door wishmee op 12-11-18 00:49, in het totaal 1 keer bewerkt

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Niet meer ongesteld ??.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 00:45

Neem contact op met de HA, en daarna eventueel naar de gyneacoloog.

Medisch advies geven hier lijkt mij niet wenselijk.

fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 00:46

Hey TS, ik kan je helaas niet helpen.
Wel is het denk ik handig om je tekst nog eens door te lezen en de zinnen weer kloppend te maken en de autocorrect woorden eruit te halen.
Het is een beetje lastig om te lezen wat er nu precies aan de hand is.

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 00:46

Als 1 vd voordelen van mirena wordt het niet meer menstrueren genoemd, voor mij de belangrijkste reden volgend jaar voor de 4e te gaan. Maar gezien jouw klachten zal ik langs de huisarts gaan.

wishmee
Berichten: 129
Geregistreerd: 20-03-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-18 00:49

fleurtjeuh schreef:
Hey TS, ik kan je helaas niet helpen.
Wel is het denk ik handig om je tekst nog eens door te lezen en de zinnen weer kloppend te maken en de autocorrect woorden eruit te halen.
Het is een beetje lastig om te lezen wat er nu precies aan de hand is.

Gedaan

Dyphusion
Berichten: 1025
Geregistreerd: 16-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 00:50

Dreamybol schreef:
Als 1 vd voordelen van mirena wordt het niet meer menstrueren genoemd, voor mij de belangrijkste reden volgend jaar voor de 4e te gaan. Maar gezien jouw klachten zal ik langs de huisarts gaan.


Maar TS heeft geen mirena meer, dus dat kan de oorzaak niet zijn

TS, met jou situatie zou ik ook niet bokt om raad vragen, maar gewoon morgen een afspraak maken met de HA/gynaecoloog.

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Re: Niet meer ongesteld ??.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 02:16

Pfff, overheen gelezen. Conclusie blijft wel gelijk, medische hulp zoeken, niet op internet blijven zoeken.

Linnie050

Berichten: 11797
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Niet meer ongesteld ??.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 02:29

Ik zou inderdaad weer even contact zoeken en je klachten uitleggen.
Gewoon voor de zekerheid.

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 09:54

Sowieso terug naar de HA gaan..

Daarnaast wilde ik nog zeggen dat na het verwijderen van mijn mirena (jaren geleden), het bij mij 9 maanden heeft geduurd voor ik weer ongesteld werd. Mijn lijf was heel erg van slag geloof ik, maar het kon vaker voorkomen zei mijn arts.
Hopelijk is het voor jou ook zoiets.
Veel beterschap :(:)