.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Hagrid
Berichten: 4
Geregistreerd: 13-08-18

.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-18 18:22

.
Laatst bijgewerkt door Hagrid op 27-09-18 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt


Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Mijn verzorgpony is een monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 18:45

Allereerst hoop ik dat de eigenaresse dit niet leest. Iemand die zo over haar verzorgpaard praat zou ik al niet bij mijn paard willen, maar goed, daar gaat het niet over.

Ik zou of les nemen of stoppen. Ik vind dit echt getuigen van disrespect naar de eigenaar toe :\

Cinnepin

Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 18:47

grondwerk lessen?

en idd, ik zou het ook niet in dank afnemen als ik de eigenaar was

Sintara

Berichten: 7383
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 18:47

Sorry ik moest echt lachen, wij noemen de shet ook altijd monster als hij eigenwijs of stout is :P :D

Zo'n heel zelfverzekerd beestje moet je echt overtuigen dat jij een waardevolle leider bent. Anders vinden ze dat ze het zelf beter weten en gedragen zich daar naar..

Een waardevolle leider is niet iemand die alleen maar straft. Probeer ook op de goede momenten te belonen, de pony uit te dagen en mee laten werken. Wat kent ze allemaal? Tijdens het longeren wordt het bijvoorbeeld best lastig voor haar om je te bijten, en daar kan je ook balkjes en lage hindernissen toevoegen, afentoe van hand veranderen.. Ze moet dan wel opletten anders valt ze op haar neus!

en: geef deze pony geen voer uit de hand. Echt nooit, gooi het dan liever voor haar op de grond als je een voerbeloning wilt geven.

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB


Amber_anne

Berichten: 6903
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 18:48

Lizzyy schreef:
Allereerst hoop ik dat de eigenaresse dit niet leest. Iemand die zo over haar verzorgpaard praat zou ik al niet bij mijn paard willen, maar goed, daar gaat het niet over.

Ik zou of les nemen of stoppen. Ik vind dit echt getuigen van disrespect naar de eigenaar toe :\


Elke keer gebeten worden door de pony dat je rondloopt met blauwe plekken lijkt me ook niet fijn

Ts misschien samen met de eigenaresse werken aan jullie band. Dat de eigenaresse laat zien hoe je de pony zelf behandeld

Anoniem

Re: .

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 18:55

Zo jammer altijd dit soort vervuiling op Bokt.. Waarom haal je nou je OP leeg dan TS?

Amber_anne

Berichten: 6903
Geregistreerd: 09-04-18

Re: .

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 19:01

Ik denk dat Ze bang is dat ze misschien de pony kwijt raakt omdat iedereen zo boos reageert

Corneeltje

Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-17
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: .

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 19:07

Ik denk inderdaad dat ze een beetje geschrokken is van de strenge reacties.

- People only accept the love they think they deserve -

Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: .

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 19:13

Dat snap ik wel. Ik vond het helemaal niet zo'n spannende openingspost eigenlijk en zat nog te twijfelen of ik een stukje ging schrijven over voedsel weigeren en grondwerk enzo maar ik haat schrijven op m'n mobiel. Nu toch gedaan omdat ik het eigenlijk niet nodig vind dat TS zo overrompeld wordt door de best pittige eerste reacties.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Anoniem

Re: .

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 19:24

Mijn verzorgster noemt mijn shet ook een monster en eerlijk gezegd is hij dat ook bij haar. Jammer dat de TS afgeschrikt wordt, want dit topic had ook mijn verzorgster kunnen helpen. Dus TS, je bent echt niet alleen en ik hoop dat je nog reageert. Als eigenaar zou ik helemaal geen probleem ermee hebben, moest mijn verzorgster hier zo'n topic openen.

Anoniem

Re: .

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 19:45

Bezint eer ge een topic begint. :)*

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110638
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: .

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 19:47

Het is al bijna zo erg dat we nu preventief de beginpost alvast moeten quoten voor het geval het wordt weg gehaald :')

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

RianneH

Berichten: 28225
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 19:56

Gezien de lege OP plaats ik even een slotje voor overleg.

Edit, aanvulling, er is contact met ts opgenomen.

"Een draver, is gaver" :D


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Milow2018 en 14 bezoekers