Rusthuis kwpn merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elledani68
Berichten: 428
Geregistreerd: 12-01-05
Woonplaats: almere

Rusthuis kwpn merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-18 07:53

Ik ben voor mijn merrie op zoek naar een fijne olek om van haar pensioen te geniet. Wie weet een super plek voor haar. Luxe geeft zij niet zo veel om wel een warm bed in de avond en overdag lekker buiten om de benen te strekken.
Soortgenoten is zij gek van en ze zou ook wel een weidemaatje kunnen zijn mits zij niet alleen komt te staan want dat vind zij maar niks.
Het is absoluut niet de bedoeling om haar af te staan.
Dit alles het natuurlijk het liefst zo dicht mogelijk bij almere maar hie moeilijk ik het zelf ook vind is verderweg voordat gouden huis ook een optie

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70520
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Rusthuis kwpn merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 08:04

Ik verplaats dit topic naar ervaringen en diensten.

Ibbel

Berichten: 49112
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 08:05

De Wildtshof in Uddel. Topplek, alle zorg word je uit handen genomen, en alles kan. Paard 24/7 buiten in grote groep? Kan. Overdag buiten in groep en 's avonds binnen? Kan ook. In kleinere groep? Kan ook.
Medicatie, dekens, supplementen extra? Kan.
http://www.dewildtshof.nl/

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 08:14

Equiluck in Westerbeek. Man heeft hart voor paarden, alles is mogelijk. Hij geeft eventueel medicijnen, doet dekens op en af, staan hele dagen in een groep met andere pensionado's. Je kunt altijd komen kijken als je van te voren dat even laat weten. Ik weet alleen niet wat je budget is, want het is niet heel goedkoop. En is natuurlijk niet zo dicht bij Almere, wel een superplek.
http://www.equiluck.nl/