Rectificatie Mountain Horse rijlaarzen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Rectificatie Mountain Horse rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 22:59

Laatst bijgewerkt door Mickey op 13-11-02 23:02, in het totaal 3 keer bewerkt

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 23:00

Vervolg van het bericht:

"Hierbij rectificeren wij deze mededelingen omdat ze onjuist zijn: de rijlaarzen van Mountain Horse zijn wel degelijk reglementair toegestaan tijdens wedstrijden en evenementen. Er is geen onderzoek verricht waaruit is gebleken dat deze laarzen niet veilig zouden zijn.

Wij bieden aan Mountain Horse en haar importeur S&K Equestrian Products onze oprechte verontschuldigingen aan voor onze fout. "

Namens de KNHS,

J. Berendsen, directeur

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 11:19

NOu, die berglaarzen, die vind ik dus echt niet staan. Ze zijn mooi voor dagelijks gebruik, maarn iet op wedstrijden. Die 'lite' gevallen zijn al mooier, eleganter, die vind ik nog wel kunnnen.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 11:34

Ik vind die laarzen toch echt wel heel mooi. Vooral voor springen en de cross. Maarre, wel knap l*llig voor de mensen die al andere laarzen hadden gekocht.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 19:50

ja best wel ja
maar ik vind eigenlijk dat je op wedstrijd wel met nette gewone paardrijlaarzen kan rijden
op stal enz maakt dat niet zoveel op wedstrdij maar toch

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 20:52

dat is dan toch hun keuze of niet?
zie het probleem niet zo
als ze dan een untje minder krijgen omdat ze die laarzen aanhebben is dat hun probleem....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 01:19


Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 09:54

Citaat:
In publicaties in Paard & Sport en op de website – www.paardensport.nl – is aangegeven, dat laarzen van het merk Mountain Horse op wedstrijden niet zijn toegestaan. Ook is aangegeven, dat deze laarzen niet veilig zouden zijn



Citaat:
Zag vandaag dat de bereden politie in Maarssen er ook mee rijdt.


Die mogen ook met 120 km/uur door de bebouwde kom en dragen ook een wapen Huilen

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:39

Haffielover schreef:
ja best wel ja
maar ik vind eigenlijk dat je op wedstrijd wel met nette gewone paardrijlaarzen kan rijden
op stal enz maakt dat niet zoveel op wedstrdij maar toch

Enig idee wat een paar goedkope leren laarsjes al kost... Ik bedoel maar. 2 paar lijkt me een duur grapje. maarjah, soms lijkt het of alle paardenmensen geld over hebben. Dressuurzadeltje hier, pikeurcapje daar...

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:48

Dus koop je gewone leren laarzen. Ik vind die mountain horse dingen ook niets. Maar goed, smaken verschillen.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 14:27

Ja smaken verschillen. Ik heb wel Mountain Horse laarzen en die bevallen me prima

Ik vind gewone leren laarzen weer te netjes staan en vind MH laarzen veel stoerder maar ik rij er geen wedstrijden mee. Voor wedstrijden zou ik ze ook niet aandoen.

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 18:55

ik heb sinds gister de laarzen ook gekocht... ze zijn echt gaaf en zitten heerlijk..... maar het zou ook saai worden als iedereen hetzelfde had Hyper!.....

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 12:02

ben nou eigenlijk wel benieuwd hoe ze eruitzien. heeft iemand een plaatje?

Samanta
Berichten: 98
Geregistreerd: 07-01-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 18:51

Nou ik rij wel met die laarsen maar ik vind ze steengoed!! Zitten lekker,rijden lekker. Ik heb die netten gehad maar ik vind die moutain horse laarsen het beste

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 10:37

ik vind ze geweldig, en vond het al nergens op slaan dat ze niet op wedstrijden mochten. Ik heb van de week een column van een één of andere springruiter gelezen die graag van de apenpakjes afwilde, en ook deze man geef ik gelijk. Daar horen de looks van deze laarsen ook bij; stoer, functioneel en comfortabel.

Nielojram

Berichten: 7797
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 14:05

haflingertje schreef:
..... maar het zou ook saai worden als iedereen hetzelfde had Hyper!.....



dat heeft toch feitelijk iedereen? Op een wedstrijd dan te verstaan, het enige verschil wat je op een wedstrijd ziet zijn de paarden, verder heeft iedereen hetzelfde pak aan. Er stond laatst in de BIT een brief over het tenue met wedstrijden, de schrijver vond het achterhaald en ouderwets. Dat is ook mijn mening. In elke sport zie je innovaties m.b.t. de kleding, dus waarom in de paardensport niet? En het argument dat het een traditie is veeg ik van de tafel, elke sport heeft met tradities te maken!

En dan heb ik het niet eens over het materiaal, het is eigenlijk te gek voor woorden dat we nog steeds een hoofdstel etc. .met gespen bevestigen, terwijl je zulke stevige, en praktische snelsluitingen hebt tegenwoordig. Maar zolang wij allemaal de traditie in stand houden, zal een fabrikant niet veel nieuws verzinnen, er is totaal geen draagvlak!

En wat betreft die MH-laarzen, helaas kunnen ze ze niet op maat laten maken, zodat ik met mijn fjordenkuiten en kaboutervoeten ze ook kan aanschaffen, maar als ze dat wel zouden doen, had ik ze gekocht!
Ik gebruik nu al jaren de MH-rider schoen. Zo'n bergschoen maar dan prettig om mee te rijden.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:22

Ik vind het hele mooie laarzen, en als ik ooit weer es geld heb.....
Die schoenen schijnen ook fijn te zitten. Maar die zie je nog wel te koop tweedehands voor een aannemelijk bedrag.

florejop
Berichten: 3
Geregistreerd: 02-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:53

ik heb en vraag

florejop
Berichten: 3
Geregistreerd: 02-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 17:01

hoi allemaal ik heb zelf geen pony maar ik zit wel op paardrijden maar ik. Heb en klijn vraagje van die was overleeden ik vin het erig zieleg maar. Dat was mijn vraag niet was het en mijsje of een paard ik weel heel graag andword hebben groetjes van floor/[/quote][/u][/i][/b]

florejop
Berichten: 3
Geregistreerd: 02-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 17:11

hoi allemaal ik heb zelf geen pony maar ik zit wel op paardrijden maar ik. Heb en klijn vraagje van die was overleeden ik vin het erig zieleg maar. Dat was mijn vraag niet was het en mijsje of een paard ik weel heel graag andword hebben groetjes van floor uit baarn

fransje23

Berichten: 15341
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:33

Ligt het aan mij of snappen meer mensen de bovenstaande berichtjes niet????

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 12:39

ik heb gewone leren laarzen maar wil maar al te graag mountainhorse laarzen erbij hoor! Ik vin ze eccht wel mooi en lijken me 10 keer leekereder zitten!

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 12:48

ben van plan mountain horse lederen rijlaarzen te kopen, pas ik tenminste in met mijn kuiten... Scheve mond

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 20:57

Ik heb ze ook gekocht bij Van Rijs in Zevenhuizen. Ik heb het slankere model maar wel voor brede kuiten. Ik hoefde ze niet in te lopen en ze zitten perfect. Ik rij er springlessen en wedstrijden mee. Perfect.... dus Fabjuhlover... ja ook voor brede kuiten verkrijgbaar.

Er zijn al topics over geweest en daar staan plaatjes in van deze laarzen....

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 08:18

Citaat:
Die mogen ook met 120 km/uur door de bebouwde kom en dragen ook een wapen


zo hard heb ik ze nog nooit zien gaan.......wat voor paarden hebben die joh? Verward