Stal weert e.o

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisa__Beau
Berichten: 173
Geregistreerd: 21-02-14

Stal weert e.o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-18 16:05

Langzaam aan zijn wij voor onze 3 paarden toch op zoek naar een andere stal. Ik kan alleen niet heel veel vinden helaas. Wellicht dat ik iets ben vergeten/dat iemand hier nog een stal weet!

Eisen:
- paarden de hele dag buiten. Apart of in een groep.
- binnenbak is een pre, goede buitenbak is een must.
- plek voor 3 paarden. :')
- in de avond kunnen rijden (dus hee manege's die 6 dagen les hebben van 17.00-21.00)

Omgeving Weert, we willen max 20 min rijden met de auto!

Hopelijk kan iemand mij helpen! :j

Bloodymary
Berichten: 4537
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 16:15

De Vrolijke Flierefluiter in SomerenHeide is een topstal. Weet alleen niet zeker of er nog plek is voor drie paarden. Het voldoet in ieder geval aan al je voorwaarden. Van Weert is het maar een minuut of 15 rijden, afhankelijk van waar je woont in Weert natuurlijk. Bij de McDonalds links en dan ben je er al bijna.
En je kunt er ook prachtig buiten rijden, heel mooi bos.
Let niet op de website voor informatie, die is een beetje verouderd.

MimixDaina

Berichten: 207
Geregistreerd: 10-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 23:15

misschien een beetje een late reacite. Maar Blue stables is een fijne stal/ manege. Ik weet niet of ze plek hebben, maar ze hebben meerdere paddocks, weides, 1 binnenbak(20x52 met reiningbodem), 1 buitenbak(erg fijn) 1 nieuwe longeerkraal(pas een paar maanden oud). De stal word gerund door Ingrid van Horne. http://www.bluestables.nl/ website. het ligt vlak bij Altweerterheide. onder weert dus. Op de site staat nog de oude longeerkraal, in de paddocks is inmiddels volgensmij ook het een en ander verander. het is tevens ook een zorgstal, (verstandelijk) gehandicapte mensen helpen hier ook. Op zaterdag is het er erg gezellig, dan helpen vaak jeugd die er rijd mee met stal klusjes en aan het eind van de dag gaan ze ponys poetsen, knuffelen, rijden etc.

Je hebt ook nog van horne hoeve. Hier heb ik zelf geen ervaring mee overigens, dus hier kan ik niet zo veel over vertellen. http://www.stalvanhornehoeve.nl/index.html . Binnen bak(20x60), buitenbak(20x40), ruime binnen en buiten boxen, wasplaats, poetsplaats, minimaal 8 uur weidegang.
Ik hoop dat ik nog een beethe heb kunne helpen :)