[PG]Haflinger Maisie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shenavallie
Berichten: 11513
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

[PG]Haflinger Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-18 19:33

Ik zou heel graag nog eens mijn Haflinger Maisie willen zien of op z'n minst willen horen/lezen hoe het met haar gaat. Maisie is als veulen tot haar zesde jaar van mij geweest. Helaas waren de crisis en mijn persoonlijke financiële omstandigheden de reden dat ik haar noodgedwongen moest verkopen. Tot de dag van vandaag iets waar ik nog steeds verdrietig over ben. Het staat mij bij dat de eigenaar na mij haar aan iemand in het oosten heeft doorverkocht. Het liefst zou ik haar terugkopen, maar ik kan mij voorstellen dat iemand zo'n (voor mij in ieder geval) schat van een pony niet meer weg wil doen. Daarom zou ik het al geweldig vinden als ik haar alleen nog maar een keer zou kunnen zien of kunnen vernemen hoe het nu met haar gaat. En mocht iemand weten of ze toch te koop is, dan hoor ik dat uiteraard ook graag.

Maisie heet op papier Saartje van 't Vöske, geboren op 1 januari 2006 (inderdaad tijdens Oud & Nieuw). Haar moeder is Dizzy en haar vader is Wessel van 't Lievers.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Shenavallie op 29-09-18 19:56, in het totaal 2 keer bewerkt

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.


Amado
Berichten: 1323
Geregistreerd: 22-01-15

Re: [PG]Haflinger Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 19:49

Misschien een foto erbij handig?

Amado <3 samen sinds 02-10-2015

Shenavallie
Berichten: 11513
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-18 19:56

Gedaan! ;)

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Mando

Berichten: 15634
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: [PG]Haflinger Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 20:25

Op fb heb je een speciale haflinger groep. Haflinger forum Nederland

Wat jij van mij vindt mag je houden, het is niet van mij.

WendyLotte

Berichten: 1136
Geregistreerd: 01-01-14

Re: [PG]Haflinger Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 20:53

Afbeelding
Verder weinig info, maar maisie is een aparte naam en hier wordt over een haflinger gesproken die zo heet. Juni 2018


Shenavallie
Berichten: 11513
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-18 16:14

Dank jullie wel, ik ga eens op die site verder kijken!

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 3 bezoekers