Antares zadels - waar vind je ze?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Antares zadels - waar vind je ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 10:25

Na veel zadels te hebben geprobeerd (ook nieuwe zadels :$) zijn we tot de conclusie gekomen dat mijn paard een grote voorkeur heeft voor Antares zadels (mw/l - 17/17.5).

Maar... waar vind je deze (bijvoorkeur 2e hands) zadels? Op Franse sites zie ik wel wat aangeboden worden maar om daar helemaal naartoe te rijden is ook zoiets. Wie kent verkopers met Antares in het assortiment? Iemand andere ideeën?

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Antares zadels - waar vind je ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 10:28


Oamaru

Berichten: 10589
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Dubai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 10:29

Zijn ontzettend fijne zadels, maar door heel weinig zadelmakers op te vullen of te onderhouden. Heb ik mij laten vertellen. :))

Op de FB groep tweedehands zadels te koop/verkoop (met het sportpaarden logo) komen ze regelmatig voorbij. Deze week nog 2 als ik me niet vergis. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 12:28

Thanks! De 18inch (springzadel) had ik al voorbij zien komen. Mooi zadel maar te groot (& te lang). De FB-groep volg ik nu. En verder, alle tips zijn welkom! +:)+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34621
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 12:31

Ik weet dat John Kool ze wel eens heeft gehad tweedehands. Je zou hem eens kunnen bellen om het te vragen.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Antares zadels - waar vind je ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:03

Als ik me niet vergis heeft Emmers in Hamont-Achel ze ook. Of in ieder geval aan te krijgen, wel nieuw dan.
Misschien de duitse Ebay? Dat is toch iets korter bij als Frankrijk.

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:06

Future_me schreef:
Thanks! De 18inch (springzadel) had ik al voorbij zien komen. Mooi zadel maar te groot (& te lang). De FB-groep volg ik nu. En verder, alle tips zijn welkom! +:)+


Bedoelde je die ik stuurde? dat is 17,5 dressuur. misschien ook handig om je budget erbij te zetten? als iemand dan wat tegen komt kunnen ze het je sturen :)

Albert

Berichten: 5731
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:10

Oamaru schreef:
Zijn ontzettend fijne zadels, maar door heel weinig zadelmakers op te vullen of te onderhouden. Heb ik mij laten vertellen. :))

Ze zijn niet op te vullen omdat er foam in zit.
Heb jaren geleden contact gehad om een nieuwe te kopen maar heb daar om die reden vanaf gezien.
Nieuw prijs was toen al vrij hoog (ruim 3000,=) en de verkoopster gaf aan dat het zadel gemiddeld 5 jaar mee gaat omdat het van erg zacht kalfsleer gemaakt is.

hoogendroog
Berichten: 3282
Geregistreerd: 24-06-05
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:12

Op http://www.devoucoux.com staan ook diverse Antares zadels te koop. Wij hebben destijds contact gehad over een tweedehands Devoucoux en ik meen dat ik die via de contactpersoon gewoon in Nederland kon uitproberen. Uiteindelijk hebben we een hele fijne CWD gewoon via Marktplaats hier letterlijk om de hoek op de kop getikt. Ik vind Antares heerlijk zitten, maar ze slijten zo ongelofelijk snel, dat wij al snel naar iets anders zijn gaan kijken (wel Franse zadels).
Laatst bijgewerkt door hoogendroog op 30-09-18 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Zinzi_jewelJarig

Berichten: 8799
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Antares zadels - waar vind je ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:30

Weet wel een butet te koop
Zgan
Maar dat is geen antares

dianaw33

Berichten: 1884
Geregistreerd: 09-03-10

Re: Antares zadels - waar vind je ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 09:44

Een vriend van mij heeft volgens mij een med wijd Antares 17,5 inch te koop van een jaar oud, ik zal eens vragen of deze er nog is.