Crossles Hernen 22okt 15u

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
suikermeisje

Berichten: 8344
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Crossles Hernen 22okt 15u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-18 22:23

Hi!

Maandag 22 oktober ga ik met mijn 4,5 jarige een crossles bij Rob rijden.
Ik zoek nog 1 of 2 personen die zin hebben om mee te gaan lessen, omdat een uur wel heel intensief is anders.
Mijn jonkie springt B parcoursen, heeft al een aantal x gecrosst en doet dit zonder vele weigeringen. Het loopt dus wel lekker door zonder dat je eeuwen moet wachten.
Ik zoek dus ook 1 of 2 combinaties met ook B/L SGW niveau.

Wie gaat er mee? :)

Tuittuit

Berichten: 516
Geregistreerd: 24-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 23:11

En hoe was de les ?? Ik heb zojuist mijn 2e cross les gehad en zoek ook iets in de buurt. Hierheen is nog te overzien voor mij Dus dacht even horen of het ook wat is :D

suikermeisje

Berichten: 8344
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-18 23:16

Ben er al stuk vaker geweest. Was weer heel leuk en leerzaam


Tuittuit

Berichten: 516
Geregistreerd: 24-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 18:49

suikermeisje schreef:
Ben er al stuk vaker geweest. Was weer heel leuk en leerzaam

[ Video ]


dat ziet er goed uit :D , het lijkt alsof het ook in een buitenbak is of zie ik dit verkeerd ????
Ga je binnenkort nog eens heen ??? of doen ze daar aan seizoens-stop ???
Anders zou ik ook wel heen willen, aangezien je hiervoor vroeg of er mensen met je mee gingen misschien alsnog ideetje om samen te gaan als dit in de kosten scheelt ?? :o

suikermeisje

Berichten: 8344
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Crossles Hernen 22okt 15u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-18 19:18

Hij heeft een stuk zand, gras en een gewone buitenbak. Daar kun je in en uit springen.

Zolang het aardig goed weer is kun je daar crossen. Een echte stop doet ie niet aan tenzij het heeeeel nat is of gevroren heeft.

Ik heb de aankomende tijd wel veel wedstrijden in de weekenden, denk dat het dus pas februari wordt voordat ik weer ga.
In kosten scheelt het zeker. Dan betaal je beide de helft.

Tuittuit

Berichten: 516
Geregistreerd: 24-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 19:39

suikermeisje schreef:
Hij heeft een stuk zand, gras en een gewone buitenbak. Daar kun je in en uit springen.

Zolang het aardig goed weer is kun je daar crossen. Een echte stop doet ie niet aan tenzij het heeeeel nat is of gevroren heeft.

Ik heb de aankomende tijd wel veel wedstrijden in de weekenden, denk dat het dus pas februari wordt voordat ik weer ga.
In kosten scheelt het zeker. Dan betaal je beide de helft.


dat klinkt goed, ga ik eens kijken of mijn vriendin ook mee wil en contact met hun opnemen want kan niet tot februari wachten :D