Ik kan het niet alleen, tv programma

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Ik kan het niet alleen, tv programma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-18 20:56

Ik had vanavond deze uitnodiging in de bus liggen.

Heeft iemand ervaring met dit programma, en is deze uitnodiging echt? Toen ik het aan vriendinnen liet zien vonden ze het nogal ongeloofwaardig.
Ik als social worker in opleiding vind dit wel interessant, en ben van plan te gaan kijken wat het is.
Afbeelding

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]


eclair98

Berichten: 11602
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Ik kan het niet alleen, tv programma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 20:59

Ik vind het ook nogal ongeloofwaardig eigenlijk := Misschien even bellen naar het adres of naar bijv. sbs zelf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 20:59

Neem contact op met de genoemde zaal en je weet genoeg.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37152
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Ik kan het niet alleen, tv programma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:00

De zaal bellen en er desnoods heen gaan maar dan wel zorgen dat er iemand in je huis achterblijft om het voor inbrekers onaantrekelijk te houden.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Ik kan het niet alleen, tv programma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:03


xJolijn

Berichten: 2932
Geregistreerd: 15-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:05

Ik ben vrij zeker dat dit geen nepoproep is :)
Laatst bijgewerkt door xJolijn op 08-11-18 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

https://www.instagram.com/brunosbelevenissen/

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-18 21:07

De zaal bellen ga ik morgen even doen, en ik zal ook even rondvragen bij buren of zij er iets vanaf weten.
Ik dacht wellicht is er een bokker die dit al eens heeft meegemaakt, en weet of het echt is of niet, gezien er al eerder een seizoen is opgenomen van dit programma

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:08

karuna schreef:
De zaal bellen en er desnoods heen gaan maar dan wel zorgen dat er iemand in je huis achterblijft om het voor inbrekers onaantrekelijk te houden.


Dit!!!!!

Ik vind het er geloofwaardig uit zien. Al zou ik wel eerst dat centrum bellen om na te vragen of het klopt.

Maar ook als dit klopt, zou ik het zekere voor het onzekere nemen en zorgen dat er iemand in je huis achter blijft. Triest genoeg hoor je het ook vaak dat er tijdens een uitvaart ingebroken wordt bij mensen die hun privéadres gebruiken voor condoleancekaarten i.p.v. adres van de uitvaartonderneming.
Iets als dit is natuurlijk in de buurt ook vrij snel bekend. Dan voelt het toch fijn als er iemand duidelijk aanwezig is in je woning zolang jij in dat centrum bent.

Autumnn

Berichten: 8011
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Ik kan het niet alleen, tv programma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:15

Ikvind het allereerst vreemd dat er geen handtekening van Dennis van der geest onderstaat. Daarbij, sinds wanneer benaderen de presentatoren zelf de bewoners? Zeker even bellen naar SBS. Verder mis ik ook een contactpersoon? Ik vind het een beetje vaag

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-18 21:17

Hmm dat is idd wel een dingetje, mijn ouders en zusje zijn weg ivm een informatie avond op school..

Echter krijg ik net informatie van Jolijn wat het wel wat aannemelijker maakt.

Ik ga morgen iig even informeren

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:18

Autumnn schreef:
Ikvind het allereerst vreemd dat er geen handtekening van Dennis van der geest onderstaat. Daarbij, sinds wanneer benaderen de presentatoren zelf de bewoners? Zeker even bellen naar SBS. Verder mis ik ook een contactpersoon? Ik vind het een beetje vaag


Dat vind ik niet zo vreemd, waarschijnlijk gewoon een standaard brief die in de wijk is rondgestuurd. Daar wordt geen handtekening onder gezet. Ook doet het productieteam doet het 'uit naam van' de presentator.

har166

Berichten: 2031
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:20

Lijkt mij ongeloofwaardig, hoe ziet de enveloppe eruit?

I can please only one person a day, today is not your day and tomorrow does not look good either.

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Ik kan het niet alleen, tv programma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-18 21:21

Volgens mij zat de brief niet in een enveloppe

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Ik kan het niet alleen, tv programma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:22

Gewoon huis aan huis verspreid door het productieteam en in de brievenbus gedaan.

xSwanHeart

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik kan het niet alleen, tv programma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:27

Hoewel het er knullig uitziet, denk ik wel dat deze brief echt is.
Een tijdje terug zijn er bij ons in het complex ook tv-opnames geweest en de brief die we daarover kregen zag er zelfs vele malen slechter uit :j

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:37

ikheetesmee schreef:
Hmm dat is idd wel een dingetje, mijn ouders en zusje zijn weg ivm een informatie avond op school..

Echter krijg ik net informatie van Jolijn wat het wel wat aannemelijker maakt.

Ik ga morgen iig even informeren


Ook als het 100% zeker is dat het klopt, zou ik toch proberen iemand in je huis achter te laten blijven. Desnoods een vriendin. Of als je echt wilt gaan, maar niemand hebt ... gordijnen dicht, alle verlichting aan en tv hoorbaar aan.

Vaak weten al erg snel veel mensen in de buurt dit. En je hebt helaas altijd mensen erbij zitten die er misbruik maken dat veel mensen uit de buurt weg zijn waarbij ook nog eens bekend is dat ze van ..:.. uur tot ..:.. uur weg zijn.

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:00

Hoe is dit uiteindelijk afgelopen?

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Ik kan het niet alleen, tv programma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-18 22:11

Ah ja ik had nog beloofd dat te laten weten!

Het programma was echt. Ze hadden random mensen uit het hele dorp uitgenodigd om te komen. Vervolgens gingen ze eerst mensen interviewen tijdens het inloop moment. Later gingen we met zn allen in de zaal zitten en kregen we het verhaal van het gezin te horen. Daarna mochten we eerst algemeen reageren. Vervolgens werd er gevraagd wie er op verschillende vlakken hulp zouden willen bieden.
Ik heb ze deze week nog verschillende keren in het dorp gezien toen er mensen over de vloer kwamen die dus hulp aanboden.

Maar jeeeemig wat is tv nep zeg. Ik wist dat wel, maar zo nep, had ik niet verwacht. Er moesten steeds dingen overnieuw, er werden mensen gevraagd om iets te zeggen en ze gingen net zo lang door tot er voldoende mensen opstonden die wel wilden helpen op de verschillende vlakken. Ben benieuwd hoe het programma word na al het knip en plak werk

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie