Ervaring stal Jacobs

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsparkle
Berichten: 21713
Geregistreerd: 21-03-05

Ervaring stal Jacobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-18 15:46

Wie heeft er ervaring met deze stal in Nijkerk en dan voornamelijk met de manegepaarden en springlessen?

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 16:07

Voor zover ik ze ken staan ze bekend als een goeie stal. Ik volg daar af en toe een springles of crossles door D.ennis en dat bevalt zeker. Hoe de manege paarden daar zijn weet ik zelf niet! Ik ga met eigen paard.

Edit. Ik weet niet waar je woont maar het is onder naam nijkerk maar eigenlijk zit het in voorthuizen. Hele andere kant dus.

moonsparkle
Berichten: 21713
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-18 21:53

Volgens google maps vindt ik het wel te doen qua afstand, maar dus wel als het het ook waard is qua lessen.

Ik ben niet zo'n held met bellen en hoewel er op hun website staat mail voor meer informatie heb ik na een paar dagen nog niks terug gehad.

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ervaring stal Jacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 22:02

Moet je anders even facebooken! Daar kreeg ik altijd snel op terug!

Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Re: Ervaring stal Jacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 22:35

Ik doe je even een pb.

idylle
Berichten: 5797
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 23:56

amado7 schreef:
Voor zover ik ze ken staan ze bekend als een goeie stal. Ik volg daar af en toe een springles of crossles door D.ennis en dat bevalt zeker. Hoe de manege paarden daar zijn weet ik zelf niet! Ik ga met eigen paard.

Edit. Ik weet niet waar je woont maar het is onder naam nijkerk maar eigenlijk zit het in voorthuizen. Hele andere kant dus.


Het is daar wel degelijk Nijkerk, heb aan dezelfde weg gewoont namelijk

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ervaring stal Jacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 23:57

Het is officieel wel nijkerk. Maar je kan het wel beter onder voorthuizen zien. Struik is ook nijkerk maar het echte nijkerk zit natuurlijk bij het station en dat is een heel eind verder. En 100 meter verderop bij jacobs is voorthuizen. Dat maakt verder niet uit maar dat is soms verwarrend voor mensen die enkel nijkerk intypen en er achterkomen dat het helemaal bij voorthuizen ligt.

Richelle_sup
Berichten: 1
Geregistreerd: 02-11-18

Re: Ervaring stal Jacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 00:53

Ik kom er regelmatig. Ze hebben veel verschillende manege paarden en ponys waar je veel van kunt leren. Ze worden allemaal erg goed verzorgt. Er word goed les gegeven en ook met eigen paard ben je er welkom. De springlessen zijn erg leuk en uitdagend.

AnnaL87

Berichten: 32
Geregistreerd: 18-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 10:41

Ja hoor prima stal niks mis mee