Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:46

Dat ik het zo vreselijk koud heb

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:50

DezeNaam schreef:
Dat ik contactlenshouders gekocht heb vandaag... Alleen staken er in het doosje geen contactlenshouders, het is gewoon facking leeg..—“
Ga dat maar eens uitleggen bij de winkel ‘Euhm ja ik heb dit hier gekocht en toen ik hel thuis open deed stak er gewoon niks in..?’
Bewijs het maar eens... En natuurlijk steken mijn maandlenzen al in mijn ogen dus heb niks fatsoenlijk om ze straks in te bewaren..


Gewoon terug gaan hoor..
Niemand in de buurt die het voor je heeft?
Ik heb het wel voor je maar kom denk niet uit de buurt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 06:07

Dat ik er vanuit ging dat we naar Caïro op vakantie zouden gaan, maar blijkbaar gaan we naar Marsa Alam. En ik klink nu als een verwend nest, weet ik, maar ik hou totaal niet van strandvakanties, ik heb er een hekel aan om uren in de brandende zon te liggen, verveel me snel en ik durf niet in de zee te zwemmen. Ik wou juist graag de piramides zien en naar het Egyptisch museum.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 06:59

Dat ik eruit moet -O-

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 07:12

Dat ik de laatste dagen echt geen motivatie voor school heb. Gewoon omdat mijn klas altijd druk js, ze altijd schreeuwen, ze hun bek niet kunnen houden geen motivatie hebben en iedereen in de weg zitten die wel willen werken.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:10

Lau schreef:
Dat ik de laatste dagen echt geen motivatie voor school heb. Gewoon omdat mijn klas altijd druk js, ze altijd schreeuwen, ze hun bek niet kunnen houden geen motivatie hebben en iedereen in de weg zitten die wel willen werken.


Amen to that.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:15

Dat ik de hele nacht hoofdpijnaanvallen heb gehad. Vriendje sliep hier en die wilde knuffelen. Maar die mocht niet eens aan me zitten. En werd wakker met een kater alsof ik 12 bier heb gedronken. Maar helaas. :+

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:25

SavannahNx schreef:
Lau schreef:
Dat ik de laatste dagen echt geen motivatie voor school heb. Gewoon omdat mijn klas altijd druk js, ze altijd schreeuwen, ze hun bek niet kunnen houden geen motivatie hebben en iedereen in de weg zitten die wel willen werken.


Amen to that.


Hier nog eentje -O-

cursebreaker

Berichten: 11455
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:30

Aan mijn hond die het pakket met verjaardagscadeautjes voor een vriendin - die er al weken staat - van de kast getrokken heeft en dat dan door de woonkamer ligt als ik thuiskom, samen met een kapotte doos chocolade - gelukkig niet alles gegeten ervan maar genoeg om me zorgen te maken dus dat wordt misschien nog wel een rondje dierenarts vandaag.. pff

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:47

Dat mn telefoon de hele nacht aan de oplader heeft gelegen, maar niet is opgeladen. Gelukkig hoef ik pas over een uur weg, dus is ie niet helemaal leeg als ik weg ga.

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-18 10:20

Aan dat mijn schooltas zo verdomd zwaar is :+

Hele set kokskleding inclusief stalen neuzen en 6 boeken -O-

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 10:34

Dat de bijlesbank van de school van onze dochter nog steeds niet is bijgewerkt.Leerlingen van hogere klasen geven bijles aan andere leerlingen maar er staan nog steeds geen namen van leerlingen op.Onze dochter heeft dringend bijles nodig voor wiskunde.Weet iemand wiskunde bijles in omgeving Nijmegen :D

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 10:36

Al een aantal dagen aan geslachtsgebonden communicatie ;)

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 12:42

Aan dat ik me nog steeds niet lekker voel na een migraine aanval van 2 dagen geleden :( ben sindsdien steeds moe, heb vaak vlekken voor mijn ogen en nu begin ik me ook nog ziek te voelen.. en ben gewoon snel gestrest om alles. Het lijkt wel alsof ik beter helemaal niets meer kan gaan doen.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 12:54

Dat er geen plek meer was op t parkeerterrein bij het station en ik mijn auto toen achter een andere auto gezet had, alleen was daar geen belijning meer van parkeervakken en nu heb ik een boete van €104 -O-

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 13:33

Dat collega’s vragen of ik het systeem wil resetten en helemaal in paniek raken als ik zeg dat dat niet meer mag, terwijl ze eigenlijk bedoelen of ik een taak een keer extra wil draaien die normaal automatisch iedere nacht draait.
Is maar een heel klein minimaa verschil. De eerste benodigd een externe partij en duurt een half uur tot een uur en heeft als gevolg dat zo’n 25 man in de tussentijd niets kan doen. Het andere duurt maar een paar seconden.

Kairos
Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 13:48

Britta31 schreef:
Dat de bijlesbank van de school van onze dochter nog steeds niet is bijgewerkt.Leerlingen van hogere klasen geven bijles aan andere leerlingen maar er staan nog steeds geen namen van leerlingen op.Onze dochter heeft dringend bijles nodig voor wiskunde.Weet iemand wiskunde bijles in omgeving Nijmegen :D

Welk jaar zit ze? Ik wil het best via bokt proberen als je een foto stuurt van de theorie en wat opgaven die ze lastig vindt ^^ doe zelf 5 havo wiskunde A


Dat sommige mensen mij niet snappen.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 14:28

Britta31 schreef:
Dat de bijlesbank van de school van onze dochter nog steeds niet is bijgewerkt.Leerlingen van hogere klasen geven bijles aan andere leerlingen maar er staan nog steeds geen namen van leerlingen op.Onze dochter heeft dringend bijles nodig voor wiskunde.Weet iemand wiskunde bijles in omgeving Nijmegen :D

Ik kan met specifieke opdrachten wel helpen via internet, doe lerarenopleiding. Misschien de lerarenopleiding van de HAN benaderen voor studenten?

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 14:36

Dat ik gewoon geen baan kan vinden..

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 15:12

Afgewezen voor een hele mooie baan en ze geven geen reden.. Het was een long shot, maar voelt toch heel stom en blijf me steeds afvragen waarom.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 16:00

Dat ik zit te huilen terwijl ik een verjaardagskaart schrijf..

Man up please..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 16:03

Saleisha schreef:
Afgewezen voor een hele mooie baan en ze geven geen reden.. Het was een long shot, maar voelt toch heel stom en blijf me steeds afvragen waarom.

Bel ze en vraag het. Klinkt stom maar ze zullen echt wel een rede hebben en die kan je prima aan ze vragen. Niet om te proberen de baan alsnog te krijgen maar puur als feedback.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:17

Mijn toets van gister.... Ging wel lekker, begin niet fantastisch en einde ook niet maar toch middenstuk heel goed. Met nakijken ook, al bij vraag 50 vd 60 en ik had er 11 fout van de 18 die 'mogen' (als er geen vragen uit gaan maar dat gebeurt nog wel)

En toen heb ik van vraag 50 tot vraag 60 er 9! fout gehad. Echt hoe dan? |( Ik had alles A kunnen gokken en dan was het nog beter geweest..

Ik heb geen zin meer in mn laatste toets.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:26

Aan dat ik een telefoontje verwacht die erg belangrijk is maar niet komt...

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:43

Mensen die een privéruzie onderling in een groepsapp gaan uitvechten