Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 22:32

Bloemetje75 schreef:
Storing bij de provider, mijn 15 jarige moet eind terug fietsen en had haar gezegd dat het mocht als ze dat live ding van whatsapp aan zou zetten. Kan haar ook niet bellen om te zeggen dat ze aan de rand vd stad moet wachten tot ik haar ophaal. Stik donker door het veld.


Lein_ schreef:
Vo da fone }:0


Yuuuup. |o al sinds 3 uur vanmiddag...

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl


oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 22:46

Marcella schreef:
Ik wil eten maar de kat wil niet van schoot af. :')

Ben jij mij? Zelfs het tijdstip klopte.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Marcella

Berichten: 36681
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 22:49

Nou kat lig nog steeds in negeer modus te slapen. :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 22:51

Willen jullie ruilen met mijn terror 'kitten' :'). Komt 2 minuten lief bij je liggen, dan beweeg je en dan is ie boos :+. Dus krijg je een mep en rent hij weg

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 23:40

Weer te bang om te slapen.. Zak telkens iets weg, raak in paniek en weer wakker tot mijn ogen opnieuw zwaar wordeb.. Pfff

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 23:46

Ah, dus dat was er aan de hand met Vodafone.

Onderschrift

iirrssjjee

Berichten: 5935
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 00:00

iirrssjjee schreef:
Dat ik meerdere C&A filialen af gegaan ben voor een bepaalde trui, deze maar online heb besteld (en uiteindelijk in de winkel op ben gaan halen) om er vervolgens achter te komen dat de trui onder de bleek/vale vlekken zit... Meteen retour gestuurd, in de winkel niet te bestellen en hem thuis opnieuw willen bestellen, is hij niet meer op voorraad in mijn maat..... Ben echt niet blij....

<knip>


Ik een maatje kleiner besteld (de bestelde was net iets te groot, dus eentje kleiner proberen). Maar er moest iets bij voor de gratis verzending (geld pas vanaf 19,00 en die trui alleen was 12,00). Dus ik m ook in een maatje groter (evt voor iemand anders).

Krijg ik net een mail dat mijn maat uitverkocht is en de grotere maat onderweg is -:(-.
Kijk ik op de website, valt mijn bestelde maat gewoon nog te bestellen, en is de grotere maat uitverkocht!!!! Ik snap er niks meer van.

Morgen bellen naar de klantenservice want word hier wel helemaal gek van..... Winkel zit ook niet echt om de hoek dus moet er speciaal naartoe...

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 00:48

Lein_ schreef:
Vo da fone }:0


Klote storing.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 00:50

Merk niks van een storing := , ben de hele dag al thuis wie weet scheelt dat


Ik irriteer mij dood aan de katten }:0

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 00:51

Rebecca schreef:
Merk niks van een storing := , ben de hele dag al thuis wie weet scheelt dat


Ik irriteer mij dood aan de katten }:0


Als je wifi heb kan je alles gewoon nog ja... Maar buiten

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

theadora99

Berichten: 3628
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 01:30

Gewoon op dit moment even aan dat ik de hond nog moet uitlaten. Ik hou super veel van m en vind het normaal helemaal niet erg maar ik ben net thuis van training en op ee terugweg ging alles al mis en ugh. Maargoed, komt wel goed. Denk ik

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 01:35

Dat ik net 2 (!!!!!) minuten te laat was met een paper inleveren en dat dit me nu een herkansing gaat kosten ;(
En dat het grotendeels gewoon mijn eigen schuld is, omdat ik veel eerder had kunnen beginnen. Maar ook wel het klote internet dat zooo sloom was :(

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

Banyu
Berichten: 12470
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 02:40

Al paar dagen, waarom mensen wel A zeggen, en vervolgens geen B. Houd dan je mond! :)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 07:26

Dat een vriendin voor meer dan 10 jaar niks van zich heeft laten horen op mijn verjaardag.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 07:29

Dat ik gewoon wil slapen. Ben kapot van de stress en kam we wat bijtanken gebruiken.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 07:33

Dat ik een gaatje moet laten vullen en ik zo'n schijterd ben.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 08:42

Aan dat er werkzaamheden zijn aan de trambaan waardoor mijn bus een omleiding heeft en ik vanmorgen een pokke-eind moest lopen in de regen...

En dat ik geen flauw idee heb wat ik met de leerlingen moet gaan doen straks.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 08:50

Dat mijn huisgenoot niet schoonmaakt. Dus zijn kamer stinkt alsof er 10 dode natte honden liggen. En dat ruik je direct als je binnenkomt. Dus heb ik het raam in de keuken open gezet gisteravond zodat het weg kon waaien. Nou... ik kon bijna baantjes trekken onder het raam. :+

Kairos
Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 09:31

Dat ik weer eens 20 minuten te vroeg ben...

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Lestrange01

Berichten: 2800
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:18

Ik kwam het eerste op school voor een flex uur, waarin ik bijles krijgt voor economie. Kwam de lerares niet opdagen! En dit is de laatste keer voor de toetsweek dus nu heb ik niet alles kunnen leren

(Ik heb het vorige boek niet gedaan omdat ik vorig jaar geen eco had. Nu mis ik dus uitleg die de rest van de klas wel heeft gehad). Ze komt nu pas net voor het einde van het uur

Ze zei niet eens sorry :roll: . Nu heb ik dus 50 minuten voor niks braaf zitten wachten


NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:40

Dat ik al een week op een telefoontje wacht en ze nu net bellen wanneer ik mijn geluid uit heb staan.
Is ook nog eens anoniem dus kan ze niet terug bellen. :(

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:15

Mijn groepsverslag krijgt nog een staartje...

Ik heb me maar opgeofferd om alles in elkaar te zetten en recht te trekken, want het leek he-le-maal nergens naar. Maar nu heb ik dus het hele verslag onder ogen gehad, en blijkt dat gewoon 2 mensen helemaal niks hebben aangepast na de opmerkingen die ze gehad hebben over de eerste versie. Raad eens wie er tijdens de procesbeoordeling een onvoldoende krijgen van mij *\o/*

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Lestrange01

Berichten: 2800
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:43

Steeph schreef:
Mijn groepsverslag krijgt nog een staartje...

Ik heb me maar opgeofferd om alles in elkaar te zetten en recht te trekken, want het leek he-le-maal nergens naar. Maar nu heb ik dus het hele verslag onder ogen gehad, en blijkt dat gewoon 2 mensen helemaal niks hebben aangepast na de opmerkingen die ze gehad hebben over de eerste versie. Raad eens wie er tijdens de procesbeoordeling een onvoldoende krijgen van mij *\o/*



Pfff groepswerk in het algemeen is volgens mij gewoon bedoelt om te kijken hoeveel zelf controle je hebt om je partners niet gillend in elkaar te slaan :+

Ben bezig met het pws en werk samen met 2 anderen, oh en raad is wie tot nu toe AL het werk heeft gedaan? Heb nog voor de vakantie aangegeven dat ik het fijn zou vinden als ze wat zouden doen, hoefde niet veel te zijn, al kijken ze er alleen al naar. Maar raad eens? Helemaal niks! Als ik niet steeds voor hun dingen deed dan zouden ze nog niet eens een onderzoeksvraag hebben!

LoveBodin

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:59

Lestrange01 schreef:
Steeph schreef:
Mijn groepsverslag krijgt nog een staartje...

Ik heb me maar opgeofferd om alles in elkaar te zetten en recht te trekken, want het leek he-le-maal nergens naar. Maar nu heb ik dus het hele verslag onder ogen gehad, en blijkt dat gewoon 2 mensen helemaal niks hebben aangepast na de opmerkingen die ze gehad hebben over de eerste versie. Raad eens wie er tijdens de procesbeoordeling een onvoldoende krijgen van mij *\o/*



Pfff groepswerk in het algemeen is volgens mij gewoon bedoelt om te kijken hoeveel zelf controle je hebt om je partners niet gillend in elkaar te slaan :+

Ben bezig met het pws en werk samen met 2 anderen, oh en raad is wie tot nu toe AL het werk heeft gedaan? Heb nog voor de vakantie aangegeven dat ik het fijn zou vinden als ze wat zouden doen, hoefde niet veel te zijn, al kijken ze er alleen al naar. Maar raad eens? Helemaal niks! Als ik niet steeds voor hun dingen deed dan zouden ze nog niet eens een onderzoeksvraag hebben!


Heb je dat aangegeven bij je begeleider? En schrijf het ook gewoon op in het logboek.
Groepswerk is helemaal niet bedoeld om mensen te pesten, maar om mensen te leren samenwerken. En dat is een proces dat iedereen moet doen. De kartrekkers en de meelifters. Dus meldt het gewoon!!

En ja, ik erger me ook geregeld aan groepswerk (afgesproken dat iets al klaar is en dan vervolgens last minute dingen veranderen waardoor we nu niet hetzelfde ingeleverd hebben bvb...). Communicatie is key, dat snapte die jongen alleen nog niet :+

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 12:21

Het is zoooo koud. Vreselijk.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Appeltje00, Emmaa_92 en 160 bezoekers