Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:01

DeMolenhoek schreef:
Dit zegt het wel zo een beetje. Mijn vader is niet meer langs gekomen sinds baby 6 weken was. Mijn moeder niet meer sinds ze 7.5 weken was. Ze is er nu 16.... Wat een interesse joh.


[ [url=m/5gXbCo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jij hebt echt een vet leuke familie én vriend he? :')


Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:02

Dat ik net moest omrijden om op het station te komen, we over een soort hele smalle landweg gestuurd werden en ik daardoor echt doodsangsten uitstond achter het stuur :+

Geen lantaarnpalen, geen strepen op de weg, niks. Maar uiteraard wel veel tegenliggers waaronder een vrachtwagen en wat enorme trekkers |( .

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:06

Tica: Ach, ik kan wel uitleggen hoe het in elkaar zit, maar dan ben ik heel lang bezig. Ze mogen gerust komen, maar niet zoals mijn moeder zich direct een week opdringen en spullen meepikken. Dat is dan weer een overload en diefstal gewoon. Wat is er nu moeilijk aan fatsoenlijk gedrag en af en toe eens een bakje koffie?

En mijn vriend is niet poedersuiker. Heb juist een hele lieve vriend. Maar soms denkt hij apart en dat vind ik dan poedersuiker ja. Of wie weet ben ik wel gewoon poedersuiker en ligt het allemaal bij mij. Kan ook nog goed zijn. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:07

DeMolenhoek schreef:
Tica: Ach, ik kan wel uitleggen hoe het in elkaar zit, maar dan ben ik heel lang bezig. Ze mogen gerust komen, maar niet zoals mijn moeder zich direct een week opdringen en spullen meepikken. Dat is dan weer een overload en diefstal gewoon. Wat is er nu moeilijk aan fatsoenlijk gedrag en af en toe eens een bakje koffie?

En mijn vriend is niet poedersuiker. Heb juist een hele lieve vriend. Maar soms denkt hij apart en dat vind ik dan poedersuiker ja. Of wie weet ben ik wel gewoon poedersuiker en ligt het allemaal bij mij. Kan ook nog goed zijn. :D

T zal wel ergens in het midden liggen... Zoals meestal.
Maar ik vind het zo rot voor jou eigenlijk. Het klinkt gewoon niet zo gezellig.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:09

De mensheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:14

Jolien87 schreef:
De mensheid.

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:19

Anoniem schreef:
DeMolenhoek schreef:
Tica: Ach, ik kan wel uitleggen hoe het in elkaar zit, maar dan ben ik heel lang bezig. Ze mogen gerust komen, maar niet zoals mijn moeder zich direct een week opdringen en spullen meepikken. Dat is dan weer een overload en diefstal gewoon. Wat is er nu moeilijk aan fatsoenlijk gedrag en af en toe eens een bakje koffie?

En mijn vriend is niet poedersuiker. Heb juist een hele lieve vriend. Maar soms denkt hij apart en dat vind ik dan poedersuiker ja. Of wie weet ben ik wel gewoon poedersuiker en ligt het allemaal bij mij. Kan ook nog goed zijn. :D

T zal wel ergens in het midden liggen... Zoals meestal.
Maar ik vind het zo rot voor jou eigenlijk. Het klinkt gewoon niet zo gezellig.


Mijn vriend is echt een schatje en heb het er echt mee getroffen. Gelukkig maar. Maar als versgebakken ouders (nou ja, ondertussen al bijna 4 maand maar goed :') ) is het nu eenmaal wat wennen en weer wat leren samen leven. Het is natuurlijk een hele aanpassing :)

Mijn ouders, tsja. Die moesten mij niet meer toen ik 14 was en hebben mij uit huis geplaatst. Toen ik zwanger was was het Nele dit en Nele dat en kon het niet op. Nu is baby er en zijn wij niet meer interessant. Eventjes wat verwerken voor mij want het is wel wat een teleurstelling. Binnen een maandje ben ik er wel weer overheen :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33749
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:41

Eten bestel... is er altijd stipt met 35 min.

Zou er met 40 zijn zei de app, en het is nu een uur later. Mweeeeeh honger.

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:45

Die rotvlieg die in m'n kamer rondzwerft en die ik gewoon niet te pakken krijg -.-
Ding vliegt steeds keihard tegen de muur aan :+


Merileth

Berichten: 1115
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 19:12

Dat in ondertrouw gaan bij onze gemeente zo'n beetje het enige is waarvoor je niet langs kan komen en wat digitaal moet. Maar scheiden kan daar wel ter plekke.....

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

hagelslag
Berichten: 8933
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 20:12

DeMolenhoek schreef:
Tica: Ach, ik kan wel uitleggen hoe het in elkaar zit, maar dan ben ik heel lang bezig. Ze mogen gerust komen, maar niet zoals mijn moeder zich direct een week opdringen en spullen meepikken. Dat is dan weer een overload en diefstal gewoon. Wat is er nu moeilijk aan fatsoenlijk gedrag en af en toe eens een bakje koffie?

En mijn vriend is niet poedersuiker. Heb juist een hele lieve vriend. Maar soms denkt hij apart en dat vind ik dan poedersuiker ja. Of wie weet ben ik wel gewoon poedersuiker en ligt het allemaal bij mij. Kan ook nog goed zijn. :D



Heel eerlijk, geniet van de rust. Zo heb je heel wat minder drama

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 20:24

Dat ik zo moe ben.. al de spanning van deze toetsweek komt er nu uit, ik heb de hele week niet meer dan 5 uur per dag geslapen, heb elke dag meer dan 6 uur geleerd.. en dan ook nog 3 uur per dag schrijven voor de nanowrimo. Nu kan ik eigenlijk alleen maar liggen en heb ik koorts. Helaas moet ik morgen en overmorgen werken in de ochtend dus ik kan niet uitslapen |(

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 20:28

Klant vandaag. Er hing een doosje scheermesjes aan een verkeerd haakje (waarschijnlijk een andere klant verkeerd teruggehangen). Was een verpakking met 8 mesjes dus prijs rond de 36 euro, haakje waar die aan hing was van 3 mesjes en de helft (zo'n 18 euro). Man helemaal in protest, ik moest de mesjes van hem maar aan die prijs meegeven want dat is de 'normale gang van zaken' dat we de producten moeten meegeven aan de prijs die erbij hangt. Soort van dreigen met de politie erbij te halen, want hij zou dan z'n gelijk krijgen etc :roll:

Heb vriendelijk aangegeven dat hij de scheermesjes kon meekrijgen voor 36 euro, of hij ze anders gewoon probleemloos kon achterlaten. Maar vanbinnen was het van _-:(

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 22:06

Ja zo kan iedereen alles beginnen verzetten en dan zeggen: Het stond daar :') Nee, als de productbeschrijving op het etiketje overeen komt dan moet het mee gegeven worden aan de aangeprijste prijs. Dan nog zijn er uitzonderingen op.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 22:45

Dat bij ons de verwarming pas begint te werken als je m op 22 graden zet. Als ik de verwarming in bv mijn tantes huis op 19 graden zet, is het daar net zo warm als hier met 22.

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 22:46

Aan dat ik nog besta. Ik was liever niet geboren.

nicole_floor

Berichten: 3212
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 22:57

Dat ik in het cafe zit en het daar blijkbaar heel moeilijk is om de deur dicht te doen. Ik denk dat iedereen in de kerk is geboren ofzo

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 22:58

ScarOfWars schreef:
Aan dat ik nog besta. Ik was liever niet geboren.


Dat denk je nu. En vele, ik ook, hebben zo gedacht. Maar die gedachten gaat weg. Echt waar. Op een dag heb jij je plekje gevonden en ga je leven voor wat er te leven valt. Uiteindelijk haal ook jij het beste uit het leven.

Kop op. Neus omhoog. Borst vooruit en paraderen maar. Jij bent net zo welkom op deze aardkl*ot als iedereen om jou heen!
Dat zie je nu wellicht niet zo, maar dat komt wel.

Dikke knuffel.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 23:05

xDenies schreef:
ScarOfWars schreef:
Aan dat ik nog besta. Ik was liever niet geboren.


Dat denk je nu. En vele, ik ook, hebben zo gedacht. Maar die gedachten gaat weg. Echt waar. Op een dag heb jij je plekje gevonden en ga je leven voor wat er te leven valt. Uiteindelijk haal ook jij het beste uit het leven.

Kop op. Neus omhoog. Borst vooruit en paraderen maar. Jij bent net zo welkom op deze aardkl*ot als iedereen om jou heen!
Dat zie je nu wellicht niet zo, maar dat komt wel.

Dikke knuffel.


Nou niet alleen nu. Ik kan niks goed doen lijkt het. Ik ben stok ongelukkig. Ik wil hier gewoon niet meer zijn. Mij deze pijn besparen.

Britta31

Berichten: 13066
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 23:08

Dat het watje van het wattenstaafje in mijn oor achter bleef.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 00:03

Dorus schreef:
SavannahNx schreef:
Zondag wedstrijd voor het eerst in een hele lange tijd, en toen bleek dat ik mijn rijbroek en jasje niet meer pasten, heb ik dinsdag nieuwe besteld, zou vandaag tussen 16:00 en 18:00 komen, maar in de app is de zending nog steeds bij POSTNL en nog niet onderweg en het is 16:00 en ik stress hem echt een beetje nu :+ ook toen ik zag dat het adres er niet opstond, postcode en huisnummer wel maar adres is weggevallen.... help.

Dat had ik vorige week, kreeg uiteindelijk een nieuwe tijd voor zaterdagochtend, maar ook toen leek hij niet te bewegen en ineens was hij onderweg en een kwartier later had ik hem in huis. Houd hoop!


Heel raar maar idd kwartier later is ie afgeleverd zie ik nu!

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 01:16

Dat ergens in de straat iemand besloten heeft dat het wel een mooi tijdstip is ( 1:00) om de hele buurt wakker te maken door 10 minuten lang vuurwerk af te steken.


En dat terwijl ik met migraine op bed lig en net een beetje in slaap was gevallen.. -O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 02:34

Dat ik zo gek ben om tot 01:00 te blijven werken wat betekend geen treinen meer naar huis, wat betekend tot sluit (04:30) te blijven zodat ik naar huis gebracht kan worden.

Leek me een leuk plan om tot 04:30 te werken maar ik had t eff verkeerd begrepen anders werkte ik 12 uur achtereen. Bleek dus tot 01:00.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 07:20

Britta31 schreef:
Dat het watje van het wattenstaafje in mijn oor achter bleef.

Die dingen zijn ook helemaal niet bedoeld om in je oor te steken (maar iedereen doet het.

Schoentje, kerstmuts en [o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, _Nadia_, Bullebeest, Celiien, corinec, Fenders, Lara_, maessie, MagicBullet, Majestic-12, Paardennamen, Peachy, PeerAppel, redbutton, Taucha en 67 bezoekers