Governor wint Lichte Tour debuut met 74%

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13992
Geregistreerd: 20-04-16

Governor wint Lichte Tour debuut met 74%

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-18 15:48

kwpn
Dressuur

Afbeelding
Adelinde Cornelissen en Governor. Foto door Tezzy, https://www.facebook.com/TezzyMomentz

KWPN-hengst Governor maakte gisteren in Assen zijn officiƫle wedstrijddebuut onder het zadel van Adelinde Cornelissen. De Totilas-zoon won de Lichte Tour met 74,265%, daarmee bleef hij de concurrentie met ruim 5% voor.

Governor (uit Orleans elite pref prest prok van Jazz, fokker J. Streppel uit Wilp) was voor het laatst te zien in de wedstrijdring op het Wereldkampioenschap voor Jonge Dressuurpaarden in Ermelo, waar hij dit jaar een zilveren medaille won bij de zevenjarigen. Naast het kampioenschap, liep de hengst tot dusver alleen hengstenshows, WK-selecties en de KWPN Hengstencompetitie. In Assen maakte hij met verve zijn subtop debuut, daarmee werd hij geselecteerd voor de Lichte Tour rubriek op Jumping Amsterdam.

Zephyr
Adelinde Cornelissen is dit weekend ook aanwezig op het CDI3* in het Drentse Exloo. Daar won ze met Zephyr (Jazz uit Liagonda van Farmer, fokker W. Cornelissen uit Beilen) de Grand Prix met 71,674%.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 18:12

Bijzonderheid van de Grand Prix in Exloo met Zephyr was dat ze deze reed met reservelaarzen waar ze nog niet eerder mee gereden had. Dit omdat degene waar ze normaal mee rijdt zijn gestolen. Bron: https://www.facebook.com/adelindecornel ... 530967546/ Staat ook op Horses.nl, maar weet niet of ik die link hier ook mag posten.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


Albert

Berichten: 5728
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Re: Governor wint Lichte Tour debuut met 74%

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 09:59

Is dat niet een beetje te jong?

3 Gelderse toppers en
Paardengebitsverzorger Klik hier voor mijn website


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DewiFoto, SemrushBot en 57 bezoekers