Losse onderdelen HH switch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muffin01

Berichten: 391
Geregistreerd: 05-01-13
Woonplaats: Gemert

Losse onderdelen HH switch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-18 14:02

Hoi Bokkers!

Ik weet dat er al wat meer topics hierover zijn verschenen maar die zijn allemaal ontzettend oud en niet meer actueel helaas -O- . Vandaag is mijn 2dehands hh switch hoofdstel binnengekomen en ik ben nu al enthousiast! Zijn er nog steeds mensen die losse stukken maken of ze gewoon verkopen omdat ze heft hoofdstel niet meer gebruiken?

Afbeelding

Deze heb ik nog niet en ik zou ook heel graag een donkerblauwe set willen hebben, bovendien mis ik de roze losse frontriem.

Alvast bedankt!

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Losse onderdelen HH switch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 14:46

Dacht te herinneren, dat er altijd een bokker was die ze ook maakte.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 17:41

Ja inderdaad heb zelfs besteld maar weet niet meer hoe ze heet en of ze het nog doet

Edit: ze heet pluisje88 op bokt

Ilse_123

Berichten: 3770
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 18:13

Ik heb ze nog! Leek me leuk maar uiteindelijk heb ik alleen de witte en heel soms de lichtblauwe gebruikt. Verder zit er nog groen en roze in de verpakking..ik bedenk me net wel dat ik ze misschien wel heb weggedaan maar ik zal morgen even voor je zoeken. Dan mag je ze zo hebben want bij mij liggen ze toch maar stof te vangen. Het is trouwens van een maat full hoofdstel.

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Losse onderdelen HH switch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 18:22

Ik had een HH switch met een paar setjes aan kleuren, maar ik doe er helemaal niks meer mee. Pastte niet goed op pony en pony is inmiddels overleden. Dus als iemand wil, het is maat cob...

Maar je kan ze eventueel ook zelf maken, klitten band, stof en een stukje schuim :D

Muffin01

Berichten: 391
Geregistreerd: 05-01-13
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-18 09:12

eclair98 schreef:
Ik had een HH switch met een paar setjes aan kleuren, maar ik doe er helemaal niks meer mee. Pastte niet goed op pony en pony is inmiddels overleden. Dus als iemand wil, het is maat cob...

Maar je kan ze eventueel ook zelf maken, klitten band, stof en een stukje schuim :D


Welke kleuren heb je erbij zitten? :)