Spotify speelt vanzelf af?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joy_Mennings

Berichten: 2284
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Spotify speelt vanzelf af?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-18 13:39

Hoi allemaal,
Mijn vader heeft sinds kort een Samsung s8.

Nu is Spotify vandaag al een aantal keer vanzelf gaan spelen terwijl er niemand met de telefoon bezig is en er ook geen melding of iets binnenkomt. Het is nu vannacht een aantal keer gebeurd en nu net weer.

Herkent iemand dit probleem?

Alvast bedankt.

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Spotify speelt vanzelf af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 13:43

Is er iemand anders die ook ingelogd is op de spotify? Of op de vorige telefoon van je vader waarop hij is vergeten uit te loggen?
Kan zijn dat iemand anders, ingelogd op zijn account, op afspelen drukt. Hebben mijn vriend en ik nog al eens last van :=

Joy_Mennings

Berichten: 2284
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-18 13:49

ilaan schreef:
Is er iemand anders die ook ingelogd is op de spotify? Of op de vorige telefoon van je vader waarop hij is vergeten uit te loggen?
Kan zijn dat iemand anders, ingelogd op zijn account, op afspelen drukt. Hebben mijn vriend en ik nog al eens last van :=


Als het goed is, is er verder niemand die ingelogd is op z'n Spotify. Zijn oude telefoon heeft ie zelf nog thuis liggen dus dat kan ook niet.

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 14:16

Joy_Mennings schreef:
ilaan schreef:
Is er iemand anders die ook ingelogd is op de spotify? Of op de vorige telefoon van je vader waarop hij is vergeten uit te loggen?
Kan zijn dat iemand anders, ingelogd op zijn account, op afspelen drukt. Hebben mijn vriend en ik nog al eens last van :=


Als het goed is, is er verder niemand die ingelogd is op z'n Spotify. Zijn oude telefoon heeft ie zelf nog thuis liggen dus dat kan ook niet.


Hm dan is het wel vreemd. De app is wel goed en helemaal afgesloten? Mijn spotify wil soms wel eens een eigen leven leiden als deze op de achtergrond nog draait.

Verder zou ik het echt niet weten wat het kan zijn, sorry.. misschien dat de telefoonzaak waar je het toestel vandaan hebt kan helpen?

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Spotify speelt vanzelf af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 14:29

Heel gek idee, maar iets met spraakbesturing (speel muziek oid)? Ken iemand met een iphone die overal "hey siri" in denkt te herkennen en dus gekke dingen doet. "Gisteren moest ik pietje bellen" *siri belt pietje*. Dat soort dingen.

Joy_Mennings

Berichten: 2284
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Spotify speelt vanzelf af?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-18 14:39

We zijn er achter wat het is. Hij heeft een soort armbandje met Bluetooth erbij. Blijkbaar reageerde die iets sneller bij beweging dan ie dacht :')