Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Maartje9

Berichten: 171
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: Omgeving Utrecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 10:11

Aan het feit dat er bij mijn bijbaantje iets mis is gegaan met de salaris uitbetaling. Gevolg: geen salaris uitbetaald gekregen door een onbekend probleem. Wordt als het goed is wel opgelost, maar pas bij de volgende uitbetaling krijg ik het in principe. Echt waardeloos dat ze verwachten dat ik door hun fout even een maand zonder loon blijf zitten...


MerelV

Berichten: 1764
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 10:13

Marocje schreef:
Een ander bedrijf vragen? Balen zeg!


Helaas is het volledige bedrag al betaald en staat er al een deel van de schutting en ik heb de rest niet in mijn bezit (maar dat bedrijf)

New Hennessy L1+29
Fabulous Faline 17-05-2010 - 25-11-2021, ons sprookje is ten einde
Dressuur jurylid M


lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 10:37

Dat ik niet in magister kon. Dus school heeft het gefixet, maar nu kan ik helemaal NERGENS meer in. Heel naar als je examens eraan komen en alle info die je nodig hebt daar staat...

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 10:45

Maartje9 schreef:
Aan het feit dat er bij mijn bijbaantje iets mis is gegaan met de salaris uitbetaling. Gevolg: geen salaris uitbetaald gekregen door een onbekend probleem. Wordt als het goed is wel opgelost, maar pas bij de volgende uitbetaling krijg ik het in principe. Echt waardeloos dat ze verwachten dat ik door hun fout even een maand zonder loon blijf zitten...


Je mag hier dan rente vragen over je niet uitbetaalde loon! Ze moeten dan meer uitbetalen. Zeker de moeite waard om aan te geven. Het is een fout, kunnen ze niks aan doen, maar een maand zonder loon zonder compensatie kan ook niet... Ik zou hier een probleem hebben om mijn hypotheek te betalen (zonder mijn spaargeld daarvoor te hoeven aanspreken).

Maartje9

Berichten: 171
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: Omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 11:03

iirrssjjee schreef:
Maartje9 schreef:
Aan het feit dat er bij mijn bijbaantje iets mis is gegaan met de salaris uitbetaling. Gevolg: geen salaris uitbetaald gekregen door een onbekend probleem. Wordt als het goed is wel opgelost, maar pas bij de volgende uitbetaling krijg ik het in principe. Echt waardeloos dat ze verwachten dat ik door hun fout even een maand zonder loon blijf zitten...


Je mag hier dan rente vragen over je niet uitbetaalde loon! Ze moeten dan meer uitbetalen. Zeker de moeite waard om aan te geven. Het is een fout, kunnen ze niks aan doen, maar een maand zonder loon zonder compensatie kan ook niet... Ik zou hier een probleem hebben om mijn hypotheek te betalen (zonder mijn spaargeld daarvoor te hoeven aanspreken).


Wat fijn dat je dit zegt! Ik heb even gegoogled en daar kom ik inderdaad het een en ander tegen over een wettelijke verhoging voor de vertraging en rente. Staat alleen dat dat over het bruto loon wordt berekend, dus ik weet niet of dat ook opgaat voor een 0-uren contract... :+. Maar in ieder geval bedankt!

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 11:07

Maartje9 schreef:
iirrssjjee schreef:
Je mag hier dan rente vragen over je niet uitbetaalde loon! Ze moeten dan meer uitbetalen. Zeker de moeite waard om aan te geven. Het is een fout, kunnen ze niks aan doen, maar een maand zonder loon zonder compensatie kan ook niet... Ik zou hier een probleem hebben om mijn hypotheek te betalen (zonder mijn spaargeld daarvoor te hoeven aanspreken).


Wat fijn dat je dit zegt! Ik heb even gegoogled en daar kom ik inderdaad het een en ander tegen over een wettelijke verhoging voor de vertraging en rente. Staat alleen dat dat over het bruto loon wordt berekend, dus ik weet niet of dat ook opgaat voor een 0-uren contract... :+. Maar in ieder geval bedankt!


Ik stuur je even een PB!

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 11:29

lotthje schreef:
Dat ik niet in magister kon. Dus school heeft het gefixet, maar nu kan ik helemaal NERGENS meer in. Heel naar als je examens eraan komen en alle info die je nodig hebt daar staat...


Nou dit is geregeld. Heb ik geen toestemming voor het desbetreffende mapje.. Ik ben vandaag zo zat

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 11:41

Dat oma zou komen om naar de makt te gaan... Die komt normaal wel rond koffietijd en nu is ze er nog niet -O- maak me wel zorgen

Een koude trui, is geen goede trui.

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 12:04

Heb je al gebeld trui? Rijdt anders even langs. Mocht je liever niet alleen gaan, vraag even of iemand met je mee gaat.

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 12:26

Dat ik net mijn mail check, en ik ineens een jaar(!) kwijt ben? Blijkt dat alle berichten vanaf 1-12’17 in mijn ‘verwijderde berichten’ staan? Geen idee hoe dit kan, maar vooral geen idee hoe ik die terug geplaatst krijg.. kan er maar een paar tegelijk selecteren om terug te plaatsen.. (die alles op mijn foon).

Jeetje, thuis maar eens uitzoeken. Hoe kan er nou ineens een jaargang aan berichten daar terechtkomen?

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 12:50

Oma is er inmiddels. Opticien liep erg uit

Een koude trui, is geen goede trui.

Amber_anne

Berichten: 6903
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 13:13

Trui schreef:
Oma is er inmiddels. Opticien liep erg uit


Gelukkig maar, altijd even bezorgd met die oude mensen

Marcella

Berichten: 36684
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:31

Maartje9 schreef:
Aan het feit dat er bij mijn bijbaantje iets mis is gegaan met de salaris uitbetaling. Gevolg: geen salaris uitbetaald gekregen door een onbekend probleem. Wordt als het goed is wel opgelost, maar pas bij de volgende uitbetaling krijg ik het in principe. Echt waardeloos dat ze verwachten dat ik door hun fout even een maand zonder loon blijf zitten...

Kan het verkeerd hebben maar volgens mij heb je recht op een voorschot.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:39

Heb ik ook eens gehad, er was mij toen een voorschot toegezegd, maar door een andere fout van hun kwam die uiteindelijk pas met de volgende betaalrun. Schoot ik dus helemaal niks mee op.
Ging om een uitzendbureau trouwens die ten onrechte op een stukje aanvullende informatie wachtten voordat ze gingen uitbetalen. Mijn opdrachtgever was ook witheet dan ze de uitbetaling daarvan af lieten hangen, de uren waren immers goedgekeurd en dat stukje informatie was alleen nodig voor de factuur die naar de opdrachtgever ging. Ze hadden wat mijn opdrachtgever betreft allang groen licht om mij uit te betalen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Marcella

Berichten: 36684
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:48

Dan zou ik gewoon aanspraak maken op de wettelijke rente en/of verhoging. Wat voor contact maak niet uit als je gewerkt heb je ook recht op betaling.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:48

Dat ik een opdracht voor mijn course niet snap en niemand reageert op mijn vraag -O-

:D

nicole_floor

Berichten: 3232
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 18:27

Mijn uitzendbureau...

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 19:33

Dat ik net bij mn oppasadres stond en er blijkbaar pas morgen hoefde te staan. Schaamde me kapot

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead


Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 19:59

Dat ik eindelijk de energie heb weer met m’n lapjes aan de slag te gaan, maar dat m’n lijf de voorbereidende werkzaamheden vandaag niet accepteert en ik nu met een zeer pijnlijke rug op de bank lig.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 20:04

hagelslag schreef:
Mijn arm -O-


Het is niet banketstaaf bedoeld, maar hoe vaak ga je je arm nog zeggen? Ik snap heel goed dat het vervelend is, maar ik, jij én andere bokkers kunnen je herstelproces helaaa niet versnellen. Het spijt me! Alsnog iniedergeval beterschap.

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 20:09

Banyu schreef:
hagelslag schreef:
Mijn arm -O-


Het is niet banketstaaf bedoeld, maar hoe vaak ga je je arm nog zeggen? Ik snap heel goed dat het vervelend is, maar ik, jij én andere bokkers kunnen je herstelproces helaaa niet versnellen. Het spijt me! Alsnog iniedergeval beterschap.


Ik heb teruggekeken en de 3 meest recente berichten erover zijn van 13-09, 23-09 en vandaag uit mijn hoofd gezegd. Ik stoor me er niet aan hoor :=

Waar ik me wel aan erger is dat eindelijk mijn koptelefoon binnen is, maar dat ik hem morgen etc niet nodig heb, pas maandag weer als ik naar school ga -O-

♡♡♡♡♡

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 20:13

Ik zeg ook nergens dat ik me eraan stoor, maar snap het wel als andere zich er aan storen.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 20:16

Dat mijn uitgeholde pompoen aan het schimmelen is :(
En dat ik niet weet wat ik voor gezicht/creatie ik op de andere pompoen moet maken.

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 20:21

De spookmug die de hele tijd rond mijn hoofd zoemt maar die ik niet te pakken kan krijgen, ik zie hem niet eens. Wild word ik ervan _-:(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, craiester, Evilou, Glenda, GoogleAdsense, GrapeshotBot, JudithGigi, Lalidan, Lalladidoo, Mews, Muronia, SemrushBot, Steeph, Xayah, YandexBot, Yom en 161 bezoekers