Waar kan ik kleine foliepakken kuilgras kopen...???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 14:30

Ik ga altijd bij een boer in de buurt hooi halen, alleen dit jaar laat hij alleen van die hele grote pakken persen en daar kan ik dus niks mee.

Nu vroeg ik me dus af of jullie misschien weten of je in de buurt van Den Bosch / Zaltbommel / Gorinchem ergens kleine foliepakken kuilgras kunt kopen.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:21

Hoe groot moet je ze hebben, hoeveel en wat mogen ze kosten ongeveer? Misschien vind ik hier nog wat en kan ik wat meenemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:24

zoek eens in de Gouden Gids naar
Pling Fouragehandelaren
Pling Boerenbond of
Pling Boeren cooperatie
succes Party!!

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-01 11:51

Hey Sandra, lief van je dat je mee wilt nemen, maar voor nu heb ik nog hooi genoeg alleen van het najaar dan kan ik dus geen normale (kleine) pakken meer krijgen en dan wil ik graag kuilgras gaan voeren.

Normaliter zijn dat ook van die hele grote pakken en dat voer ik nooit op aan die twee paardenbeesten, maar ik weet dat diverse fouragehandelaren ook kleinere pakken verkopen en ik had gehoopt dat er hier misschien iemand wist of dat ook bij ons in de buurt het geval is Party!!

Jippie, bij gebrek aan andere reactie ga ik inderdaad maar jouw advies opvolgen!! Cool

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 00:43

Hoi,

Je kan pakjes van +/- 25 kg van Reuvekamp voeders kopen, wel prijzig +/- 15gld! Moet ong. in een week tijd op.
tel : 0572-393199 zij helpt je aan een dealerslijst of http://www.reuvekampvoeders.nl
Succes!