pensionstal Utrecht (omgeving de Bilt, Groenekan, Bunnik)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
annab

Berichten: 25
Geregistreerd: 16-09-13

pensionstal Utrecht (omgeving de Bilt, Groenekan, Bunnik)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-18 18:41

Ik ben rustig op zoek naar een leuke stal in de omgeving van de Bilt, Groenekan, Bunnik, Houten etc. Kent iemand een leuke stal die hier in de buurt zit of heeft iemand meer info (over prijs, weidegang bijvoorbeeld) en/of ervaring met de volgende stallen:

- Utrechtse manege
- Ecurie de la Fontaine
- Burghoeve
- 't hemeltje
- stal van Brenk
- Zilfia's hoeve
- stal Boshuis
- stal Griftenstein
- HC Groenraven
- Noordhoeve
- van Bentum

Ik vind het verder wel belangrijk dat er weidegang is en in de winter evt op paddocks (ik weet dat in deze regio veel naar buiten kunnen lastig is) en dat er genoeg beschikking is over hooi. Verder geen must maar zou wel leuk zijn: binnenbak, vlakbij een bos/park, en hindernismateriaal aanwezig. Budget tot max 350.

Ik heb met paar hiervan al contact opgenomen maar ben wel benieuwd verder naar ervaringen van mensen die de stal kennen en/of er zelf staan :))


kaylee

Berichten: 594
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gelderland

Re: pensionstal Utrecht (omgeving de Bilt, Groenekan, Bunnik)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:46

Als ik jou was zou ik dan meer in de omgeving van Driebergen/leersum gaan kijken. Meer mogelijkheid tot buitenstaan en ook wat voordeliger. Wel een stukje verder rijden.

NAV

Berichten: 250
Geregistreerd: 15-09-08
Woonplaats: Driebergen

Re: pensionstal Utrecht (omgeving de Bilt, Groenekan, Bunnik)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 09:11

Ik heb jaren op stal Sterkenburg gestaan in doorn. Paarden komen dagelijks op de wei (ook in de winter) en krijgen ook ‘s avonds rond 9 uur nog hooi. Er zijn 2 buitenbakken, een longeercirkel en het bos is een kwartiertje verderop. Er is hindernismateriaal en je kan zelf kiezen of je volpension (toen €250) of halfpension gaat staan.

NinaCharlie

Berichten: 3178
Geregistreerd: 15-07-11

Re: pensionstal Utrecht (omgeving de Bilt, Groenekan, Bunnik)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 09:47

Bij een hoop van die stallen in je lijstje komen de paarden amper buiten in de winter. Ja, als je er zelf even bent...op een postzegel..

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 10:06

Ik heb je een PB gestuurd!

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack


juval

Berichten: 13092
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 10:30

NAV schreef:
Ik heb jaren op stal Sterkenburg gestaan in doorn. Paarden komen dagelijks op de wei (ook in de winter) en krijgen ook ‘s avonds rond 9 uur nog hooi. Er zijn 2 buitenbakken, een longeercirkel en het bos is een kwartiertje verderop. Er is hindernismateriaal en je kan zelf kiezen of je volpension (toen €250) of halfpension gaat staan.

Ik heb ook heel goede ervaringen met Stal Sterkenburg!! echt een aanrader.

In memoriam, Zoëy : [IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Trendiction en 14 bezoekers