Zefyra haar l1 debuut

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Zefyra haar l1 debuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-18 17:57

En wat voor 1
2 x 2e geworden met winst


Afbeelding


Afbeelding

Filmpje



Op onze vorige wedstrijd in de b nog
2 x eerste met winst


Afbeelding


Afbeelding

En toen we net begonnen begin dit jaar


Commentaar mag hou het netjes

F_inley

Berichten: 6401
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Zefyra haar l1 debuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 17:58

Ik heb jullie zien rijden vriendin van mij las jullie zag er goed en ontspannen uit

little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Zefyra haar l1 debuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-18 18:03

Hey wat leuk !
Dankjewel .
Ze kan geweldig voorlezen trouwens super duidelijke stem :D

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: Zefyra haar l1 debuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 11:55

Dat is nog eens een succesvol debuut! Het rijden ziet er netjes uit, lekker zo door gaan.

little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Zefyra haar l1 debuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-18 14:15

Dankjewel !
Ik hoop om met 2 jaar met haar in het z te rijden en daarna een mooi veulentje te fokken als opvolger .

betadine

Berichten: 3241
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:28

Proficiat met je mooie resultaat. Het ziet er heel fijn en ontspannen uit. Doordat ze nog een beetje op haar voorhand loopt ga je zelf wat mee voorover zitten. Probeer daar niet in mee te gaan om haar achterhand meer te activeren. Jullie zijn een mooie combinatie. Komt vast goed in de volgende klasses +:)+

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:41

betadine schreef:
Proficiat met je mooie resultaat. Het ziet er heel fijn en ontspannen uit. Doordat ze nog een beetje op haar voorhand loopt ga je zelf wat mee voorover zitten. Probeer daar niet in mee te gaan om haar achterhand meer te activeren. Jullie zijn een mooie combinatie. Komt vast goed in de volgende klasses +:)+

Sluit ik mij bij aan, hij duikt wat naar beneden. Straks voor het m1 wordt er al meer oprichting gevraagd en je middendraf zal ook mooier uitkomen als ie wat meer het gewicht naar achter brengt. Krijg ie wat meer vrijheid in de schouders en daarmee meer swung :j

Voor de B en het L1 is het erg netjes en constant. Lekker zo door sturen :D

little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-18 17:25

betadine schreef:
Proficiat met je mooie resultaat. Het ziet er heel fijn en ontspannen uit. Doordat ze nog een beetje op haar voorhand loopt ga je zelf wat mee voorover zitten. Probeer daar niet in mee te gaan om haar achterhand meer te activeren. Jullie zijn een mooie combinatie. Komt vast goed in de volgende klasses +:)+


Hoi
Wat goed gezien inderdaad en bedankt voor de tips .
Blij om te horen want sluit indd precies aan met wat ik nu met de training aan het doen ben :D
Zodra ik indd iets “moeilijks” moet doen ga ik naar voren duiken haha


leeneliefje schreef:
betadine schreef:
Proficiat met je mooie resultaat. Het ziet er heel fijn en ontspannen uit. Doordat ze nog een beetje op haar voorhand loopt ga je zelf wat mee voorover zitten. Probeer daar niet in mee te gaan om haar achterhand meer te activeren. Jullie zijn een mooie combinatie. Komt vast goed in de volgende klasses +:)+

Sluit ik mij bij aan, hij duikt wat naar beneden. Straks voor het m1 wordt er al meer oprichting gevraagd en je middendraf zal ook mooier uitkomen als ie wat meer het gewicht naar achter brengt. Krijg ie wat meer vrijheid in de schouders en daarmee meer swung :j

Voor de B en het L1 is het erg netjes en constant. Lekker zo door sturen :D



Jij ook bedankt !
Zijn we nu indd mee bezig en ze laat soms al mooie stukjes zien .
Maar pfoeh hee moet zeggen valt niet mee hoor dat oprichten }>
Mevrouw vind dat moeilijk “ik ook”

En er verschijnen dan ineens overal bakkabouters :')

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 10:55

Zoiets komt vanzelf, je merkt wel dat ze wat hoger in de nageeflijkheid blijven en zich er soms ook uit willen drukken naar boven, dat is wel lastig. Nagevelijkheid blijft in elke klasse een puntje waar je mee bezig blijft

little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-18 17:31

leeneliefje schreef:
Zoiets komt vanzelf, je merkt wel dat ze wat hoger in de nageeflijkheid blijven en zich er soms ook uit willen drukken naar boven, dat is wel lastig. Nagevelijkheid blijft in elke klasse een puntje waar je mee bezig blijft


Op dit moment een weekend in training bij noor tanger echt geweldig hoe dat paard begint te sjouwen nu :D


Afbeelding

Afbeelding