Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:49

Esaqar schreef:
Je mag wel 8 cm hebben. Ik wil wel 1.75 zijn :')

Same tho, hier ook zo'n langerd van 1.80, wil graag 5 centimeter doneren :+

~ The comeback is always stronger than the setback ~


lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:54

Ik meld me als vrijwilliger met m'n 160. Kom maar op!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:54

graag! ik wil graag 1.77 zijn en zit nu rond de 1.71

Een koude trui, is geen goede trui.


iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 23:18

Dat ik een kat voor mn deur had die heel erg leek op n kat die al 8 weken vermist word (ong 5 km verderop). Ik die meid gecontacteerd. Zij gekomen, twijfelde heel erg. Dierenambu gebeld om chip uit te lezen, vervolgens een uur erop gewacht om erachter te komem dat die kat niet van hun was :(

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 23:29

Dat iemand het blijkbaar nog steeds niet begrijp dat ik niet met die persoon wil praten. Er is eerst al iemand anders aan te pas gekomen die persoon duidelijk heeft kunnen maken dat ie op moest houden met contact zoeken omdat diegene niet op mijn pogingen reageerde.
Zojuist begint ie weer tegen me te praten dus heb meneer vriendelijk geblokkeerd... die vent is net zo subtiel als een stoeptegel |o

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 23:33

Dat ik er gewoon niet uitkom …. zo moeilijk kan t toch niet zijn :l

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 23:41

lenaa_tje schreef:
Merexa schreef:
Aan de plaatselijke dierenarts {:)-:( Ik vroeg of ik Imaverol bij hen op kon halen omdat 1 van mijn pony's schimmel heeft. Welkoop verkoopt het niet meer namelijk anders was ik daar nog wel langs gereden.. Verwijzen ze mij naar een paardenarts (goh, alsof ik er geen ken..) omdat ze geen paarden meer behandelen. Nee, dat hoeft ook niet. -:(- Er is ook wel Imaverol voor honden en katten wat net zo goed helpt. Zucht..

Vlasta zit toch niet ver van de stad? Die heeft ook een apotheek.


Klopt, het ging mij er meer om dat ze zo moeilijk doen om iets wat ik vorig jaar nog bij de Welkoop had kunnen halen. Heb ze gebeld. Ineens kan dat niet meer door stomme regeltjes terwijl het een middel is dat echt helpt. Zonder diagnose mogen ze mij dat spul niet verkopen, en ook online kan het niet, en zit er niet op te wachten een dierenarts te laten komen om mij te vertellen wat ik al weet.
Dus morgen en anders Maandag bel ik daar ook wel even heen en leg ik het uit. Alleen is het morgen dus Zondag dus het kan zijn dat ik dan tot Woensdag moet wachten want alleen dan kan ik zelf langs om het op te halen.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 01:31

Mijn vriend die altijd superhard snurkt, ik wil ook slapen.

Arethe
Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 01:55

Love_Laugh schreef:
Mijn vriend die altijd superhard snurkt, ik wil ook slapen.

Snurkbeugel vragen voor hem voor je verjaardag/kerst/Valentijn etc. Hielp hier gigantisch, ken het heel goed. Werd er ronduit agressief van!! _-:(

:)ddd Live a life you will remember. :)ddd

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8261
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 02:13

Arethe schreef:
Love_Laugh schreef:
Mijn vriend die altijd superhard snurkt, ik wil ook slapen.

Snurkbeugel vragen voor hem voor je verjaardag/kerst/Valentijn etc. Hielp hier gigantisch, ken het heel goed. Werd er ronduit agressief van!! _-:(


Oh, dat wordt een vervroegd verjaardagscadeau! Wat een ellende dat snurken, heb ook al keer op keer gezegd dat hij eens naar de HA moet maar nee hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 04:13

HelmerG schreef:
[***] schreef:
Eczeem. Als ik toch eens zou weten waardoor het zou komen, wat zou dat schelen.


Stress misschien? Bij mij uit zich stress in eczeem plekken - laatste weken begon het weer aan de binnenkant van m’n elleboog rechts en die is in de tissentijd groter geworden pff. Heb er af en aan met jaren last van.

Familiekwaal helaas
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-22 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Nyaleti

Berichten: 6100
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 08:14

Linda, misschien kun je kokosolie proberen? Het werkt bij een vriendin van mij, die heeft alleen wel een lichte vorm :)

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 09:27

Anke98 schreef:
Dat ik niet meer naar het eerste uitstapje in 3 maanden kan omdat mn auto ergens geparkeerd is 3 maanden geleden waar die nu niet mocht staan en dus weggesleept is. Top op naar nog 2 maanden zonder gezellig uitje

Houden ze weggesleepte auto's echt meerdere maanden vast? Ik heb altijd gedacht dat je die vrijwel meteen of hooguit binnen enkele dagen weer kon 'vrijkopen'.

Schoentje, kerstmuts en [o]

VenoSnorlax

Berichten: 4506
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 09:33

oomens schreef:
Anke98 schreef:
Dat ik niet meer naar het eerste uitstapje in 3 maanden kan omdat mn auto ergens geparkeerd is 3 maanden geleden waar die nu niet mocht staan en dus weggesleept is. Top op naar nog 2 maanden zonder gezellig uitje

Houden ze weggesleepte auto's echt meerdere maanden vast? Ik heb altijd gedacht dat je die vrijwel meteen of hooguit binnen enkele dagen weer kon 'vrijkopen'.

Nee als ik de borden moet geloven zou die rond 31 10 weggesleept zijn, maar ik kan niet zelf lopen en ook amper staan dus t was echt even heel fijn geweest een leuk uitje

Verzorgpaardje gezocht zonder rijden omgeving den haag :) https://boktimg.nl/s/cadeau.gif

[BB-HK] [VOLG] Wachten op de nieuwe pup Het avontuur van/met/over kleine Iroh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 12:19

Aan mijn vriend zijn nieuwe werkgever. Weigert verlofdagen uit te betalen etc. Dan kennen ze mij nog niet _-:(

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 12:35

Eigenlijk aan alles en iedereen, maar denk dat een hormoondingetje is nu. Dus dat ligt echt aan mijzelf.

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:36

Kerst. Iedereen claimt en trekt en drukt of is boos dat we ergens anders zijn. Volgend jaar ga ik op vakantie hoor.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:41

_-:( Aan mensen die half slaperig in de auto zitten ofzo en stil gaan staan voor een groen licht en als ik dan toeter dat ze gewoon door kunnen rijden ze suf achter om kijken wat er aan de hand is...inmiddels was het licht toen al oranje....

❤Spike 30-04-2007-22-05-2020❤
❤Dunja 08-06-2015❤

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:45

Anke98 schreef:
oomens schreef:

Dat ik niet meer naar het eerste uitstapje in 3 maanden kan omdat mn auto ergens geparkeerd is 3 maanden geleden waar die nu niet mocht staan en dus weggesleept is. Top op naar nog 2 maanden zonder gezellig uitje

Houden ze weggesleepte auto's echt meerdere maanden vast? Ik heb altijd gedacht dat je die vrijwel meteen of hooguit binnen enkele dagen weer kon 'vrijkopen'.

Nee als ik de borden moet geloven zou die rond 31 10 weggesleept zijn, maar ik kan niet zelf lopen en ook amper staan dus t was echt even heel fijn geweest een leuk uitje[/quote]

Ik begrijp het niet helemaal.
Je had je auto verkeerd geparkeerd en nu kun je 3 maanden niet in je auto rijden? Omdat? Die wordt vastgehouden door wie?

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 15:47

Aan het personeel in de Kwantum die gewoon bij je wegloopt als je een vraag stelt. En vervolgens sta je bij de kassa en schrik je je helemaal het lazerus van de prijs die er komt te staan. Had Truus ook wel even mogen aankaarten!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Nyaleti

Berichten: 6100
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 17:43

Dat ik nog een ruime maand heb om uit te zoeken waar ik na mijn tijdelijke werk in Zuid-Afrika naartoe ga, maar ik online gewoon níks gevonden krijg..

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 17:44

Mannen.

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:15

Dat een topic dat ik gestipt had van de aardbodem lijkt verdwenen te zijn net nu ik er iets in wil vragen -O-

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:29

DeMolenhoek schreef:
Jawel hoor :j Kind en Gezin noemt dat hier. Maar dat werd gisteren van tafel geveegd als zijnde: Dikke onzin en wij weten het wel beter. Nu heb ik zelf een baby die 10 dagen jonger is als die van hun, dus dat maakt al helemaal dat ik bij mij zelf denk: Die zijn gek. Moest ik bij haar doen zoals hun met hun zoon zijn, jeetje... Nu hebben ze nog een dochtertje en dat kind is gewoon gezond etc. Maar dat was echt een super makkelijk kind als baby. Iedereen zou daar voor tekenen. Hun zoontje liep qua gewicht en lengte ruim voor op onze dochter. Ondertussen is ze hem aan het voorbij steken terwijl zij al niets de grootste en zwaarste is. Die hebben echt zo een plaat voor hun hoofd dat ze het niet willen inzien.

Mijn zoontje moest van de kinderarts op de leeftijd al fruitpap eten. Wel op voorschrift van de dokter. Hij was groot en struis voor zijn leeftijd en dronk mij arm! :Y)
Wat echt niet kan is dat ze hun kind uithongeren! Kan toch niet!

Ik heb mij geërgerd aan onze waterpomp. Hebben we nog 2000 liter water en wil de pomp niet werken. |( |( met 4 paarden geen cadeau!

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:54

Dat ik voor de vierde keer vandaag de hik heb :roll:

~ The comeback is always stronger than the setback ~