stelen op stal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

stelen op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-02 15:11

word er bij jullie op stal ook altijd alles gepikt ???? ik moet als ik ga rijden m'n kaste op slot doen met m'n halster + touw en deken (die me paard omhad) en poetskist er in. anderws is het na het rijden weg. van een vriendin van mij word bix gejat. bij haar op stal moet je zelf bix kopen en klaarzetten. in totaal is er nu al 70 kilo gejat in 1 maand.
dit is niet meer normaal is dat bijjullie ook zo ??? wat doe je eraan??

Haha! er is geen leven zonder lol (en paarden):D


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:15

Ik verstop ook alles en laat niets onbeheerd in het zicht liggen. Proberen het te voorkomen is denk ik het beste. Ik vind het wel heel erg dat er mensen zijn die hun handjes niet bij zich kunnen houden en aan andermans spullen komen Misselijk

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:17

Gelukkig geen last van !!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:17

jeetje...

kinderachtig he?

tsja gelukkig sta ik alleen op stal dus kan niemand wat jatten!:)

misschien een slotje op de voer ton?

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:25

maar jullie hebben toch de paarden aan huis ?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:34

Kleine dingen worden wel gejat, als zwepen, halstertouwen, heeeel soms dekjes. Maar verder niets.
Voer wel. Boos!
En het stomme is dat dat niet bij een beetje blijft maar gewoon heel veel.
Ik had een jaar geleden een ton haver staan, Robin was verkocht en hij kreeg dat altijdd us ik deed er neits meer mee. Toen ik na 1 maand de ton open deed was meer dan de helft eruit!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:38

bij onze ouwe manege werd ok van alles gejat! as we een x niet met zweep mochten rijden dan verstopte we hem onder ut stro! want er zijn al heel wat zwepen en borstels gejat!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:46

ja bij mij op stal wordt dus ook gejat en dan borstels,dekjes,halsters,touwen.mesjes om stro en hooi open te maken enz... als ik wat kwijt ben dan zoek ik eerst overal en daarna ga ik bij alle kindjes langs om te vragen of ze het gene wat ik kwijtben gevonden of gezien hebben meestal hebben ze het dan gewoon in hun kast hangen en zeggen ze ee heb ik niet gezien hoor:nee heb ik niet.
zo irritant!!

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:47

gelukkig geen last van, zal best wel eens gebeuren maar heb nog geen klachten gehoord!

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:50

Bij ons op stal word ik volgens mij ook beschuldigd van t stelen van borstels oid?
Heb namelijk gehoort van mijn vriendin dat iemand bij ons op stal in mijn poetskist keek, toen in die van hemzelf, toen weer in de mijne en toen weer in die van hem.. En toen was ie klaar. Net of ik een borstel van m zou jatten ofzo? Verward Scheve mond

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:50

Gelukkig is het bij ons op stal niet zo. Je kunt rustig eens wat laten liggen. kastje opengelaten. iemand anders doet hem wel dicht an anders staat ie gewoon een dag of twee open. Geen enkel probleem.

Soms worden er wel dingen per ongeluk meegenomen. Bijv een cap of een zweep. maar die worden meestal ook gewoon weer terug gebracht.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:28

Helaas wordt bij ons op stal ook aardig wat gesolen..... van een stalgenote een flesje betadineshampoo, van een andere stalgenote een zadel (!), de nodige borstels, halsters, etc. en van mij hebben ze een pas nieuw gekochte zweetdeken meegenomen... Huilen

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:35

vreselijk zeg! Bij mijn vorige stal, werd met echt alles afgejat! Zelfs de mobile telefoon van mijn vriendin. Nu staan we met zn 3en bij een boer. En gaat alles goed! soms leen ik een zweep, en leg ik die na die tijd ook keurig terug! Ga toch niet jatten!!!
heb wel betere dngen te doen!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:52

nee gelukkig geen last van, maar laatst had ik wel het vermoeden dat er musli gejat werd.

Wodan en ik onderweg in de M2

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 17:22

diverse zwepen, voer, wortels, slotjes, en gister toevallig mijn maatbeker... Mijn vriendin haar complete wedstrijdoutfit is gejat. Ze moeten niet aan me spullen komen anders zou ik wel eens heel aggresief uit de hoek kenne komen Extreme duivel

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 17:27

nou bij ons worden er geen dekens enzo gejat.


er is wel een periode geweest (vorige winter) dat er stro werd gejat, heel irritant, gelukkig nou niet meer.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 18:11

Als je op een stal staat met een manege er bij zijn je halsters en touwen, borstels en zwepen niet veilig. Dingen worden misschien niet bewust gejat maar wel geleend en niet meer teruggebracht. Ik heb dus op een dergelijke stal gestaan en ik ruimde alles altijd heel erg goed op als ik ging rijden. Ik ben alleen touwen kwijtgeraakt, gelukkig.


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 18:17

bix zal me een zorg zijn dat krijg ik toch van de boer. stro jatten ze maar dat verreken ik wel dan pak ik gewoon extra. van me muslie moeten ze afblijven en mijn wortels ook. daar ga ik nog een kast extra voor vragen ik heb toch drie knollies dus een 2e kast is best op zijn plek.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 18:25

als ik iets kwijt ben hoef ik alleen maar de hond te stalken die verstopt en jat alles hij is nog jong. verder leen ik dingen en ze lenen ook van mij. maar er is bij mij nooit wat gejat

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 20:09

Bij mij op stal wordt ook veel gejat!
Van mijn stalgenootje werden altijd hele kisten peen en halve zakken bix en slobber gejat en toen had ze het in een zak gestopt en er vergif (wat voor weet ik niet, niet al te schadelijk) in gedaan en toen is er niet meer gejat!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 20:20

ja hoor je stopt er vergif in en het is niet schadelijkw at heeft dat dan voor zin? en als het wel ene beetje schadelijk is geef je dat toch niet Verward
bij ons op stal word wel bix gejat ik had eerst zo'n ton voor mijn box staan ging ook altijd heel snel op en als ik hem thuis had staan veel minder, halstertouwen ook ben er nu al 5 kwijt in 1 jaar ! beetje raar en als je het dan vraagt niemand doet het Verward en ze zijn ook echt nergens te vinden voor de rest niet echt geloof ik je kan gerust je kastje open laten ofzo

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 20:27

ik vin het gewoon vet skraal als je dingen van een ander ript.
en renske,het was trouwens 75 kilo!!
5 zakken bix in 1 maand is wel een beetje veel voor een fjordje he???:D:D:D

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 20:30

maar wat ik niet snap is dat er wat gejat kan worden bij Renske terwijl ze haar paardjes thuis heeft staan Verward

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 20:41

gelukkig niet ik kan alles ook gewoon laten liggen. Ik sta bij iemand thuis en er rijdt maar een iemand anders ook nog. Maar op de vorige manege was dat wel heel erg. Ik heb daar zelf nooit last van gehad. Maar op wedstrijden werden er veel spullen gejat. Van een vriendin zelfs een keer een wedstrijdrijjasje. En het erge lijkt me ook als je iemand anders later met je deken ofzo ziet en je geen bewiis hebt dat die van jou is. Maar je kan je deken toch markeren, kun je altijd kijken of het jou deken is. Het gaat wel erg ver vind ik hoor. Je blijft toch gewoon van andermans spullen af?

Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 23:30

ik sta op een pensionstal waar 30 paarden staan maar gelukkig geen last van. Ik hoop dat dat zo blijft! Ik kan nu tenminste mijn longeerzweep gewoon laten staan en trouwens we hebben een gezamelijke zadelkamer wat dat betreft kan iedereen natuurlijk van alles mee nemen!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CupCakes_, Jihama, josien_m_, Mark0919, Ruai en 47 bezoekers