Geschikt enquête programma gezocht!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Zou jij afhaken als je via een link een video moet bekijken tijdens een enquête?

Ja
18 (94%)
Nee
1 (5%)

Totaal aantal stemmen: 19



Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Geschikt enquête programma gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-18 21:50

Hey!

Ik zoek een gratis enquête programma waar ik op een efficiënte manier korte videos aan zou kunnen toevoegen, heeft iemand een idee? :) Want ik zou wel linkjes kunnen neerzetten, maar ik vrees dat de helft dan afhaakt :) Met linkjes zou ik dan wel delen tussen bepaalde tijd aanvinken, zodat je zo min mogelijk van de video hoeft te bekijken, indien het een lange video betreft en de vraag om een kleine scene gaat.

Alvast bedankt!

~ The comeback is always stronger than the setback ~


xNK

Berichten: 3037
Geregistreerd: 28-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 22:00

Ik heb een erg fijne ervaring met http://www.enquetemaken.be. Ik heb het gebruikt voor mijn profielwerkstuk.
Destijds kon ik via mijn school toegang krijgen tot het volledige pakket, maar dat kan ik nu niet zo snel terugvinden. Tot 25 vragen is het programma in ieder geval gratis.
Ik vond de mogelijkheden om de vragen vorm te geven ook echt enorm groot en ik heb net even gespiekt, er is ook een mogelijkheid om 'youtube' in te voegen.

L U C K Y ♥

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-18 22:03

xNK schreef:
Ik heb een erg fijne ervaring met http://www.enquetemaken.be. Ik heb het gebruikt voor mijn profielwerkstuk.
Destijds kon ik via mijn school toegang krijgen tot het volledige pakket, maar dat kan ik nu niet zo snel terugvinden. Tot 25 vragen is het programma in ieder geval gratis.
Ik vond de mogelijkheden om de vragen vorm te geven ook echt enorm groot en ik heb net even gespiekt, er is ook een mogelijkheid om 'youtube' in te voegen.


Super bedankt! Hier kom ik denk ik al een heel eind mee!

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 22:26

Is het een opdracht voor je studie? Ik heb voor mijn studie diverse enquêtes uitgezet waarbij ik gebruik kon maken van de programma's die aangeboden werden door school. Zij hebben een abonnement waardoor je gebruik kan maken van (bijna) alle opties, waar het invoegen van een video ook (bijna) altijd wel bij zit.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Geschikt enquête programma gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 23:20

Met Google Forms kan dit ook :) Hun enquete tool geeft ook de resultaten als bestand dat je kan downloaden.

8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Geschikt enquête programma gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 06:28

Ik heb ook een aantal keer google forms gebruikt, en die is echt heel fijn. Je kan ook op basis van de antwoorden mensen doorsturen naar andere delen van de enquete bijvoorbeeld.

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Geschikt enquête programma gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-18 06:34

Nee het is voor mijn profielwerkstuk :) dus jullie zien binnenkort wel een enquête verschijnen :)

~ The comeback is always stronger than the setback ~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Anoukjuuuhh, lonniejj, Mette, Mila17, MizzMontana, Selina en 62 bezoekers