Huisje wintersport geannuleerd, waar staan wij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Huisje wintersport geannuleerd, waar staan wij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-18 10:53

Hoi,

Misschien weten jullie hier wat mee.
2 weken terug hebben we een huisje geboekt voor de wintersport. Helemaal op en top. We zijn dan met 9 volwassenen en 2 kleintjes van een jaar. Van de 9 volwassenen zijn 3 vrouwen zwanger.

Onze eisen voor het huisje waren:
- Op de skipiste zodat we niet ver op pad hoeven met de kleintjes voor bijvoorbeeld de lunch met de mannen
- Jaccuzzi
- Vermaak in/om het huisje dus niet in de middle of nowhere. De vrouwen skiën niet meer dan, dus wat vermaak is wel fijn :D


Het huisje wat we hadden had een sauna, 2 jacuzzi's (2x 6 pers.) en het lag op een vakantiepark waar ook een speciaal stukje was om bijv. te sleeën met de kleintjes.


We hebben alles betaald, maar nu worden we vorige week opgebeld dat het huisje geannuleerd is vanwege een dubbele boeking. Enorm balen, we kunnen wel eerder of later terecht, maar we zitten ook met vrachtwagenchauffeurs en mensen uit de zorg, de vakanties staan dus al vast en kunnen niet meer omgezet worden.

Nu zijn ze voor een alternatief aan het kijken, maar we krijgen huisjes die er totaal niet in de buurt komen. Niet op de piste, een enorm kleine piste, geen vermaak/jacuzzi etc.

Ik vroeg me af of er hier zijn die dit ook meegemaakt hebben en of dat uiteindelijk netjes opgelost is.


:wave:


Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 10:56

Via welke organisatie heb je dit geboekt? Klinkt als een huisje dat in particulier bezit is?

Als het echt via een reisorganisatie geboekt is dan moeten zij jou een soortgelijke of betere verblijfsaccomodatie bieden.
Maar dingen zoals een jacuzzi en sauna lijken mij pure luxe en zullen bij 9 van de 10 huisjes niet aanwezig zijn... dus dan wordt het lastig om daaraan te voldoen. Idem met 'vermaak'; entertainment?
Dichtbij de piste zou in elk geval moeten lukken denk ik.. Mits het via een (anvr) reisorganisatie is geboekt. ;)

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 10:59

Geen ervaring mee hoor, maar kan die andere partij (I.v.m dubbele boeking) niet schuiven, dat vragen?

Because the line between wrong and right, is the width of a thread from a spider's web. The piano keys are black and white, but they sound like a million colors in your mind.

http://www.lucies-paardenadvies.nl De basis in balans.Bewust trainen omg NH en midden Nl.

verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Huisje wintersport geannuleerd, waar staan wij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 11:06

Oh ellendig zeg... Met zo’n grote groep nu nog een huisje vinden wordt een crime...

Is het via een organisatie of particulier? Volgens mij kun je er in beide gevallen vrij weinig mee helaas. Ik zou iig maar gaan googlen voor andere huisjes/hotels.

[o]

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Re: Huisje wintersport geannuleerd, waar staan wij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-18 11:14

Het is via Belvilla,

uiteraard staan we open voor verandering en wat onze eisen betreft zijn we ook soepel, wat we wel heel belangrijk blijven vinden is dat het op de piste is. De jacuzzi kunnen we wel uit ons hoofd zetten (liever niet natuurlijk _O- ) en verder vinden we het alleen belangrijk dat het niet zo'n gigantisch verouderd hok is. We zijn inderdaad al volop aan het kijken voor wat anders..

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Huisje wintersport geannuleerd, waar staan wij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 11:17

waar willen jullie heen en wat is de reistijd? ik weet een fijn plekje waar je niet ver van de piste zit geen jacuzzi maar wel een sauna in de verschillende huisjes

You are either an ocean or a puddle, don't be a puddle. People walk through puddles like there nothing. Oceans fiets destroy cities
Karma 30/06/2015 <3 Chansy 17/04/2011 <3 Balto 15/10/2017 <3 Jinx 18/02/2019 <3

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37214
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Huisje wintersport geannuleerd, waar staan wij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 11:23

Jemig wat balen zeg. Maar waarom moeten jullie je aanpassen en niet de andere dubbele boeking?

Maar op de piste en zo mmm klinkt wel lekker ie dat maar te vinden. Op dat park niet nog een huisje te boeken? Klinkt als wel iets dat me leuk lijkt.

Maar geen idee wat je kan eisen. Geld terug, schade vergoeding? Geen idee want schuiven met zoveel mensen wordt lastig

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Brainless

Berichten: 29702
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 11:23


Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Re: Huisje wintersport geannuleerd, waar staan wij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-18 11:27

Karuna, geen idee. We hebben andere opties gevraagd en ook deze vraag gesteld maar krijgen hier geen antwoord op.

KarmaChansy, dat maakt ons niet zoveel uit. We hadden nu in Oostenrijk geboekt, maar Frankrijk, Zuid-Duitsland, Tsjechië en Zwitserland is ook oké. Reistijd is ook niet echt van belang. :)

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-18 11:30


KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 11:38

het is een stukje rijden vandaar dat ik het vroeg :D maar wij zijn een paar keer geweest bij Tänndalen, mooie pistes en ook kind vriendelijk!

edit: dat is in zweden, vlak bij de grens van noorwegen

You are either an ocean or a puddle, don't be a puddle. People walk through puddles like there nothing. Oceans fiets destroy cities
Karma 30/06/2015 <3 Chansy 17/04/2011 <3 Balto 15/10/2017 <3 Jinx 18/02/2019 <3

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Re: Huisje wintersport geannuleerd, waar staan wij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-18 11:57

Haha, dat is wel een heel eind rijden. Ik denk niet dat ik ze zover krijg voor 6 dagen :=


KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Huisje wintersport geannuleerd, waar staan wij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 12:02

haha ja dat dacht ik al, dan is het een goede tip voor een langere reis :D

You are either an ocean or a puddle, don't be a puddle. People walk through puddles like there nothing. Oceans fiets destroy cities
Karma 30/06/2015 <3 Chansy 17/04/2011 <3 Balto 15/10/2017 <3 Jinx 18/02/2019 <3

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-18 21:32

Nou, we hadden zelf een mooi alternatief gevonden, in Frankrijk ipv Oostenrijk. Iets duurder, maar wel met jacuzzi en op een grote piste. Verschil is door belvilla verrekend dus super opgelost. :))

daantjuhhh

Berichten: 26847
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Huisje wintersport geannuleerd, waar staan wij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:38

Oh wat super. Toch nog netjes opgelost dus.
Fijn. Hopelijk nu een leuke en zorgeloze vakantie.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:42

Dat is netjes opgelost. Hopelijk op locatie geen issue's. Let er wel op dat in Frankrijk de appartementen klein zijn. bv een 2kamer appartement geschikt voor 5 personen..daar pas je eigenlijk maar met 2 volwassenen in en wellicht 1 kindje. Dus ik hoop dat jullie een huis hebben wat iig geschikt is voor 20 man ofzo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Bianca_v_s, IASCrawler en 66 bezoekers