Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8180
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 17:18

Dat de tijden op zaterdag zo strak staan |o
Heb echt pittig doorgereden en het verkeer was niet eens zo erg maar toch liep ik steeds in de vertraging..


ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 17:27

Dat ik werk steeds minder leuk vindt..

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 18:29

Mijn uitstelgedrag waardoor ik nu aan mijn schoolwerk moet omdat ik het maar vooruit bleef schuiven.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

laraxXxemma

Berichten: 4687
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 19:18

Lau schreef:
Mijn uitstelgedrag waardoor ik nu aan mijn schoolwerk moet omdat ik het maar vooruit bleef schuiven.

HAHAHAHA
ik ook... :')

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 19:20

laraxXxemma schreef:
Lau schreef:
Mijn uitstelgedrag waardoor ik nu aan mijn schoolwerk moet omdat ik het maar vooruit bleef schuiven.

HAHAHAHA
ik ook... :')


Ik zit nog steeds niks te doen.... ben mijn spotify lijst maar gaan opruimen :')
Dit word een gevalletje dinsdag ochtend in de trein.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 19:28

Aan het feit dat ik een half uur te laat was op het kennismakingsgesprek met mijn gezin voor mijn stage. 8)7 Klote zooi op Google zegt dat het 12 minuten fietsen is, oké. Om tien voor vertrokken, was al iets te laat maar hé, zo fel kon het toch niet uitlopen... :+
Voor de zekerheid mijn gps op op mijn gsm, hij had nog iets in de 60% batterij. Dus ik aan het fietsen, zou vijf minuten te laat zijn stuurde ik naar mijn begeleidster, wat ook zo geweest zou zijn moest alles volgens plan gegaan zijn.

Kom ik dus aan, denk ik... Dus ik zet mijn fiets vast, breekt de sleutel nog eens af en zit ik daar mee te klooien, kijk nog eens op mijn gsm voor mijn gps, zie ik dat ik nog een straat verder moet om de hoek en dan VALT HIJ UIT. Op 40 (!!) %. Ik nog chill want ik wist het huisnummer wel. Maar toen kwam ik erachter dat ik niet in de juiste straat stond... Ik kon wel beginnen wenen joh. :') Als een idioot terug naar mijn fiets gelopen en gaan zoeken.

Lang verhaal kort kwam het erop neer dat ik niet in de juiste straat stond, en het plein waar ik stond dezelfde naam had als de straat en die straat dus gewoon iets verder was... Maar ik voelde me zo stom joh. Gelukkig ging mijn gsm uiteindelijk toch terug aan en kon ik naar mijn begeleider bellen, anders had ik nog een halfuur voor het foute huis gestaan.

Nu ook maar zoeken naar een snellere route, want het was zeker geen 12 minuten fietsen op het google maps tempo...

Ohja en slim als ik ben maak ik van huisnummer 9 een 6 dus had ik niet meer kunnen bellen was ik er helemaal niet geraakt.. :')

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 19:41

DezeNaam schreef:
Aan het feit dat ik een half uur te laat was op het kennismakingsgesprek met mijn gezin voor mijn stage. 8)7 Klote zooi op Google zegt dat het 12 minuten fietsen is, oké. Om tien voor vertrokken, was al iets te laat maar hé, zo fel kon het toch niet uitlopen... :+
Voor de zekerheid mijn gps op op mijn gsm, hij had nog iets in de 60% batterij. Dus ik aan het fietsen, zou vijf minuten te laat zijn stuurde ik naar mijn begeleidster, wat ook zo geweest zou zijn moest alles volgens plan gegaan zijn.

Kom ik dus aan, denk ik... Dus ik zet mijn fiets vast, breekt de sleutel nog eens af en zit ik daar mee te klooien, kijk nog eens op mijn gsm voor mijn gps, zie ik dat ik nog een straat verder moet om de hoek en dan VALT HIJ UIT. Op 40 (!!) %. Ik nog chill want ik wist het huisnummer wel. Maar toen kwam ik erachter dat ik niet in de juiste straat stond... Ik kon wel beginnen wenen joh. :') Als een idioot terug naar mijn fiets gelopen en gaan zoeken.

Lang verhaal kort kwam het erop neer dat ik niet in de juiste straat stond, en het plein waar ik stond dezelfde naam had als de straat en die straat dus gewoon iets verder was... Maar ik voelde me zo stom joh. Gelukkig ging mijn gsm uiteindelijk toch terug aan en kon ik naar mijn begeleider bellen, anders had ik nog een halfuur voor het foute huis gestaan.

Nu ook maar zoeken naar een snellere route, want het was zeker geen 12 minuten fietsen op het google maps tempo...

Ohja en slim als ik ben maak ik van huisnummer 9 een 6 dus had ik niet meer kunnen bellen was ik er helemaal niet geraakt.. :')



En om dit soort dingen ga ik altijd een half uur te vroeg weg. Ik heb dit ook zo vaak gehad echt zo ontzettend rot.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 19:52

Ja het was ook mijn plan om vroeger te vertrekken, maar was uiteindelijk toch wat uitgelopen dus.. := Had gedacht dat het wel zou meevallen (aangezien google maps meestal slakkentempo aanrekent en ik nog wel op tempo fiets) en mijn gsm ook wel eens lief zou zijn voor mij vandaag, fout gedacht dus. :+ Volgende keer toch maar wat vroeger vertrekken..

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 21:34

Ik probeer iemand te vergeten.. het doet pijn, maar t lukt aardig.

Maar het leven is het leven niet als degene ineens om de hoek komt.

Nu twijfelen... proberen? Of negeren?

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 21:51

Aan dat mijn wijn echt gewoon walgelijk is. Maar goed, we gaan voor het gevoel, niet voor de smaak :roll:

Oh en mijn vriendin negeert me nu al de hele dag, geen flauw idee waarom. Daardoor voelde ik me zo rot dat ik me er niet eens toe kon zetten om voor mijn toetsweek te leren

En dat ik morgen van 11:30 tot 14:30 weer naar mijn werk moet. Wat een rot tijd! Te vroeg in de ochtend om nog in de ochtend wat te doen, maar te laat in de middag om nog mijn medicijnen te nemen en te leren. En dat voor maar twee uur werk.

en het vervelende is, die twee uur is er niets te doen. Ik hoef alleen datums te controleren en verder moet helemaal niets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 12:14

Aan een klant die voor €20 tankt en af komt met een briefje van €500 om te betalen. Heel drama waarom wij dat niet aanvaarden. Joh, wij mogen zelfs zo veel niet in de kassa hebben...

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 12:27

Dat je de slaapkamerraam open zet om te luchten, deze vergeet dicht te doen als je weg gaat, en bij thuiskomst er een gruwelijke rooklucht hangt omdat de buurman altijd van dat vies hout moet stoken.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 14:04

Bagage ophalen op 't vliegveld..

fohadie
Berichten: 4262
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 14:21

Sorry alvast voor het lange verhaal...

Man en ik zouden naar een evenement in een cafe in een dorpje vlakbij Oldenzaal gaan. Gelukkig een gratis evenement. Wel een overnachting in Oldenzaal geboekt want het is bijna 4urijden vanaf onze woonplaats met het ov. (geen rijbewijs aanwezig.)

Ken je de mop van de Russen die naar Rusland gingen? Juist, die gingen niet!

Het zou 20 minuten met de bus zijn. Zowel gekeken via ov.nl,ns.nl, google maps en de website van het cafe. Allen zeiden hetzelfde. Ook volgens de timetable in het bushokje zou de bus gewoon gaan. (vakantietijd.) pas toen ik met de bus een hlf u onderweg was en nog steeds het plaatsnaam bordje niet zag viel mijn oog op een aanplakbiljet dat deze lijn een omweg maakte en dat je op Twents.nl ofzoiets moest kijken. Ik had geen internet in de bus dus aan de chauffeur gevraagd. Bleek de weg opengebroken te zijn en geen een bus kon erheen. Dit was al een maand zo en zou nog een maand zo blijven.

waarom staat dat niet op alle sites die ik bezocht heb en waarom niets in het bushokje? Als ik dit van te voren had geweten, had ik de overnachting kunnen annuleren, en was ik thuis gebleven.

Iemand die uit de randstad komt, kent Twents.nl doorgaans niet..

LoveBodin

Berichten: 4340
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 14:24

fohadie schreef:
Sorry alvast voor het lange verhaal...

Man en ik zouden naar een evenement in een cafe in een dorpje vlakbij Oldenzaal gaan. Gelukkig een gratis evenement. Wel een overnachting in Oldenzaal geboekt want het is bijna 4urijden vanaf onze woonplaats met het ov. (geen rijbewijs aanwezig.)

Ken je de mop van de Russen die naar Rusland gingen? Juist, die gingen niet!

Het zou 20 minuten met de bus zijn. Zowel gekeken via ov.nl,ns.nl, google maps en de website van het cafe. Allen zeiden hetzelfde. Ook volgens de timetable in het bushokje zou de bus gewoon gaan. (vakantietijd.) pas toen ik met de bus een hlf u onderweg was en nog steeds het plaatsnaam bordje niet zag viel mijn oog op een aanplakbiljet dat deze lijn een omweg maakte en dat je op Twents.nl ofzoiets moest kijken. Ik had geen internet in de bus dus aan de chauffeur gevraagd. Bleek de weg opengebroken te zijn en geen een bus kon erheen. Dit was al een maand zo en zou nog een maand zo blijven.

waarom staat dat niet op alle sites die ik bezocht heb en waarom niets in het bushokje? Als ik dit van te voren had geweten, had ik de overnachting kunnen annuleren, en was ik thuis gebleven.

Iemand die uit de randstad komt, kent Twents.nl doorgaans niet..



Over twents kan ik wel meerdere boeken schrijven...
Die hebben hun informatie voorziening imo niet op orde.


Is het uiteindelijk wel gelukt om daar te komen?

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

fohadie
Berichten: 4262
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 15:22

Nee, helaas. Ben er niet meer gekomen. Of er wel een taxi naartoe reed was onduidelijk en sowieso erg duur en fietsen was voor mij niet te doen. (hartpatient, kan wel fietsen maar 10km met tegenwind is helaas teveel van het goede) waren echt afhankelijk van ov.

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 15:23

Vannacht super slecht geslapen en dat eist momenteel zijn tol door misselijkheid en alles ….. Bah. Hallo vrij dag …

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 16:02

Net tijdens het opruimen van mijn kamer kwam ik erachter dat ik echt te weinig opberg ruimte heb. Ik kan m'n zooi nergens meer kwijt en uiteindelijk was ik meer spullen aan het verplaatsen dan aan het opruimen. Dus opruimen maar gestaakt en ik ga morgen opbergboxen halen bij de blokker want ik word er een beetje gestoord van

Justme_Lisaa

Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 16:41

Dat een vrouw niet snapt dat ik iets niet wil verkopen van Blond Amsterdam. Ik begrijp dat je hem wil, maar nee. Ik zeg toch nee na even denken. Nee zeggen helpt niet, negeren niet. Pff, blok beton voor der hoofd.. |o

[o]

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 16:48

Mijn oma die ongevraagd mijn slaapkamer heeft opgeruimd. Ik ben alles kwijt en alles is verplaatst en ik kan daar echt niet tegen.

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 17:03

Dat mijn vader nu heel erg boos is omdat ik een kras heb gereden in hun tweede auto, omdat die op zo'n poedersuiker geparkeerd staat op onze oprit dat zowel ik als mijn moeder hem daar niet weg kunnen krijgen kennelijk. Ik pak nooit weer hun tweede auto, ga wel op zoek naar een eigen auto als het zo moet. Desnoods fiets ik naar Groningen als er geen bussen rijden, ik ben er klaar mee.

Alex en Jorie <3

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 20:38

Die stomme kou :brr:
En dan met name dat ik nu voel dat het niet koud is in huis, maar m’n lijf wel doet alsof ik het koud heb. Inclusief koude handen en voeten!

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 23:36

Aan dat mijn vriendin me ondertussen al 2 dagen negeert. Ze kan echt op rotten. Oh en dat ik morgen moet werken en waarschijnlijk weer met dat meisje dat zo gemeen is, ik kijk er nu al tegen op

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 06:35

Dat ik super slecht geslapen heb omdat ik vandaag of morgen hoor of ik naar niv 4 mag.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 07:15

Lau schreef:
Dat ik super slecht geslapen heb omdat ik vandaag of morgen hoor of ik naar niv 4 mag.

Komt goed! +:)+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: abbij, alicegohome, Amigodance8, Anoukjuuuhh, Astrid_Brann, Bontfire, Carowl, Century, Charat, DieL_Zor, Dieselpaard, EmptyWords, Frummel01, GoogleAdsense, IASCrawler, Iepoetjuh, manonutjuh, noviceh, Paardennamen, Poekkie, Rupser, SandraWierda, savieralover, secricible, SemrushBot, soesie, YandexBot en 60 bezoekers