werken met paarden in het buitenland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
natzomer
Berichten: 2
Geregistreerd: 29-10-18

werken met paarden in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-18 14:50

Goedemiddag,

Misschien is hier al een forum van, dan mag dit bericht natuurlijk worden verwijderd maar ik ben nog niet zo goed met deze site dus heb geen (recente) fora kunnen vinden.
Ik hoop dit jaar mijn VWO diploma binnen te halen en voordat ik begin met studeren zou ik graag een tussenjaar willen doen. Ik zou graag een deel hiervan willen doorbrengen in het buitenland, het liefst op een ranch om met paarden te werken. Ik weet dat dit echt niet alleen maar het romantische beeld is van met paarden de zonsondergang tegemoet rijden langs een mooi strand, dus ben ook zeker bereid de handen flink uit de mouwen te steken. Nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring, tips of aanbevelingen voor heeft.
Kort lijstje van wat informatie:
-Het gaat om de periode augustus 2019-juni 2020, waarin ik het liefst 3-6 maanden zou willen gaan (evt. langer als dat gaat met kosten)
-ik ben op dat moment 18 jaar
-mijn voorkeur gaat naar de Verenigde Staten, Australie, Nieuw-Zeeland of Spanje
-ik zou wel echt graag ook willen rijden, dus niet alleen maar stallen uitmesten ofzo
-ik zou het liefst wat geld verdienen, in ieder geval genoeg geld zodat ik niet veel verlies maak (denk aan bijvoorbeeld vluchten en noodzakelijke uitgaven daar die ik graag terug zou willen verdienen)
-verder ben ik heel flexibel en is het soort werk dat ik wil doen dus ook heel flexibel

alvast dank!


Anoniem

Re: werken met paarden in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 14:50

Kijk even op workaway.com :)

Saar88

Berichten: 2448
Geregistreerd: 02-11-06

Re: werken met paarden in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 14:56

zou Griekenland een optie zijn?

Venedict AC (v. Vagrant Z) Zadelmak
Teddy (v. Dramatic) †


natzomer
Berichten: 2
Geregistreerd: 29-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-18 14:58

Saar88 schreef:
zou Griekenland een optie zijn?


Ja, Griekenland lijkt me eigenlijk ook erg bijzonder!

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: werken met paarden in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 15:12

Los Caballos Luna in Spanje?

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: werken met paarden in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 16:36

Deze vraag past mooi op [STW] School, Studie en Werk, daar is veel informatie te vinden.
Maar aangezien de TS niet genoeg berichten heeft om daar te posten, hier een slotje.

Toos Onderschriftloos :D


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, IASCrawler, Jolynne en 112 bezoekers