Stalletje gezocht omgeving Druten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lianne2904

Berichten: 7
Geregistreerd: 22-10-18

Stalletje gezocht omgeving Druten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-18 20:02

Beste allemaal,

Ik ben nieuw hier *\o/*
Via Google en weidegang in Druten zag ik al een topic voorbijkomen.
Maar waar die is gebleven ? -O-

Dus alvast een excuus voor de dubbele vraag.

Vanwege verhuizing terug naar Druten *\o/* zoek ik in de directe omgeving voor mijn shetjes (2 dames) een stalletje, of een weitje met schuilstal.
Zolang er vers water en elektriciteit is ben ik al snel tevreden. Zolang de dames maar veilig en droog kunnen staan.

Vriendelijke groet,
Lianne

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Stalletje gezocht omgeving Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 22:14

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Hutcherson

Berichten: 7334
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Stalletje gezocht omgeving Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 22:34

Misschien kun je eens vragen aan de trambaan in boven-leeuwen. Deze man heeft een hobby in paarden. Altijd gereden en recent een paard verkocht. Er zitten twee weitjes bij en staat nu een grote gelderse ruin. Schuur erbij met diverse stallen en soort opslag/zadelkamer.
De schuur loopt uit op een zandpaddock.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 05:09

Is ergens anders ook een optie? In Horssen in de straat de Singel staan wat weides vrij dacht ik. :j

Lianne2904

Berichten: 7
Geregistreerd: 22-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-18 06:10

RoyceMack schreef:
Misschien kun je eens vragen aan de trambaan in boven-leeuwen. Deze man heeft een hobby in paarden. Altijd gereden en recent een paard verkocht. Er zitten twee weitjes bij en staat nu een grote gelderse ruin. Schuur erbij met diverse stallen en soort opslag/zadelkamer.
De schuur loopt uit op een zandpaddock.


Oei even nadenken hoor,
Was dat niet dat droomhuis met het hele rattaplan. Vanuit boven leeuwen aan de linkerkant naar beneden leeuwen. Stonden vroeger ( 5 of 6 jaar geleden) altijd enorme paarden ? ( of zit ik even in de verkeerde straat ?)

In boven leeuwen zit er nog een,
Weet alleen mn god niet meer hoe ze heten. Zit vanaf druten gezien vrij vooraan in boven leeuwen.
De trainingsstal of ex manege van koert voorbij. En de eigenaar ervan deed combinerraces en heel veel met carnaval.
Frustrerend om geen naam en precieze plek meer te weten haha !!

Bedankt voor je hint !

Lianne2904

Berichten: 7
Geregistreerd: 22-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-18 06:13

naomiiiii schreef:
Is ergens anders ook een optie? In Horssen in de straat de Singel staan wat weides vrij dacht ik. :j


Ehh, haha ! Dat moet ik googelen.
Zolang het in de buurt van ehh die ene weg met die groene strook ligt
Of daar in de buurt.
Lang leve Google.
Dankjewel !

puttertje

Berichten: 879
Geregistreerd: 21-04-13

Re: Stalletje gezocht omgeving Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 07:49

zoals je al begrepen heb .
Heb ik plaatjes vrij in onze leuke stabiele kudde.
24/7 buiten met grote paddock met 2 schuilcontainers.
Buitenbak met verlichting en onbeperkt hooi. Zolang het weer toe laat ook weidegang.
Plek in de zadelkamer voor 1 kast en je spullen.
Ook de mogelijkheid om een men karretje te plaatsen

groetjes Diana uit Afferden

Hutcherson

Berichten: 7334
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:30

Lianne2904 schreef:
RoyceMack schreef:
Misschien kun je eens vragen aan de trambaan in boven-leeuwen. Deze man heeft een hobby in paarden. Altijd gereden en recent een paard verkocht. Er zitten twee weitjes bij en staat nu een grote gelderse ruin. Schuur erbij met diverse stallen en soort opslag/zadelkamer.
De schuur loopt uit op een zandpaddock.


Oei even nadenken hoor,
Was dat niet dat droomhuis met het hele rattaplan. Vanuit boven leeuwen aan de linkerkant naar beneden leeuwen. Stonden vroeger ( 5 of 6 jaar geleden) altijd enorme paarden ? ( of zit ik even in de verkeerde straat ?)

In boven leeuwen zit er nog een,
Weet alleen mn god niet meer hoe ze heten. Zit vanaf druten gezien vrij vooraan in boven leeuwen.
De trainingsstal of ex manege van koert voorbij. En de eigenaar ervan deed combinerraces en heel veel met carnaval.
Frustrerend om geen naam en precieze plek meer te weten haha !!

Bedankt voor je hint !


Zit ff te denken wie je bedoeld... Vooral die bij de manege van koert voorbij. Koert weet ik te zitten. Bedoel je dan richting de dijk koerts manege voorbij (en dan dat huis rechts? Daar liepen tot paar jaar terug twee friezen).

Of bedoel jij dat mooie witte huisje in de bocht naar lauwe naast die manege?

Ken je de voetbalvelden in bovenleeuwen? Aan de trambaan? Als je vanaf de voetbalvelden de trambaan volgt richting de zandstraat, kom je langs de tesstraat.
Vlak voor die kruising met de tesstraat zitten twee lappen grond tussen de huizen (en de fruitboer) aan de linkerkant.
Bij 1 staat altijd een trailer met 'de teshoeve' erop. Ik weet dat die man stopt met de paardenhobby vanwege zijn leeftijd.
Daarnaast is nog een lapgrond waar meestal drie paarden staan en vaak een man met cowboyhoed loopt. Die heeft die paardjes gewoon om zich cowboy tevoelen op zn oude dag xD.