Vriend wil niet bij mij thuis zijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
LiannePuthzy

Berichten: 6944
Geregistreerd: 10-05-13

Vriend wil niet bij mij thuis zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-18 09:30

Oke misschien ben ik een beetje een zeur maar vriendlief wil niet bij mij thuis zijn/blijven slapen, hoogstens 1x per maand/in de 2 maanden blijven eten.
We zijn eigenlijk altijd bij hem thuis en als we bij elkaar slapen slapen we dus ook bij hem thuis. als ik vraag of we een keer bij mij thuis kunnen zijn wil hij dit absoluut niet behalve als het echt moet voor een verjaardag oid. en bij mij slapen wil hij al helemaal niet.
Hij zegt geen problemen met mijn ouder te hebben maar bij mij thuis is er gewoon niets te doen vind hij.
Ook zijn ouders vragen wel eens of het niet een keer tijd word dat we bij mij thuis gaan eten/slapen, we hebben inmiddels iets meer als een jaar een relatie.
Wat kan ik hier aan doen?
Mijn moeder gaf de tip om gewoon niet naar hem toe te gaan maar gewoon net zo lang wachten totdat ie naar mij komt }:)
We zijn 20 en 21

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed


NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6625
Geregistreerd: 28-08-12

Re: Vriend wil niet bij mij thuis zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:37

Ik zou hier gewoon een goed gesprek over hebben. Ik kan me voorstellen dat je het niet prettig vindt, maar het is zonde om het te laten uitgroeien tot een grote ergernis omdat jullie er geen gesprek over zijn aangegaan. Je mag best wel op je strepen staan en ook wel wat dieper graven dan 'Ik wil het gewoon niet'. Succes!

1 april, wat een dag! Of toch een nacht?


Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:37

Wat je moeder zegt vind ik wel wat kinderachtig, comuniceren lijtk mij een veel beter idee. :')

Je vriend vind dat er niet genoeg te doen is bij jou thuis, kan je niet wat van de activiteiten naar juu huis brengen die normaal bij hem zijn? Bedenk leuke dingen, of na een dagje uit ga bij jou thuis slapen etc.

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:39

Wat geeft hij dan als reden dat hij niet bij jou thuis wil zijn? Misschien moet je hem een keer vertellen dat het in een relatie geven en nemen is..

Daarnaast als hij vind dat er bij jou thuis niets te doen is kunnen jullie toch iets verzinnen om te doen?
Misschien heeft hij er wat moeite mee dat je ouders er bij zijn en hij zich niet helemaal op zijn gemak voelt.. Hadden we het laatst over met wat mensen, dat sommige zich daardoor echt heel ongemakkelijk voelen en dan vooral mannen hebben daar meer last van als vrouwen.

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Re: Vriend wil niet bij mij thuis zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:41

Ik kom ook bijna nooit bij mijn vriend thuis, in ieder geval veel minder dan dat hij bij mij komt. Maar daar heb ik ook zo mijn redenen voor. Ik zou gewoon met hem praten erover en vragen naar een reden. Jullie zijn allebei volwassen dus ik zou ook kiezen voor een volwassen oplossing i.p.v. wat je moeder zegt.

https://www.lindejansen.com
Instructrice Human & Horse in opleiding
Dressuurmatig grondwerk | longeren | werken aan de hand
Omgeving Zuid Holland & Utrecht

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Vriend wil niet bij mij thuis zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:42

Inmiddels wonen we op onszelf maar ik herken het wel.
Want vaak is er ook gewoon weinig te doen.
Wat doet hij thuis? Maak die mogelijkheid ook bij jou ;)


RedKiwi

Berichten: 176
Geregistreerd: 23-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:44

Ik vind het een beetje een banketstaaf excuus "bij jou thuis niks te doen", dan neemt hij toch lekker een boek mee. Of wat maava zegt, verplaats de activiteiten van zijn huis naar dat van jou.
Ga er eens goed voor zitten, het klinkt bijna alsof er iets is dat hem niet aanstaat bij jou thuis, maar dan zal hij het eerlijk moeten zeggen zodat daar iets aan gedaan kan worden. Of het is gewoon luiheid dat hij niet uit zijn eigen nestje wilt komen.
Ik heb ook zo'n vriend gehad, die vond het in zijn eigen huis fijner want daar stonden al zijn spullen, en anders moest hij een tas naar mij mee nemen met zijn spullen daarin, en niet handig om de volgende ochtend naar werk te gaan, etc... maar dat het ook zo andersom was voor mij was opeens geen issue. Laat niet over je heen lopen, het kan gewoon 50/50 en dan wordt het bij jou thuis vanzelf leuk.

Memories

Berichten: 2627
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:48

Als jullie al 20 en 21 zijn en al een jaar een relatie hebben zou ik vooral gewoon echt eens even gaan (leren) communiceren zeg ipv kinderachtige oplossingen zoals 'dan kom ik ook niet meer bij jou' :o

Waarom wil hij maar zo extreem weinig bij jou zijn? Hij geeft dus zelf aan dat er bij jou niks te doen is. Vraag dat eens even uit, waarom is er niks te doen? Kan hij zijn ei niet kwijt bij jou, wil hij hobby's/dingetjes doen die die bij jou niet kan doen? Of verwacht jij van hem als hij er is bijvoorbeeld dat hij de hele dag op de bank naast jou "gezellig" moet komen doen?
Is er ooit een keer iets negatiefs omtrent hem voorgevallen bij jou thuis? Wilde hij überhaupt al nooit bij jou komen of is dat plots veranderd?

Als hij daar geen antwoord op geeft of wil geven zou ik gaan denken dat er misschien toch iets meer achter schuilt. Misschien vind ie het dan stiekem toch eigenlijk helemaal niet zo leuk bij jou/je ouders thuis en durft ie dat gewoon niet te zeggen? Of is ie gewoon te lui om z'n eigen huis uit te komen. Als ie over zoiets relatief banketstaaf als dit niet fatsoenlijk kan communiceren of mee wil werken aan een oplossing waar iedereen tevreden mee is zou ik toch eens stevig gaan nadenken of jij hier op termijn wel echt tevreden mee bent.

En zo is mijn vriend ADHDer en wou in de beginfase van onze relatie ook bijna niet thuis komen bij mij omdat dat een veel te prikkelrijke omgeving is en ie daar echt last in z'n hoofd van kreeg, dan moest ie er een paar dagen gewoon van bij komen. Niet dat ik wil zeggen dat er dan maar iets 'mis' is met jouw vriend maar om maar even een voorbeeld te noemen, er kan echt vanalles zijn dat ie 't niet fijn vind om veel bij jou te zijn.
Laatst bijgewerkt door Memories op 23-10-18 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

LiannePuthzy

Berichten: 6944
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-18 09:49

Wat mijn moeder zegt ga ik uiteraard ook niet doen. Hij woont op een boerderij (melkvee, werkt verder niet echt op de boerderij) en ik op een voormalig boerderij en daarom is het saai bij mij thuis. Ik kaart t best vaak aan dat ik t echt niet leuk vind dat we alsmaar bij hem zitten maar hij blijft bij zijn standpunt dat het bij mij thuis saai is, hij wil graag onkruid wieden, heg snoeien, kippen voeren (ook die hebben wij thuis)of bollen planten als er maar wat te doen is( kan bij mij ook, tuin is groot zat maar dat wil ie dan weer niet, hij verwacht wel dat als ik bij hem ben dat ik m hiermee help)
Verder vind hij dat we bij mij thuis “raar” eten (dingen die hij niet kent) heb al tegen hem gezegd dat hij dan gewoon moet zeggen wat hij dan wel wilt eten (bijv. Spaghetti bolognese)
Laatst bijgewerkt door LiannePuthzy op 23-10-18 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

Jorex

Berichten: 9929
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:50

Hier hetzelfde, maar inmiddels vertik ik het te blijven slapen bij hem omdat ik ook gewoon mijn hobby's moet kunnen uitvoeren in het weekend waaronder een pony die beweging moet hebben. Oftewel ik ga zondagmiddag meestal naar hem toe. En dat terwijl ik inmiddels een tweepersoonsbed heb aangeschaft zodat hij ook bij mij kan slapen. Hij heeft nu twee keer bij mij geslapen, ik heb het bed sinds juli. Maar ach, bij elkaar slapen in dit bed kan nog lang genoeg, bed gaat namelijk mee als wij uit huis gaan. Wij zijn 4,5 jaar samen nu dus ik heb de hoop dat ie het bij mij thuis niet saai gaat zitten vinden/zich duidelijk gaat zitten vervelen opgegeven.

Edit; hij zit zelf thuis het liefst boven op zijn slaapkamer achter zijn computer luidop te praten met vrienden en dat kan hij dus bij mij thuis niet doen. Wel de laptop meenemen, maar dat luidop praten wordt m niet.

Alex en Jorie <3

LiannePuthzy

Berichten: 6944
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-18 09:53

Memories schreef:
Als jullie al 20 en 21 zijn en al een jaar een relatie hebben zou ik vooral gewoon echt eens even gaan (leren) communiceren zeg ipv kinderachtige oplossingen zoals 'dan kom ik ook niet meer bij jou' :o

Waarom wil hij maar zo extreem weinig bij jou zijn? Hij geeft dus zelf aan dat er bij jou niks te doen is. Vraag dat eens even uit, waarom is er niks te doen? Kan hij zijn ei niet kwijt bij jou, wil hij hobby's/dingetjes doen die die bij jou niet kan doen? Of verwacht jij van hem als hij er is bijvoorbeeld dat hij de hele dag op de bank naast jou "gezellig" moet komen doen?
Is er ooit een keer iets negatiefs omtrent hem voorgevallen bij jou thuis? Wilde hij überhaupt al nooit bij jou komen of is dat plots veranderd?

Als hij daar geen antwoord op geeft of wil geven zou ik gaan denken dat er misschien toch iets meer achter schuilt. Misschien vind ie het dan stiekem toch eigenlijk helemaal niet zo leuk bij jou/je ouders thuis en durft ie dat gewoon niet te zeggen? Of is ie gewoon te lui om z'n eigen huis uit te komen. Als ie over zoiets relatief banketstaaf als dit niet fatsoenlijk kan communiceren of mee wil werken aan een oplossing waar iedereen tevreden mee is zou ik toch eens stevig gaan nadenken of jij hier op termijn wel echt tevreden mee bent.

En zo is mijn vriend ADHDer en wou in de beginfase van onze relatie ook bijna niet thuis komen bij mij omdat dat een veel te prikkelrijke omgeving is en ie daar echt last in z'n hoofd van kreeg, dan moest ie er een paar dagen gewoon van bij komen. Niet dat ik wil zeggen dat er dan maar iets 'mis' is met jouw vriend maar om maar even een voorbeeld te noemen, er kan echt vanalles zijn dat ie 't niet fijn vind om veel bij jou te zijn.


Er is nooit iets voorgevallen bij mij thuis, uiteraard verwacht ik niet dat hij de hele dag “gezellig” komt doen

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

KimD

Berichten: 20410
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:54

Ik kwam ook zelden of nooit bij mijn vriend thuis, hij heeft gescheiden ouders, dus twee huizen die je moet 'onderhouden'.

Daar was ik na een aantal maanden wel klaar mee dan gehobbeld van links naar rechts, en iedere keer dat gekeuvel.

Bij ons thuis konden we lekker op mijn kamer hangen, ongestoord TV kijken, een filmpje of gamen.

Of lekker erop uit als we dat wilden.

Daarnaast werd bij hun thuis aan een stuk gerookt, bah.


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:55

Waarom wil hij bij jullie niet helpen met de dingen die jij noemt?
Want blijkbaar hoeft hij zich dus helemaal niet te vervelen bij jullie? En moet jij je wel steeds aanpassen aan wat hij wil?
Poeh, stug typje zeg.. Wil blijkbaar niks anders dan wat hij thuis doet en eet. Zou mijn type niet zijn..
Of er moet dus iets anders achter zitten wat hij niet zegt. Maar als het echt alleen dit is vind ik hem wel echt super stug.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 23-10-18 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Oehlala
Berichten: 4302
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:56

dat klinkt wel als een echte boer :') ik zou toch het gesprek aangaan, en kijken of je samen dingen kunt ondernemen ipv werken als je samen bent.

Memories

Berichten: 2627
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:56

LiannePuthzy schreef:
Wat mijn moeder zegt ga ik uiteraard ook niet doen. Hij woont op een boerderij (melkvee, werkt verder niet echt op de boerderij) en ik op een voormalig boerderij en daarom is het saai bij mij thuis. Ik kaart t best vaak aan dat ik t echt niet leuk vind dat we alsmaar bij hem zitten maar hij blijft bij zijn standpunt dat het bij mij thuis saai is, hij wil graag onkruid wieden, heg snoeien, kippen voeren (ook die hebben wij thuis)of bollen planten als er maar wat te doen is( kan bij mij ook, tuin is groot zat maar dat wil ie dan weer niet, hij verwacht wel dat als ik bij hem ben dat ik m hiermee help)
Verder vind hij dat we bij mij thuis “raar” eten (dingen die hij niet kent) heb al tegen hem gezegd dat hij dan gewoon moet zeggen wat hij dan wel wilt eten (bijv. Spaghetti bolognese)


Type wat de boer niet kent dat vreet ie niet dus? :D :')
Nee maar even zonder dollen, waarom wil hij bij jullie dan geen klusjes doen (want dat doet ie thuis zo graag) en verwacht ie het wel van jou bij hem thuis? Ik zou hem daar eens op wijzen want zo lopen de verhoudingen gewoon scheef.
Het klinkt mij puur op dit verhaal afgaande in de oren alsof ie het allemaal wel best vind thuis bij hem, typische boer die gewoon lekker graag op eigen erf is en verder niks. Ik ben er ook tussen opgegroeid dus dit karakter komt me op zich wel bekend voor.
Ik denk dat als dit al een jaar zo gaande is en er 0 verandering in zit ondanks dat jij je ongenoegen hebt geuit (al denk ik dat je daar misschien wel eens wat steviger over in gesprek kan gaan?) dat je er rekening mee moet gaan houden dat dit ook niet meer gaat veranderen.

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:57

Wat een boeren(l*l) zou mijn pa zeggen. Maar ergens zit er een kern van waarheid in. Hij wil niets voor jullie doen maar verwacht wel dat wanneer hij op de ouderlijke boerderij iets doet dat jij meehelpt. En wat een boer niet kent eet hij niet, spreekwoord maar gaat dus wel op. Hij is 21 maar kan ook 50 zijn zoals ik je verhaal lees. Het ergste vind ik nog dat hij totaal niet openstaat voor jou en je wensen, je hebt je maar te schikken. Ik zeg dit niet snel maar ergens heeft je moeder groot gelijk, ook ik zou dit zeker tegen mijn dochter zeggen want de liefde moet van twee kanten komen en jij bent als persoon te goed om voor bedwarmer,hollandse kost en tuinier geschikt te zijn. Er spreekt weinig respect naar jou toe uit zijn gedrag, misschien wel helemaal niets. Dus ja, ga het gesprek aan en ga uiteindelijk op je strepen staan zodat hij ziet dat het je ernst is.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Jorex

Berichten: 9929
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:57

En mijn vriend vindt het niks dat mijn hamster op mijn slaapkamer staat, dat hebben we al opgelost door de tweede keer de hamster even in de opslagkamer te zetten, dat maakt voor het beestje niks uit. Maar ja, het beddengoed lag ook niet goed qua kussenomtrek, dat heb ik weten te weerleggen. En het delen van een dekbed was lastig, want hij houdt ervan om zich als een cocon in te wikkelen. Niet dat ik het erg vind om onderdeel te worden van zijn cocon trouwens, ik vind dat juist wel gezellig :P
Maar ik snap je probleem, hij vindt het gewoon lastig zijn draai te vinden bij ons. Dat heeft mijn vriend dus ook. Maar bij hem is vooral ook omdat ik de eerste 3 jaar iedere keer bij hem sliep.

Alex en Jorie <3

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:59

LiannePuthzy schreef:
Wat mijn moeder zegt ga ik uiteraard ook niet doen. Hij woont op een boerderij (melkvee, werkt verder niet echt op de boerderij) en ik op een voormalig boerderij en daarom is het saai bij mij thuis. Ik kaart t best vaak aan dat ik t echt niet leuk vind dat we alsmaar bij hem zitten maar hij blijft bij zijn standpunt dat het bij mij thuis saai is, hij wil graag onkruid wieden, heg snoeien, kippen voeren (ook die hebben wij thuis)of bollen planten als er maar wat te doen is( kan bij mij ook, tuin is groot zat maar dat wil ie dan weer niet, hij verwacht wel dat als ik bij hem ben dat ik m hiermee help)
Verder vind hij dat we bij mij thuis “raar” eten (dingen die hij niet kent) heb al tegen hem gezegd dat hij dan gewoon moet zeggen wat hij dan wel wilt eten (bijv. Spaghetti bolognese)


Alsof er bij jou niks te doen is. Ik denk dat je ouders het geweldig vinden als hij was "klusjes" in huis zou doen zoals de heg knippen en me de tuin bezig zijn.
Jullie kunnen ook samen iets koken wat hij lekker vind, kan je overdag ook samen naar de supermarkt.
Ik denk dat er stiekem toch nog wat onder zit behalve "het is saai bij jullie thuis" Ga rustig een keer zitten en er over praten.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Vriend wil niet bij mij thuis zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:03

Heimwee naar eigen bed misschien? Dat is natuurlijk niet stoer om toe te geven.

Maar los daarvan, hier zul je over moeten praten als het je zoveel stoort.

Kwa eten wel op te lossen. Ga idd samen koken voor je ouders.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Goof

Berichten: 28759
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:08

Tja je moeder heeft ergens wel gelijk. Jij maakt het mogelijk door dan ook maar altijd naar hem te gaan. Als je daarmee ophoudt zal hij vanzelf naar jou komen. Althans, dat hoop ik dan maar :P
Ik heb een ex die ook zelden bij mij kwam, ik zat meestal bij hem. Ik was de reistijd op gegeven moment zat en wilde ook gewoon thuis zijn dus heb gezegd dat ik max 1x per week nog naar hem zou komen en als hij waarde aan 'ons' hechtte dat hij in het vervolg ook naar mij kon komen. En dat deed hij ook netjes.

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:08

Ik zou het wel goed onder de aandacht brengen. Ik denk namelijk dat er meer schuilt dan “verveling”.

Persoonlijk zou ik er knettergek van worden, elke keer daar naartoe moeten gaan.

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

suikermeisje

Berichten: 8344
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Vriend wil niet bij mij thuis zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:20

Lijkt op mijn ex eigenlijk. Die is in 5,5 jaar wel 5x blijven slapen en 4x blijven eten oid. Ik ben bij hun nooit blijven slapen en wel heel vaak blijven eten. Dat blijven slapen mistte ik heel erg en is ook 1 van de dingen waardoor ik de knoop toen doorgehakt heb niet verder te gaan.
Echt tips heb ik niet, ik denk dat je vriend een beetje eigenwijs is en dat er ook dan weinig te communiceren valt en dat hij weinig eraan zal veranderen.

Dakar Utopia (v. Cartano) Intermediair I +1

MarliesV

Berichten: 15173
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Vriend wil niet bij mij thuis zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:32

Wat doe jij dan als hij bezig is met snoeien, kippen voeren of onkruid wieden?
Zit je dan alleen bij hem thuis? Of doe je dingen samen.

Denk dat het goed is om eens het gesprek aan te gaan met hem. Niet gelijk alles willen veranderen maar wel toe werken naar samen dingen doen, ipv apart. Samen gaan koken, dan heb je meteen een activiteit en kan hij zelf eten wat hij wil en zo uitbouwen. Tot hij merkt dat ook samen leuk is en dat kan ook bij jou thuis.

Ik zou als hij zo stug blijft er niet gelukkig van worden. Het is wel geven en nemen. Soms heeft de een het wat lastiger met los laten van thuis, logisch. Maar werk er aan.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Valanee

Berichten: 829
Geregistreerd: 30-01-08
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:41

Lastige situatie zeg! Het klinkt inderdaad alsof het vooral uit verveling komt. Zou het wellicht helpen om samen iets van een projectje bij jou te gaan doen? Op Instructables staan best hele leuke projecten om te doen. Zelf heb ik ook een tijdje deze periode met mijn vriend gehad (toen woonde ik tijdelijk bij mijn ouders). Wat toen vooral het probleem was, was dat hij zich niet thuis voelde. Toch grotendeels vanwege mijn ouders, sfeer was hartstikke goed, maar hij voelde zich vooral beperkt in de vrijheid om iets kunnen doen/ondernemen. Het moment dat ik weer op kamers zat was dat ook weg.

Wellicht dat jou vriend daar last van heeft? Dat hij het saai vind omdat hij zich beperkt voelt in de vrijheid om iets te kunnen gaan doen, maar dit niet goed onder woorden kan brengen? In je eigen tuin iets ondernemen is een stuk makkelijk dan in de tuin van de ouders van je vriendin :).

En wat het eten betreft, is het toch een beetje geven en nemen. Kan best een keer speciaal koken wat hij lekker vind, maar hij zal zich ook wel een beetje moeten aanpassen daarin. Raar eten wordt vanzelf normaal, als je het maar vaak genoeg eet :p

Graag mijn fotografiepassie volgen?
http://www.instagram.com/anouk_lubbers

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 11:02

Nouja zeg, bij jou thuis is niets te doen? Jij bent er toch?
Ik zou het echt heel erg vinden als mijn vriend zoiets zou zeggen. Natuurlijk wil je leuke dingen doen, maar het lijkt me dat je in eerste instantie naar je vriend/vriendin gaat om samen te zijn? Laat jij je bij hem thuis ook de hele dag alleen zitten zodat hij de heg kan snoeien?

Wil hij ook niet bij jou slapen als jullie bijvoorbeeld een dagje wat gaan doen? Dus als hij niet de hele tijd bij jouw ouders thuis moet zitten? Kan me opzich namelijk wel voorstellen dat hij zich bij zijn schoonouders thuis wat minder vrij voelt om lekker zijn gang te gaan en dat dat hij dat als belemmerend ervaart.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, BarbaraNova, doekenbas, Facebook, FrNo, Iloveiswan, karinmanon, marleen_88, mvdende, Renee1991, Roosch, Roulette_, tessaenhenk, Wintu en 157 bezoekers