vakantieveilingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:50

mvdbijl schreef:
Ik heb zo vaak iets voor een euro gewonnen maar vergeet de bonnen altijd te gebruiken.

Dat is gewoon dom :P

Dat je bijkoopt en dan beter niet via VakantieVeilingen zoiets kan doen, dat weet je na 1x dan toch en doe je niet nogmaals?

Ik vind paintballen sowieso verschrikkelijk maar dat terzijde :D

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


mvdbijl

Berichten: 3672
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:00

Ja ik ook hoor, kom je bont en blauw van terug.

Maar kocht een keer paintballen voor mijn man, weken gezegd ga je boeken? Uiteindelijk verlopen.

Fotoshoot, bleken onmogelijke tijden, verlopen..

En tja ik denk dan niemand bied? 1 euro, en dan komt er niemand meer haba. Ach ook leuke actie's mee gehad :-)

Denk dat heeeel veel bonnen nooit gebruikt worden na aankoop.

mvdende

Berichten: 5683
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:04

Mijn week Oostappen via Vakantieveilingen was prima. Volgend jaar misschien wel weer!

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:15

Ineke2 schreef:
Hoezo dan? Er staat toch duidelijk bij wat je krijgt dus ik snap het eigenlijk niet zo?

Nou, het was mij niet duidelijk dat we tussen de dronken feestvierders zouden worden gezet, nadat we moesten vertrekken van een veldje met vaste mensen omdat die geen buitenstaanders op hun veld wilden hebben. Dat het zwembad echt heel erg smerig zou zijn met douches waar kokend heet water uit kwam. Dat klachten daarover niet opgelost zouden worden. Dat we uiteindelijk op een veldje zouden belanden wat eigenlijk niet meer beschikbaar was voor kampeerders, maar de toerit was naar de stacaravans zodat je 's nachts je leven niet zeker was als er een auto het veld over kwam scheuren. En zo waren er nog heel veel andere problemen... En met alle toeslagen erbij was het niet heel veel goedkoper dan bijvoorbeeld Landal.

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 22:37

Over de slagharen kaartjes, ik heb er 6 nodig. Dus ik kijk even rond nog.

Oostappen was hier drama. Alles was gewoon viezig. Gelukkig heb ik 2 handen en maak ik altijd eerst schoon. Zwembad was ook mwa. Eten was mwa. Alles was eigenlijk gewoon wat smoezelig.

Vakantie Frankrijk was echt hemels! Domaine lacs de gascogne. Super schone douches, huisjes. Leuk team van de animatie. Voor 12,50 menu du jour. Elke dag verse broodjes. Kanoën gratis, vissen gratis, zwembad prima. Meer waar je in kan zwemmen. Leuke speeltuin. Niet toeristisch. Vriendelijke mensen in de winkels. Hele vakantie incl diesel, verblijf, eten, cadeautjes, uitjes kostte 1000 euro. Tol zat daar ook bij in en eten onderweg ook.

Zo vervelend als je beroerd terecht komt. Ik Google altijd alles. Al zegt dat ook niet altijd alles. In monschau kreeg ons hotel hele slechte recensies. Maar was echt een top weekend. Overigens niet via VakantieVeilingen.

Oostappen was trouwens eigen schuld. Zelf gekozen voor de berckt. En die is paar keer bij red mijn vakantie geweest. :')

Ben jij minima of wil jij mensen helpen? Wordt lid van onze groep: https://www.facebook.com/groups/hulpgroepGeefNietOp

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 06:38

Wowowowow de fright Night tickets zijn er zonder pardon af gehaald?

Een koude trui, is geen goede trui.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 06:41

Sunrise19 schreef:
Over de slagharen kaartjes, ik heb er 6 nodig. Dus ik kijk even rond nog.

Oostappen was hier drama. Alles was gewoon viezig. Gelukkig heb ik 2 handen en maak ik altijd eerst schoon. Zwembad was ook mwa. Eten was mwa. Alles was eigenlijk gewoon wat smoezelig.

Vakantie Frankrijk was echt hemels! Domaine lacs de gascogne. Super schone douches, huisjes. Leuk team van de animatie. Voor 12,50 menu du jour. Elke dag verse broodjes. Kanoën gratis, vissen gratis, zwembad prima. Meer waar je in kan zwemmen. Leuke speeltuin. Niet toeristisch. Vriendelijke mensen in de winkels. Hele vakantie incl diesel, verblijf, eten, cadeautjes, uitjes kostte 1000 euro. Tol zat daar ook bij in en eten onderweg ook.

Zo vervelend als je beroerd terecht komt. Ik Google altijd alles. Al zegt dat ook niet altijd alles. In monschau kreeg ons hotel hele slechte recensies. Maar was echt een top weekend. Overigens niet via VakantieVeilingen.

Oostappen was trouwens eigen schuld. Zelf gekozen voor de berckt. En die is paar keer bij red mijn vakantie geweest. :')

Omg ja de berckt die had ik ook gewonnen. Wat een verschrikking was dat. Dat was echt een gevalletje red mijn vakantie

wyoming

Berichten: 2496
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 06:45

Jep hier ook bij de berckt geweest, wel op zoover gekeken maar daar kreeg het toch nog een 7.1 en de meeste klachten gingen over de huisjes en wij met de caravan dus dacht dat het wel mee zou vallen. Nou dat hebben we geweten. Uiteindelijk zijn we naar huis gegaan omdat we gewoon geen warm water in de douche hadden.

<3 30-07-2014 <3 12-06-2018 <3

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 08:29

Anoeska27 schreef:
Ineke2 schreef:
Hoezo dan? Er staat toch duidelijk bij wat je krijgt dus ik snap het eigenlijk niet zo?

Nou, het was mij niet duidelijk dat we tussen de dronken feestvierders zouden worden gezet, nadat we moesten vertrekken van een veldje met vaste mensen omdat die geen buitenstaanders op hun veld wilden hebben. Dat het zwembad echt heel erg smerig zou zijn met douches waar kokend heet water uit kwam. Dat klachten daarover niet opgelost zouden worden. Dat we uiteindelijk op een veldje zouden belanden wat eigenlijk niet meer beschikbaar was voor kampeerders, maar de toerit was naar de stacaravans zodat je 's nachts je leven niet zeker was als er een auto het veld over kwam scheuren. En zo waren er nog heel veel andere problemen... En met alle toeslagen erbij was het niet heel veel goedkoper dan bijvoorbeeld Landal.


Aha juist ja.. ik bied nooit op die vakanties, beter zo houden dan maar :)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Carlijn
Berichten: 1017
Geregistreerd: 29-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 08:45

Woeee vakantieveilingen! Ik gebruik het vooral voor dagjes weg en dan vooral de sauna. Net toevallig weer twee tickets voor wellness Leiden op de kop weten te tikken (7,50 pp incl. administratiekosten) . *\o/* Ik lees mee. :)

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 08:45

Trui schreef:
Wowowowow de fright Night tickets zijn er zonder pardon af gehaald?


Of ze zijn op?

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 09:43

Wij halen altijd saunatickets op VV. Als je ruim van tevoren reserveert gaat dat prima.
Zit soms ook verlekkerd naar die keukenmachines enzo te kijken, maar ik vraag me dan af hoe goed die kwaliteit is. Zie er zoveel nieuw in verpakking voorbij komen op marktplaats..

mvdende

Berichten: 5683
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 10:43

Ik vond de Berckt juist best meevallen. Caravan was niet super schoon, maar dat was zo zelf schoongemaakt. Eten viel idd wel wat tegen, maar veel zelf gekookt.

Had voor €300 inclusief de toeslag voor de hond een prima last minuut vakantie.

fohadie
Berichten: 4290
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 10:54

Vakanties durf ik nooit zo goed op Vakantieveilingen. Daarom was ik ook benieuwd naar reacties in dit topic. Ik bedoel, waarom denk je dat ze op vakantieveilingen staan? Omdat er anders niemand wilt boeken, vrees ik.

Saunas vind ik altijd wel leuk. Leiden was ik nog nooit geweest en dat vond ik echt een leuke!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 10:56

De fright Night tickets zijn weer terug

Een koude trui, is geen goede trui.

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 19:43

Ik heb een keer een 4 dagen roompot gekocht via vv.
In een 4 persoons stacaravan voor 75 euro in Drenthe.
Was echt superleuk en netjes.

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

ikkeniet

Berichten: 1260
Geregistreerd: 17-09-11
Woonplaats: gehucht in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 22:19

Heb 2 kaartjes all inclusive voor Wunderland Kalkar gewonnen, die tot 28 oktober geldig zijn.
Kunnen we dus helaas niet omdat mijn man nog uitgenodigd is bij diverse wedstrijden.
En we nog naar een beurs toe moeten in Milaan.
Iemand interesse?

info@raswas.com voor het reinigen van je paardendekens.

Oordeel niet over mijn leven.
Want je hebt mijn rugzak niet gedragen.
-Rita Nievelstein-

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 06:28

Mijn vakantie op de berckt was 35 euro incl administratie kosten. Moest nog wel 4 x 9,90 afrekenen voor de lakens. En dat vond ik eigenlijk al te duur :')

Ik ga straks mijn auto in elkaar zetten van Groupon :') Ben benieuwd of hij het geld waard is :')

Ben jij minima of wil jij mensen helpen? Wordt lid van onze groep: https://www.facebook.com/groups/hulpgroepGeefNietOp

mvdende

Berichten: 5683
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 19:15

Dan heb je erg veel mazzel gehad. Ook 8 dagen in de zomervakantie? Ik was al blij met 250. Ging af en toe voor 350 weg.

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:21

Weekend in de zomer vakantie. Nog steeds goedkoop natuurlijk. We zijn uiteindelijk ook 1 dag eerder weggegaan. We hadden een of andere plaag van beesten buiten. Soort kevers en dat was niet echt grappig. Kwamen met de schemer vervelend doen en in het donker werd je gewoon aangevallen :')

Ben jij minima of wil jij mensen helpen? Wordt lid van onze groep: https://www.facebook.com/groups/hulpgroepGeefNietOp


marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:31

Dankzij jullie maar eens weer op de site gekeken. En tot mijn verbazing staat er echt zoveel meer op als een paar jaar geleden.

Zojuist net een veiling voor kaas 'gewonnen' 1 euro en dan 5 euro administratie kosten.
Is een coupon voor 70% korting op die website.

Gelijk op de site het grootste pakket besteld. Was normaal 99.95 nu dus 29.95 en kwam dan nog 5.95 verze ndkosten bij. Nu dus voor €36 een groot kaas pakket, Nou vriendlief ook blij om een dit te proberen. Wij zijn beide dol op kaas.

Maar het gaat gewoon van wc papier tot wasmiddel tot planten tot dagjes uit. Dat was een paar jaar geleden echt niet.

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

SweetVanille
Berichten: 1769
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 22:44

Oeii ik ga in de herfstvakantie naar de Berckt.. Mag me dus gaan voorbereiden.. Heb wel die Oostappen parken vergeleken eerst maar t is kiezen uit een stuk of 8 kwaden...Hebben bar slechte recensies allemaal..
Gelukkig gaan we veel met de auto weg...

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 22:54

Als je rekening houd met zelf schoonmaken valt het wel mee. Oh en geen seks hebben! Wij konden de buren live volgen. :')

Die caravans en bedjes zijn er niet op gemaakt in ieder geval :')

Ben jij minima of wil jij mensen helpen? Wordt lid van onze groep: https://www.facebook.com/groups/hulpgroepGeefNietOp

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 22:49

Even nog een schopje, weet iemand binnen welke termijn je een bevestiging ontvangt als je je bon geboekt hebt? Is dat meteen of zit daar een speling op? Mijn scherm laadt maar voor de helft en dat stuk kan ik net niet lezen :')

fohadie
Berichten: 4290
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 23:13

Welke bon bedoel je? Je bedoelt een reservering? Bij mij is het vaak binnen een paar minuten.

Vandaag heerlijk naar de sauna geweest via Vakantieveilingen. Ik zou nog 9,00 toeslag moeten betalen omdat het vakantie is, maar die werd niet doorberekend!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Emmaa_92, GoogleAdsense, ImkeTarek, Josien_, Marcella, mvdende, MyWishMax, rien10, Roosch, Sanet, Verara, YvonneV en 142 bezoekers