Wie woont er in omgeving ingen/lienden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zoef123

Berichten: 365
Geregistreerd: 08-10-11

Wie woont er in omgeving ingen/lienden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-18 11:49

Hoi bokkers,

Ik vraag me af of er in de omgeving van ingen/lienden een vereniging is. En waar rijden jullie? In je eigen bak? Over de weg? Ik ben een beetje aan het rond kijken naar huizen vandaar.
Ik ben erg benieuwd hoe andere mensen met paarden dat doen in die omgeving.

Groetjes

suikermeisje

Berichten: 8344
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 15:55

zoef123 schreef:
Hoi bokkers,

Ik vraag me af of er in de omgeving van ingen/lienden een vereniging is. En waar rijden jullie? In je eigen bak? Over de weg? Ik ben een beetje aan het rond kijken naar huizen vandaar.
Ik ben erg benieuwd hoe andere mensen met paarden dat doen in die omgeving.

Groetjes


Veel mensen een eigen bak. Daarnaast zitten de Margrietruiters tussen Ommeren en Lienden met een hele grote vernieuwde buitenbak. Deze bodem is erg goed en dus altijd goed te rijden.
Lidmaatschap valt ook reuze mee, daarnaast hebben ze eventueel elke week dressuurles daar en kun je doordeweeks vaak de bak gebruiken voor vrijrijden, in de weekenden ook erg vaak. Enkele wedstrijden op zaterdag in de zomer.

Anoniem

Re: Wie woont er in omgeving ingen/lienden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:07

Ik verplaats je topic van HK (Huiskamer) naar ED (Ervaringen en Diensten) omdat ik denk dat je daar meer informatie en reacties krijgt.

Lisanne_M

Berichten: 1059
Geregistreerd: 23-06-12
Woonplaats: vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:22

Wat hier boven gezegd word inderdaad, erg mooie bak bij de margrietruiters.
Ik rij zelf bij een stal in lienden waarbij dus een bak aanwezig is. Buiten rijden doen we door het dorp en veel langs de dijk is het fijn te rijden.

Zoek je een huis voor paarden aan huis?
Laatst bijgewerkt door Lisanne_M op 05-11-18 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

__elise__

Berichten: 2073
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:24

Ik woon in Ingen! Ik heb mijn paard en 2 pony's aan huis staan. Ik ga naar de vereniging De Rijnruiters in Eck en Wiel. Ik rij nu nog bij mijn buren in de bak, maar volgend gaan we een eigen rijbak aanleggen! :D

zoef123

Berichten: 365
Geregistreerd: 08-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-18 19:31

XjesLiess schreef:
Wat hier boven gezegd word inderdaad, erg mooie bak bij de margrietruiters.
Ik rij zelf bij een stal in lienden waarbij dus een bak aanwezig is. Buiten rijden doen we door het dorp en veel langs de dijk is het fijn te rijden.

Zoek je een huis voor paarden aan huis?


Ja dat wel een huis met plek voor 2 paarden.

Janine_B
Berichten: 50
Geregistreerd: 30-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:35

Mijn ouders wonen in lienden, (ik alleen in het weekend) wij hebben aan huis een 'bak', hij is jaren niet gebruikt en hebben pas sinds kort weer een rijpaard en moeten hem nog opknappen. Wij rijden nu even in de wei en maken buitenritjes

Manon_B39

Berichten: 3
Geregistreerd: 21-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:35

hoi hoi! Heb je al een huis/vereniging/bak gevonden? :)
Ik rij ook bij de Margrietruiters namelijk, ben benieuwd!
Wij wonen aan de Provincialeweg in Lienden en gaan altijd stappend naar de Margrietruiters bak ong, 10 minuutjes. Verder heb je de dijk waar je heel mooi kan rijden die begint in Kesteren en helemaal doorgaat tot Maurik volgends mij. :P