Recuptex beenbeschermers van Kentucky

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JxFSV

Berichten: 36
Geregistreerd: 22-11-14
Woonplaats: Zoetermeer

Recuptex beenbeschermers van Kentucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-18 01:01

Hoi Allemaal,

Al een tijdje ben ik fan van de recuptex dekens van Bucas. Wel vind ik ze pittig duur dus daarom heb ik er zelf nog geen. Maar ik zat te denken, als ze die technologie nou eens voor beenbeschermers zouden gebruiken, dat zou toch een uitkomst zijn! Dus ik zoeken en jahoor, er zijn recuptex beschermers van Kentucky!!
Helaas ook zo duur maar ik dek meer waard dan de deken.
Anyway, ik ben dus opzoek naar mensen met ervaringen met deze beschermers. Laat jij ze om of doe je ze alleen om als je er zelf bij bent? En hoe bevallen ze? En hoe vallen ze qua maat?

Ik wil ze voor mijn ex-manege Fjord die ondertussen al een hoop blessures heeft gehad aan haar benen en nu ook artrose heeft in haar knieƫn. Ik las dat ze daar fijn bij helpen.

Ik hoor graag van jullie :)

Afbeelding

JxFSV

Berichten: 36
Geregistreerd: 22-11-14
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Recuptex beenbeschermers van Kentucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-18 09:43

Ik vraag me af of ik ze 20 uur op een dag om kan laten, dat lijkt mij namelijk te veel. Ik ben altijd in de ochtend bij mijn paardje ivm werk (weekend verschild) dus dan zou ik de beschermers of 4 om kunnen doen of juist 4 uur af. Ik weet namelijk niet of 4 uur om het verschil maakt maar ben bang voor te warme benen als ik ze maar 4 uur af houd

Maliboe
Berichten: 456
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Vierhuizen (groningen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 11:13

Geen ervaring met deze, ik heb die van back om track. Maar die heeft mijn paard in haar blessure tijd 24/7 omgehad en toen totaal geen last van warme benen! Mijn blessure kneus heeft ze nu nog steeds in de winter periode om en dat voor in ieder geval 12 uur per dag.

JxFSV

Berichten: 36
Geregistreerd: 22-11-14
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-18 00:00

maajjkee schreef:
Geen ervaring met deze, ik heb die van back om track. Maar die heeft mijn paard in haar blessure tijd 24/7 omgehad en toen totaal geen last van warme benen! Mijn blessure kneus heeft ze nu nog steeds in de winter periode om en dat voor in ieder geval 12 uur per dag.



Bedankt voor je reactie! Ik ga eens kijken naar die van Back on track.

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Recuptex beenbeschermers van Kentucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 10:12

Hoe kun je zo'n fan zijn van een product wat je nog nooit gebruikt hebt?

XladyX

Berichten: 1331
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: NL

Re: Recuptex beenbeschermers van Kentucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 16:41

Charaz, negatieve toon? Volgens mij heb je niet goed gelezen; TS is fan van het recuptex deken (en het effect daarvan) en hoopt dat deze beschermers hetzelfde effect hebben.

TS, ik zou ook zeggen kijk eens naar Back on track producten, naar mijn weten hebben deze dezelfde werking en zijn wat goedkoper. Je hebt ook van van het merk Fedimax een aantal producten waaronder beenbeschermers met infrarood werking, deze zijn nog wat goedkoper maar geen idee of deze in NL te verkrijgen zijn. (let wel, in tegenstelling tot back on track zijn niet alle producten van fedimax uitgevoerd met deze werking, ze hebben ook producten zonder, dus even dubbel checken)

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 16:46

JxFSV schreef:
Al een tijdje ben ik fan van de recuptex dekens van Bucas. Wel vind ik ze pittig duur dus daarom heb ik er zelf nog geen.


Hieruit begrijp ik dat ze hem nog nooit gebruikt heeft :-) , ben oprecht geintresseerd waarom ze dan fan is. Ik heb een Rambo ionic deken, maar denk juist dat het meer op de rug doet omdat daar meer spieren zitten.

Nivada

Berichten: 1682
Geregistreerd: 08-07-08
Woonplaats: In een huis :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 16:50

JxFSV schreef:
maajjkee schreef:
Geen ervaring met deze, ik heb die van back om track. Maar die heeft mijn paard in haar blessure tijd 24/7 omgehad en toen totaal geen last van warme benen! Mijn blessure kneus heeft ze nu nog steeds in de winter periode om en dat voor in ieder geval 12 uur per dag.



Bedankt voor je reactie! Ik ga eens kijken naar die van Back on track.


Ik gebruik deze nu ook, die van Back on Track.
Tot nu toe heel tevreden.
Gallen zijn zachter en bijna weg.

Die van mij heeft ze alleen achter en 's nachts om.