Horseware liner maat??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lunabrandsen

Berichten: 75
Geregistreerd: 21-09-13
Woonplaats: Steenderen

Horseware liner maat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-18 16:28

Hoi hoi,

Ik vroeg mij af of het erg is als ik een grotere liner (6.3) bij mijn pony (6.0) onder op leg.

Alvast bedankt!

Monty, Nova & Rakker ❤️ - Take the time it takes so it takes less time...



Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Horseware liner maat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:30

Ik heb net mijn 6.3 verkocht omdat hij onder mijn regendeken uit steekt terwijl de 6.0 wel goed gaat. Buiten dat lag die ook net te ruim voor en dat gaf een wondje.

NinaCharlie

Berichten: 3180
Geregistreerd: 15-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:31

Het kan zijn dat je liner dan nat wordt. Ze zijn immers niet waterdicht. Natte deken krijg je een nat en koud paard van. Dus dan zou ik het niet doen. Gewoon even passen en als de liner niet onder de deken uitsteekt dan kan je hem wel gebruiken.

Edit: mits de maat zelf idd past

lunabrandsen

Berichten: 75
Geregistreerd: 21-09-13
Woonplaats: Steenderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-18 16:33

Mijn moeder is coupeuse en zou er eventueel een stukje vanaf kunnen halen maar als die te ruim ligt ga ik dat idd niet doen

Monty, Nova & Rakker ❤️ - Take the time it takes so it takes less time...

dieseltje09

Berichten: 1855
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Horseware liner maat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 00:12

maatje groter is inderdaad niet heel handig, dan komen ze er onderuit en worden ze nat inderdaad.
Maatje kleiner kan dan weer wel! Ik heb onder een 6.3 deken een 6.0 liner liggen.
Had namelijk eerst een 6.0 amigo namelijk maar die was te klein dus een maatje grootje gekocht maar mijn bijhorende liners zitten er prima onder

Op naar nieuwe avonturen ❤️

Koper

Berichten: 30232
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 00:17

Ik heb 135 liners onder een 130 deken (beide Horseware). Dat werkt. Maar kijk inderdaad uit dat 't er niet onder uit steekt. Bij mij is eigenlijk de deken te klein, ik heb 'm bij de borst ruimer gemaakt waardoor er aan de voorkant een kier van een paar centimeter zit. De liner wordt daar niet nat, zit een stuk pony boven. Ook steken bij mij de liners er aan de zijkant, bij de buik wat onder uit. Dat komt omdat ze van soepeler materiaal zijn en meteen de vorm van mijn pony aannemen. De deken is stugger, pas wanneer ze er mee loopt valt 't om d'r lijf. Maar ook daar geldt dat 't droog blijft, alleen de eerste paar secondes heb je dat de liner er wat onder vandaan komt. Gaat er gewoon om dat de liner niet nat kan worden, dan zit je goed.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bommeltje_, Earth, Eowyn_95, Jintexx en 64 bezoekers