Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:55

De ene keer dat het wel werkte had ik dat ook inderdaad :j Vind het vooral lastig dat die punten zo dun gezaaid zijn en dat het vaak van die super vage tenten zijn. Bij ons is het bv vaak in een high-end kledingwinkel, wat ik echt niet begrijp.

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:57

Emmaa_ schreef:
DPD is sowieso echt een drama. Ik heb pas 1 keer een pakket daadwerkelijk van ze aangenomen, de rest wordt altijd naar hele vage pakketpunten drie dorpen verderop te sturen. Lekker een half uur in de auto om een fiets pakketje op te halen???

Ik heb een keer door DPD de hele winkelstraat af gemoeten om het pakket te vinden, want die hadden ze "ergens" afgegeven en ingevuld dat ie op mijn woonadres geleverd was (woonde boven winkel)... :+

black_kelpie

Berichten: 7817
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:00

Emmaa_ schreef:
De ene keer dat het wel werkte had ik dat ook inderdaad :j Vind het vooral lastig dat die punten zo dun gezaaid zijn en dat het vaak van die super vage tenten zijn. Bij ons is het bv vaak in een high-end kledingwinkel, wat ik echt niet begrijp.

Daar heb ik dan wel weer geluk mee, het pakketpunt van DPD zit in een dierenwinkel op 500 meter van hier. Nadeel is dat ze het er nooit naartoe brengen :')

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:02

Dat mijn werkdag met deze tegen bestaat uit staan en voor me uit staren en dat dan 8 uur lang.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:04

Dat mijn schouder/rug/nek alweer vast zit. Gewoon al zo'n 1,5 week lang elke keer, en elke keer maakt iemand het los en gaat het 1 dag goed en bam. Weer vast.

black_kelpie

Berichten: 7817
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:14

theadora99 schreef:
Dat mijn schouder/rug/nek alweer vast zit. Gewoon al zo'n 1,5 week lang elke keer, en elke keer maakt iemand het los en gaat het 1 dag goed en bam. Weer vast.

Ik heb mijn nek een tijdje geleden laten tapen door een fysio, had er weinig verwachtingen van maar ik moet zeggen dat het goed geholpen heeft voor een tijdje :j

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:23

Gewoon deze week _-:( |o

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:34

Dat ik wou gaan paardrijden en het toen heel hard ging regen voor de rest van de middag en ik geen binnenbak heb...

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:12

Dat het nu al zo vroeg donker is terwijl ik net uit school ben. Dat is even flink wennen.

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:29

Dat ik in de file sta op een weg waar het altijd normaal rustig is _-:(

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:36


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:41

van delft is geen pepernotenfabrikant ik gilllll {:)-:(

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:48

Aan mn broertje voor de verandering. Hij had vanmiddag het avondeten opgegeten, dus mn moeder had hem naar de winkel gestuurd om nieuw eten te halen. Nu is ie van dat geld gewoon naar de kapper gegaan. Vind het echt ongelooflijk hoe t allemaal werkt in zijn hoofd. :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:52

Amira_ schreef:
Aan mn broertje voor de verandering. Hij had vanmiddag het avondeten opgegeten, dus mn moeder had hem naar de winkel gestuurd om nieuw eten te halen. Nu is ie van dat geld gewoon naar de kapper gegaan. Vind het echt ongelooflijk hoe t allemaal werkt in zijn hoofd. :')

wtf _O-

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:52

xPabloBokt schreef:
DezeNaam schreef:
Dat ik nu pas zie dat we ook een bouwplan moeten maken voor onze examenopdracht. Mijn tekst is al half af, moet ik daarvan nog zo’n belachelijk ding gaan maken... Ironisch dat ze er op ‘hameren’ dat iedereen anders is en anders leert, maar dan gaan ze je wel verplichten dat jij je tekst op deze bepaalde manier gaat schrijven.
Echt idioot. Kijk, misschien helpt het voor sommige mensen om een overzicht te hebben, maar ik improviseer liever. Tijdens het opzoeken kom je nog zoveel interessante dingen tegen die je kan toevoegen, maar nee, volg je bouwplan gewoon en stick to the plan... Salut hé. :’) Moet ik nu nog wat tijd gaan verspillen aan iets wat ik niet eens gebruik.


Ik maakte zo'n bouwplan altijd als ik al klaar was met schrijven :Y) zo kon ik hem precies afstemmen op wat ik gedaan had.

Niet helemaal hoe het hoort maar ik kon ook echt niet werken met een bouwplan.

Zo ga ik het nu dus ook moeten doen maar het is gewoon compleet nutteloos eigenlijk. :')

Waar ik me op dit moment aan ergers is dat ik me nu bijna constant gestrest voel. :+

Amira_, hilarische broer heb je wel... :')

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 19:58

Amira_ schreef:
Aan mn broertje voor de verandering. Hij had vanmiddag het avondeten opgegeten, dus mn moeder had hem naar de winkel gestuurd om nieuw eten te halen. Nu is ie van dat geld gewoon naar de kapper gegaan. Vind het echt ongelooflijk hoe t allemaal werkt in zijn hoofd. :')


Say what :wow:
Die wil je toch voor zijn hoofd slaan 8)7

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 20:00

Mijn moeder: “van staan krijg je dikke benen”. Ja nee van op je kont zitten word je lekker slank. Doeiiii.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8293
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 20:03

1100 kilometer file :O
Lekker drie kwartier extra gereden vandaag _O-

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 20:06

Amira_ schreef:
Aan mn broertje voor de verandering. Hij had vanmiddag het avondeten opgegeten, dus mn moeder had hem naar de winkel gestuurd om nieuw eten te halen. Nu is ie van dat geld gewoon naar de kapper gegaan. Vind het echt ongelooflijk hoe t allemaal werkt in zijn hoofd. :')

Afbeelding
Say whut now :')

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:02

Aan onze rot hond die alles stuk vreet, dit keer mijn Calvin Klein ondergoed _-:(

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:11

_classic schreef:
Aan onze rot hond die alles stuk vreet, dit keer mijn Calvin Klein ondergoed _-:(

Gocha? :+

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:15

Tigress schreef:
_classic schreef:
Aan onze rot hond die alles stuk vreet, dit keer mijn Calvin Klein ondergoed _-:(

Gocha? :+


Kan maar één hond zijn inderdaad :')
Ik zet haar nog eens op marktplaats, gratis af te halen haha

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 00:56

aan mensen die op bokt heel anders zijn dan in het echt. dat ik een bericht van ze lees en denk ‘nee dit heb je niet gedaan die verzin je’...... waarom anders doen?

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 01:52

Tigress schreef:
In de aanbieding; si gewrichten!
Voordeel; je kan niet zonder!
Nadeel; ze doen verrekte pijn, waardoor je af en toe even dubbel geklapt op werk kan zitten.

Welke bikkel wil ruilen? :+
Afijn, ik erger me dus aan mijn si gewrichten die nog steeds pijn doen :( Het ging een paar weken zo goed, en nu weer dit gezeik :/


Ruilen tegen herstellende kruisband + meniscus, nu nog 9-12 maanden revalidatie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 07:47

Aan de manier waarop een nicht met haar kind om gaat. Kleine is bijna 4 maand. Krijgt al enkele weken vaste voeding (veel te vroeg vind ik maar goed) Ze zeggen zelf dat hij er heel veel krampjes krijgt en het niet wilt, maar hij krijgt geen fles bij want hij moet het maar leren eten. Gisteren zat dat kind haast constant te wenen van de honger. Zeggen ze eerst tegen ons: Nee hij is de laatste tijd zo humeurig, we snappen niet waarom. Ze gaan hem zeker niet eens proberen troosten. Na veel gezucht gingen ze maar een extra fles maken. Heeft kind in 1 keer leeggedronken (logisch!) Zegt de papa: Misschien moeten wij toch een extra fles geven... Waarop die nicht zegt: Nee nee nee, nergens voor nodig, hij had geen honger. Daar ben ik zeker van.

Mijn vriend, schoonvader, de moeder van die nicht, de bomma, schoonzus en ik stonden er allemaal te gapen en te denken: Meent ze dit nu? Op het einde van de rit bleek dat kind op 10 uur tijd maar 220 ml te hebben gekregen want hij moet maar pattatjes leren eten. Nou schiet mij maar lek hoor _-:(