Sinterklaas/kerst verlanglijstje? Vroeg mee beginnen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette1205

Berichten: 301
Geregistreerd: 06-07-17
Woonplaats: Noord-Holland

Sinterklaas/kerst verlanglijstje? Vroeg mee beginnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-18 13:07

Heei!
Nou het word pas over meer dan 2 maanden Sinterklaas en kerst duurt nog weer langer... Maar ik dacht ik vraag vast wat jullie er tot nu toe op hebben, ben namelijk echt niet goed met verlanglijstjes.. weet nooit wat ik moet vragen, dus jullie een idee? Als ik nu al begin moet ik toch wel een verlanglijstje hebben met Sinterklaas?

Ook binnen kort alweer lootjes trekken, daarvoor ook nog een verlanglijstje bedenken, maar dan onder de 10,-

If there aren't any bad moments in your life, there won't be any good ones.


MissBambi

Berichten: 4279
Geregistreerd: 04-07-06

Re: Sinterklaas/kerst verlanglijstje? Vroeg mee beginnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:22

Ohhh ik weet altijd vanalles, totdat ik daadwerkelijk alles moet gaan doorgeven :')

- iets voor in huis (geurkaars, klok, accessoires etc)
- iets voor je huisdier(en)
- lekker geurtje
- kleding
- dagje uit/uit eten/high tea


Ik vraag altijd vanalles, tot aan lekker warme pyjama's aan toe :')

boooo

Berichten: 4185
Geregistreerd: 10-12-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: Sinterklaas/kerst verlanglijstje? Vroeg mee beginnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:25

Ik hou het gedurende het jaar bij op m'n telefoon. Dus telkens als ik denk 'hé, dat is leuk!' noteer ik het. Inmiddels heb ik al een hele lijst met dingetjes!

Hetzelfde doe ik voor mijn vrienden en familie. Als ze een keer iets zeggen over een bepaald product of iets wat ze leuk vinden gaat dat op het lijstje. :)

"The difference between doing something and not doing something is doing something."

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:25

Een topic naar mijn hart! Ik ben ook nog jarig in december, dus het is hier altijd helemaal drama.
De standaard dingen zoals (geur)kaarsen, waxinelichtjes, douchegel heb ik nog zoveel op voorraad dat het dit jaar erg moeilijk gaat worden vrees ik.
Ik vind het vooral ook lastig om het van die "lage" bedragen zijn waarbij het de bedoeling is dat er meerdere cadeautjes gekocht worden.
Ook moet ik goed nadenken over het verlanglijstje van mijn peuter, aangezien die zoveel speelgoed heeft dat ik al amper iets kon bedenken voor haar verjaardag.

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

Florenc
Berichten: 1439
Geregistreerd: 14-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:42

Ik heb op Pinterest een bord gemaakt "wishlist". Als ik aan iets denk, zet ik het daar op. Zo kunnen vrienden en familie daar ook makkelijk wat inspiratie vanaf halen...

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:55

Ik houd voor mijn vriend een lijst bij met dingen die hij door het jaar heen noemt.
Voor mezelf weet ik nooit wat :+
Ik heb gewoon alles al, of ik koop wat ik wil lekker zelf op het moment dat ik het wil. Wordt weer hard nadenken dus!

XxLMMxX
Berichten: 3124
Geregistreerd: 22-03-12

Re: Sinterklaas/kerst verlanglijstje? Vroeg mee beginnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:29

Ik hou het hele jaar door een lijst bij op Mn telefoon met wat ik nog graag wil aanschaffen.
Die ga ik hier niet in zn geheel delen.
Maar misschien een tip voor jou voor de volgende keer.

Ik wil zelf sowieso weer een adventskalender aanschaffen. Welke miet ik me nog in verdiepen. Maar heb er vorig jaar echt plezier in gehad. Ik koop die zelf want weet nu al dat de rest het niks vindt haha.

Ik kijk altijd naar wat ik nodig heb. Ik heb in ieder geval een goede rugtas nodig. Vraag m voor kerst en ga m anders van Mn eindejaarsuitkering kopen.

En naast iets wat ik echt nodig heb, vraag ik vaak nog iets voor Mn hobby’s . Kan ik altijd wel goed gebruiken. Zoals warme yogasokken, een snoeischaar voor de moestuin, een nieuwe cap of een boekenbon.

Verder zijn er dingen waar ik altijd blij van wordt, kunnen mensen mij voor elke gelegenheid geven en komt toch wel op. Zoals kaarsen, een fijne doucheschuim en goede thee of chocola. Maar heb daar wel al een behoorlijke voorraad van. Is meer lijstopvuller hihi voor als ik/mensen echt niks anders weten.

Bloemetje75
Berichten: 1985
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:33

Je bent ongeveer zo oud als mijn dochter. Die wordt blij van bioscoopbon, tijdschriftenbon, bon voor bijv Claires en andere winkels met armbandjes en oorbelletjes, van dingen voor de paarden, warme sokken voor tijdens het leren, repen chocolade (merk en smaak wel vermelden), een hoesje voor haar telefoon, spannende leesboeken van bijv Mel Wallis de Vries (of boekenbon)...


Westhof

Berichten: 2901
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:35

Ik vind het weer zo lastig ieder jaar. Heb niets écht nodig in ieder geval.

Heb net een Xbox gekocht, dus misschien vraag ik één of twee spellen. Verder is een cadeaubon van bol.com of MediaMarkt ook altijd goed. Een custom controller erbij lijkt me ook leuk.

Verder misschien nog een cadeaubon van Epplejeck, Divoza of een andere ruitersportzaak in de buurt.

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Re: Sinterklaas/kerst verlanglijstje? Vroeg mee beginnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:56

Ik vind doucheschuim ook altijd goed!
Als mensen echt niks weten dan kunnen ze wel een busje (of wat) halen bij Rituals, of van Kneipp, Therme, Etos Botanical Boost, Kruidvat Spa Secrets... Als het maar van die mousse is, ben er gek op! :D

Koper

Berichten: 30229
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 15:01

Ik ben zo iemand die dan dingen voor de paarden wil :') Voor allebei heb ik een halster op het oog, en voor mijzelf nog wat dingen voor in huis maar wel paardgerelateerd. En dan natuurlijk chocola. Véél chocola :9 :9

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Amazonbot, Annenas, Anoukjuuuhh, Antonius, Appelflapje, batje, Blacky94, DieL_Zor, Es_ther, Katyatje, lina1998, lissssan, MariekeR, meisje_, Oshaa, ryukapple, Saartjuh_b, snorkel1986 en 211 bezoekers