Husky pup

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lotteenjoy
Berichten: 343
Geregistreerd: 15-06-12

Husky pup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-18 08:47

Sinds vorige week zondag hebben we een negen week oude husky pup Diana. Nu lopen we tegen een probleem aan,

Als ik met haar wandel dan plast ze en poept ze netjes buiten alleen bij mijn vriend weigert ze wat te doen dan speelt ze alleen maar..

Iemand ooit deze situatie gehad? En hoe opgelost?

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 08:55

Kijk eens naar het verschil in hoe jullie uitlaten.

mika11

Berichten: 11107
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Re: Husky pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 09:04

Waarschijnlijk vindt ze je vriend leuk om mee te spelen. :)
Je vriend kan misschien eerst heel saai zijn, op één plekje blijven staan en haar daar een beetje laten rond scharrelen totdat ze heeft geplast.
En dan verder lopen, haar belonen en even spelen.

Simbaa
Berichten: 3962
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Husky pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 09:06

Dit “probleem” heb ik nog steeds bij mijn 2-jarige hond. Mijn vriend vindt het veel leuker om met ballen/stokken etc. te spelen dan om saai te wandelen. Mijn hond doet bij hem dus echt alleen het hoognodige bij kleine rondjes.
Jouw vriend zal dus saaier moeten worden :D

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Husky pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 09:22

Als jij haar met uitlaten het “commando” plasje aan leert. Dan kan jouw vriend dat ook doen. Dat wil ook werken.

lotteenjoy
Berichten: 343
Geregistreerd: 15-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-18 09:30

kiwiwitje schreef:
Als jij haar met uitlaten het “commando” plasje aan leert. Dan kan jouw vriend dat ook doen. Dat wil ook werken.


Ik ben het ook aan het leren :) maar het is gewoon heel vervelend voor hem, ze weigerd buiten haar behoeftes te doen komt binnen en hoppa daar gaat ze..

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 09:33

Leuk een huksy foto :D

Mijn karma deed hetzelfde bij mijn man. Nog steeds eigenlijk ik ben veel stricter geweest en de hele dag thuis dus ze luistert veel beter naar mij. Je vriend zal inderdaad gewoon op een veldje stil gaan staan en haar negeren als ze wilt spelen. Uiteraard super belonen als ze dat doet! Huskys zijn geweldige honden <3

lotteenjoy
Berichten: 343
Geregistreerd: 15-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-18 10:01

KarmaChansy schreef:
Leuk een huksy foto :D

Mijn karma deed hetzelfde bij mijn man. Nog steeds eigenlijk ik ben veel stricter geweest en de hele dag thuis dus ze luistert veel beter naar mij. Je vriend zal inderdaad gewoon op een veldje stil gaan staan en haar negeren als ze wilt spelen. Uiteraard super belonen als ze dat doet! Huskys zijn geweldige honden <3



Afbeelding
Terwijl ik eigenlijk wat makkelijker ben met alles...

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Husky pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 10:20

ach wat een droppie, husky's hebben een sterke eigen wil haha :D Karma die kan met mij goed los lopen als mijn man met haar alleen loopt gaat het wel maar als we met zijn twee zijn dan luistert ze niet echt naar hem :=

Balto die luistert wel ok naar beide maar hem hebben we pas bijna 3 maanden :j Kom ook gezellig kletsen in [BB-HK] Puppy erbij 2018 :D

Mijn clubje
Afbeelding