Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 18:42

Thuis heb ik het ijskoud en slaap ik met een fleecetrui en joggingbroek aan. Op het werk is en blijft het peentjes zweten. Met als gevolg dat ik in de loop van de middag inkak.
Ik zou dat ook graag wat meer middelen.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 18:49

SavannahNx schreef:
Ik wil echt elke keer nog roken en het werkt niet mee dat al mn vriendinnen en op school iedereen rookt. Dus idd heeel pittig! Maar heb nog geen 1 keer een trekje van een vriendin genomen maar sta driftig aan zo’n Jusfog rookpen te hijsen :') Mijn moeder rookte ook en heeft ook meerdere pogingen gedaan en altijd al snel ging het mis. Ze is nu tegelijk met mij en al even lang gestopt. Toen ik nog rookte toen ging ik ook altijd netjes buiten het bushokje staan, uit het zicht van kinderen, en in rokersvakken op het station. Ik wil niemand lastig vallen met mijn slechte gewoonte en al helemaal geen zwangere vrouwen of jonge kinderen.


Er is een app die bij houdt hoeveel geld je bespaard door niet te roken. Lijkt mij een enorme motivatie haha.
Als ik die bedragen zie, snap ik echt niet dat mensen daar geld aan uitgeven. :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 20:33

Benthhh schreef:
SavannahNx schreef:
Ik wil echt elke keer nog roken en het werkt niet mee dat al mn vriendinnen en op school iedereen rookt. Dus idd heeel pittig! Maar heb nog geen 1 keer een trekje van een vriendin genomen maar sta driftig aan zo’n Jusfog rookpen te hijsen :') Mijn moeder rookte ook en heeft ook meerdere pogingen gedaan en altijd al snel ging het mis. Ze is nu tegelijk met mij en al even lang gestopt. Toen ik nog rookte toen ging ik ook altijd netjes buiten het bushokje staan, uit het zicht van kinderen, en in rokersvakken op het station. Ik wil niemand lastig vallen met mijn slechte gewoonte en al helemaal geen zwangere vrouwen of jonge kinderen.


Er is een app die bij houdt hoeveel geld je bespaard door niet te roken. Lijkt mij een enorme motivatie haha.
Als ik die bedragen zie, snap ik echt niet dat mensen daar geld aan uitgeven. :')


Die app heb ik haha. Alleen klopt het niet helemaal want ik rookte van die potten tabak en daar doe je veel langer mee dus hij kan het niet precies berekenen. Heb nu veel meer bespaart dan dat eigenlijk kan zeg maar :+

Betreft daaraan uitgeven, het is een ernstige verslaving en soms zie ik mensen die geen cent te makken hebben nog wel sigaretten kopen. De verslaving is echt heftig ben ik nu achter

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 20:35

Mededelingen van mijn moeder.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 20:41

SavannahNx schreef:
Die app heb ik haha. Alleen klopt het niet helemaal want ik rookte van die potten tabak en daar doe je veel langer mee dus hij kan het niet precies berekenen. Heb nu veel meer bespaart dan dat eigenlijk kan zeg maar :+

Betreft daaraan uitgeven, het is een ernstige verslaving en soms zie ik mensen die geen cent te makken hebben nog wel sigaretten kopen. De verslaving is echt heftig ben ik nu achter


Ik heb daar vrij weinig medelijden mee, haha. ‘Je’ bent er ooit zelf aan begonnen. Maar idd, zo ken ik ook wel wat mensen die vrij weinig geld hebben maar wel lekker door paffen en ik kan daar met mn verstand niet bij.
Ergenisje trouwens :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 20:46

Benthhh schreef:
SavannahNx schreef:
Die app heb ik haha. Alleen klopt het niet helemaal want ik rookte van die potten tabak en daar doe je veel langer mee dus hij kan het niet precies berekenen. Heb nu veel meer bespaart dan dat eigenlijk kan zeg maar :+

Betreft daaraan uitgeven, het is een ernstige verslaving en soms zie ik mensen die geen cent te makken hebben nog wel sigaretten kopen. De verslaving is echt heftig ben ik nu achter


Ik heb daar vrij weinig medelijden mee, haha. ‘Je’ bent er ooit zelf aan begonnen. Maar idd, zo ken ik ook wel wat mensen die vrij weinig geld hebben maar wel lekker door paffen en ik kan daar met mn verstand niet bij.
Ergenisje trouwens :+


Verslaving :j
Als je het zelf niet doet of niet gedaan hebt zal je nooit beseffen hoe pittig het is.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 20:54

SavannahNx schreef:
Verslaving :j
Als je het zelf niet doet of niet gedaan hebt zal je nooit beseffen hoe pittig het is.


Alsnog vind ik dat je daar zelf bij bent. :o
Nee, ben gelukkig nooit verder gekomen dan een gelegenheidsroker en daar ondertussen ook mee gestopt, zonder enige moeite

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 21:35

O ja, rokers! Mij geen probleem als je je eigen longen naar de gort wil, maar ik zou de mijne nog lang willen gebruiken en gezond houden. Ik ben zelf niet zwanger maar ik zeg er toch ook wat van als er iemand in het bushokje of überhaupt naast mij een sigaret opsteekt.

Prima dat je een verslaving hebt hoor, maar val een ander er niet mee lastig :Y)

Lestrange01

Berichten: 2804
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 21:50

Ik kan me ook zo aan rokers ergeren. Het meest nog wel aan het schijnheilige "oh het is zo slecht voor je, je moet er nooit aan beginnen!", maar vervolgens iedere keer wanneer ze een sigaret aansteken aanbieden of jij ook wil. Terwijl ze dondersgoed weten dat jij echt echt echt echt niet wil! _-:(

Nu ga ik dus ook nooit mee wanneer iemand anders gaat roken.

Toen ik in de kliniek zat (mentaal ziekenhuis) rookte iedereen. In het begin niet, maar doordat er constant door anderen aangeboden werd gaf uiteindelijk vrijwel iedereen toe en begon ook te roken. Ik snap dat gewoon niet, dat je zelf rookt... oké, maar waarom die bijna compulsieve behoefte om anderen ook te laten roken?

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 21:53

dat ik me aan mezelf erger omdat ik 1x veel geld aan mezelf uitgeef en me meteen schuldig voel erover

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 21:54

Hier een roker. :j

Trots, nee.
Maar goed, ik ben er ooit aan begonnen en het is nou een verslaving. Ik voel ook niet de behoefte momenteel om te stoppen.
Een ander een sigaret aanbieden? Nee. Als iemand een sigaret van me wilt, kunnen ze het vragen. Oudere/zwangere vrouwen probeer ik te ontlopen. Mensen hoeven niet mee te roken aan mijn verslaving.
Maar bepalen waar ik wel/niet ga roken? Oh absoluut niet. Heb je er last van, kan je het aangeven en doe ik er echt wel wat mee. Maar je hoeft niet direct tegen me te zeggen dat ik dat maar ergens anders moet doen. Ik probeer zoveel mogelijk rekening te houden met de mede-mens.

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 22:07

Aan het mens ergens achter mij in de trein die zijn muziek net iets te hard had staan zodat ik en mijn medereizigers alleen maar tzjinge, tzjinge, tzjinge, tzjingtzjingtzjing, tzjinge, tzjinge, tzjinge, tzjingtzjingtzjing, konden horen. Klonk heel ongeïnspireerd...

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 23:24

Corendon..... Mijn moeder kan niet inchecken voor haar vakantie naar Cyprus. Want haar paspoort zou niet lang genoeg geldig zijn... Maar voor Cyprus zijn daar geen regels voor.... En natuurlijk niet meer te bereiken, dus in paniek, want vertrek is vrijdag en als ze een nieuw paspoort wil hebben kan dat natuurlijk niet meer (spoedpaspoort moet voor 15.00 uur, en ze kan pas om 16.30 uur terecht bij de gemeente...)...

Morgen maar meteen bellen en hopen dat het een systeemfout is....

Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 06:43

iirrssjjee schreef:
Corendon..... Mijn moeder kan niet inchecken voor haar vakantie naar Cyprus. Want haar paspoort zou niet lang genoeg geldig zijn... Maar voor Cyprus zijn daar geen regels voor.... En natuurlijk niet meer te bereiken, dus in paniek, want vertrek is vrijdag en als ze een nieuw paspoort wil hebben kan dat natuurlijk niet meer (spoedpaspoort moet voor 15.00 uur, en ze kan pas om 16.30 uur terecht bij de gemeente...)...

Morgen maar meteen bellen en hopen dat het een systeemfout is....

Of het nou wel of niet geldig is voor het desbretreffende land ik zorg altijd dat mijn paspoort mínstens een half jaar tot langer geldig is. :j

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 08:05

Dat ik me depri voel om geen enkele reden en echt geen zin heb in andere mensen.. -O-

hagelslag
Berichten: 9014
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:29

Mensen die denken dat ik een bank ben en ze in termijnen een paard bij mij kunnen kopen _-:(

Amber_anneJarig

Berichten: 6912
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:43

Dat ik eigenlijk nooit zweet en de afgelopen dagen opeens wel

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:45

Ik heb t zo koud -O-

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 10:19

Waikiki schreef:
iirrssjjee schreef:
Corendon..... Mijn moeder kan niet inchecken voor haar vakantie naar Cyprus. Want haar paspoort zou niet lang genoeg geldig zijn... Maar voor Cyprus zijn daar geen regels voor.... En natuurlijk niet meer te bereiken, dus in paniek, want vertrek is vrijdag en als ze een nieuw paspoort wil hebben kan dat natuurlijk niet meer (spoedpaspoort moet voor 15.00 uur, en ze kan pas om 16.30 uur terecht bij de gemeente...)...

Morgen maar meteen bellen en hopen dat het een systeemfout is....

Of het nou wel of niet geldig is voor het desbretreffende land ik zorg altijd dat mijn paspoort mínstens een half jaar tot langer geldig is. :j


Hij is na thuiskomst nog 5 maanden geldig, en ik zou dan ook echt geen nieuw paspoort aanvragen, je kan m tenslotte nog 5 maanden gebruiken. Die krengen zijn duur helaas -O- . Zeker als je v.t.v. het e.e.a. opzoekt en er geen regels aan verbonden zijn.

Gelukkig blijkt het een fout in het systeem te zijn, die standaard paspoorten weigert die onder een half jaar geldig zijn :+ Dus ze kan gewoon mee op haar paspoort alleen zal ze dan moeten inchecken op Schiphol zelf i.p.v. online

Tigress

Berichten: 8938
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 10:44

Dat je zo weinig mag op werk wanneer je even rust neemt.
Ik ben alleen, dus geen pauzes. Die moet ik tussendoor wat zien te nemen. Ik mag niet op de telefoon, ok. Fair enough.
Maar een leesboek, puzzelboek etc. mag ook niet. Ik moet dus in de leegte voor me uit staren. Ik werk me uit de naad, maar die rustmomentjes op die manier mogen dan weer niet. Erg jammer :(

Marcella

Berichten: 36716
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 10:49

Tigress schreef:
Dat je zo weinig mag op werk wanneer je even rust neemt.
Ik ben alleen, dus geen pauzes. Die moet ik tussendoor wat zien te nemen. Ik mag niet op de telefoon, ok. Fair enough.
Maar een leesboek, puzzelboek etc. mag ook niet. Ik moet dus in de leegte voor me uit staren. Ik werk me uit de naad, maar die rustmomentjes op die manier mogen dan weer niet. Erg jammer :(

Zou ik toch even nakijken, want volgens mij mag dat niet en kom het neer op werknemer pesten (van de boeken dan). En als het goed is heb je wettelijk gezien recht op rust.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 11:01

Dat mn kind te groot word voor borstvoeding en ze heeft een volledig gebit dus daarom is het niet meer nodig. }:0 Whahaha ja ze is net 2 en altijd leuk zulk commentaar van vrienden die zelf geen borstvoeding hebben gegeven. Borstvoeding is zoveel meer dan alleen voeding in je kind stoppen. Laat mij lekker ik bemoei me ook niet met de (op)voeding die zij in der kind stopt.

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 13:26

Dat mijn mailtjes weer verdwenen zijn. Vorig jaar waren ze ook plotseling weg en nu was weer mijn hele inbox leeg. KPN weet nergens van, natuurlijk.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 13:34

Tig mensen die zichzelf uitnodigen...

Iets met rust en privacy.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 14:08

poedersuiker school