Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 13:56

Oudere en goedkope auto's komen inderdaad veel buitenlanders op af.
Wij hebben pas geleden ook onze oude auto verkocht en is uiteindelijk ook verkocht aan buitenlanders. Ging verder allemaal prima, de auto werd meteen betaald. Wel gek genoeg pas weken later opgehaald. Ging op transport naar het buitenland.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 13:57

Broek op Facebook gezet in groep van de manege, is nu bij een mevrouw om te passen.. zaterdag jasje mee om te laten passen! Dat was vlot

Oehlala
Berichten: 4305
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 14:00

pfff.. marktplaats loopt toch niet meer zo heel geweldig of wel? tis dat ik geen facebook heb. Heb er een paar splinternieuwe vintage pumps opstaan, van 150 euro. Mogen weg voor 60 inclusief verzenden. Bijna geen reactie. :(
Auto's verkopen via marktplaats is inderdaad niet teveel verwachten qua communicatie en namen, dan ben je er wel vrij snel vanaf. Die oude autootjes gaan allemaal naar het buitenland.

Odetje92

Berichten: 2680
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 14:26

Chabby schreef:
Ineke2 schreef:
Ik denk dan bij mezelf laat gaan... komt wel een andere wel betrouwbare koper.

Ik ook, maar ze staan al een jaar te koop en dit is niet de eerste keer dat een koper zo'n geintje flikt. Ik begin me er flink aan te irriteren.


Kun je niet het beste adverteren op een website voor designer stukken? Die kanalen zijn er wel

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 15:05

Odetje92 schreef:
Chabby schreef:
Ik ook, maar ze staan al een jaar te koop en dit is niet de eerste keer dat een koper zo'n geintje flikt. Ik begin me er flink aan te irriteren.


Kun je niet het beste adverteren op een website voor designer stukken? Die kanalen zijn er wel

Ik ga er niet vanuit dat dat een optie is, gezien ik geen bon of factuur heb van de aankoop. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 15:26

Bon of factuur is echt niet nodig hoor. Er zijn heel veel sites waarop juist kleding beter wordt verkocht.

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 15:33

Rena100 schreef:
Bon of factuur is echt niet nodig hoor. Er zijn heel veel sites waarop juist kleding beter wordt verkocht.

O, dan ben ik wel benieuwd. Op Marktplaats word ik dood gegooid met berichten of ik de bon heb, terwijl het in koeienletters in de tekst van mijn advertentie staat. Welke zijn dat dan?

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 15:37

Op sites als Rebelle en nextclosset moet je wel een deel afdragen maar daar zoeken mensen gericht naar designer stukken.

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 15:44

petra8 schreef:
Op sites als Rebelle en nextclosset moet je wel een deel afdragen maar daar zoeken mensen gericht naar designer stukken.

Bij beide sites durf ik dat risico niet te nemen, omdat ik dus niet kan aantonen dat de schoenen origineel zijn.

Amber_anne

Berichten: 6915
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 16:51

Chabby schreef:
petra8 schreef:
Op sites als Rebelle en nextclosset moet je wel een deel afdragen maar daar zoeken mensen gericht naar designer stukken.

Bij beide sites durf ik dat risico niet te nemen, omdat ik dus niet kan aantonen dat de schoenen origineel zijn.


Volgens mij wordt het kleding stuk gecontroleerd door hun of zo iets want neem aan dat mensen van een vintage Burberry jas geen bon meer hebben

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 20:37

Even kastopruiming gehad en een hoop op Facebook/marktplaats gezet, hoop dat het wat wil.
Iemand die een bod van €30 op mijn zgan scapa showcooler heeft gedaan maar twijfel of ik deze moet accepteren of niet, wil er wel graag vanaf, heb hem zelf voor €80 gekocht en is maar 3 a 4x op geweest, wat zouden jullie doen?

En wat is momenteel een beetje een realistische prijs voor scapa dekjes?
Aangezien die niet meer ‘in’ zijn...

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 20:43

Romy1234 schreef:
Even kastopruiming gehad en een hoop op Facebook/marktplaats gezet, hoop dat het wat wil.
Iemand die een bod van €30 op mijn zgan scapa showcooler heeft gedaan maar twijfel of ik deze moet accepteren of niet, wil er wel graag vanaf, heb hem zelf voor €80 gekocht en is maar 3 a 4x op geweest, wat zouden jullie doen?

En wat is momenteel een beetje een realistische prijs voor scapa dekjes?
Aangezien die niet meer ‘in’ zijn...


Als het er nog maar kort op staat, zou ik gewoon even afwachten denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 20:57

Banyu schreef:
Romy1234 schreef:
Even kastopruiming gehad en een hoop op Facebook/marktplaats gezet, hoop dat het wat wil.
Iemand die een bod van €30 op mijn zgan scapa showcooler heeft gedaan maar twijfel of ik deze moet accepteren of niet, wil er wel graag vanaf, heb hem zelf voor €80 gekocht en is maar 3 a 4x op geweest, wat zouden jullie doen?

En wat is momenteel een beetje een realistische prijs voor scapa dekjes?
Aangezien die niet meer ‘in’ zijn...


Als het er nog maar kort op staat, zou ik gewoon even afwachten denk ik.


Ja dat heb ik op dit moment ook tegen haar gezegd, maar wil niet te lang wachten, zul je net zien dat ze hem dan niet meer wil ofzo

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 20:59

Dan gewoon verkopen ;)!

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 21:11

Haha ja daar heb je idd een goed punt _O-

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 21:41

Dan euh ja gewoon verkopen, Romy?

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 23:30

Tegenbod doen.

Saul

Berichten: 9653
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 04:49

Ik vind het, zeker gezien deze tijd een net bod.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 07:48

Dank jullie wel voor de adviezen, vandaag word de deken opgehaald als het goed is :)

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 08:01

Romy1234 schreef:
Even kastopruiming gehad en een hoop op Facebook/marktplaats gezet, hoop dat het wat wil.
Iemand die een bod van €30 op mijn zgan scapa showcooler heeft gedaan maar twijfel of ik deze moet accepteren of niet, wil er wel graag vanaf, heb hem zelf voor €80 gekocht en is maar 3 a 4x op geweest, wat zouden jullie doen?

En wat is momenteel een beetje een realistische prijs voor scapa dekjes?
Aangezien die niet meer ‘in’ zijn...


Heb je dressuur of veelzijdigheid dekjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 08:18

Koekeroekus schreef:
Romy1234 schreef:
Even kastopruiming gehad en een hoop op Facebook/marktplaats gezet, hoop dat het wat wil.
Iemand die een bod van €30 op mijn zgan scapa showcooler heeft gedaan maar twijfel of ik deze moet accepteren of niet, wil er wel graag vanaf, heb hem zelf voor €80 gekocht en is maar 3 a 4x op geweest, wat zouden jullie doen?

En wat is momenteel een beetje een realistische prijs voor scapa dekjes?
Aangezien die niet meer ‘in’ zijn...


Heb je dressuur of veelzijdigheid dekjes?

Allemaal dressuur :)

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 14:58

western seatsaver er op gezet binnen een uur al verkocht vroeg 50 excl verzendkosten

_Nadia_

Berichten: 2652
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:04

Weer zo'n mafkees die vindt dat ik te snel reageer dus er moet wel wat mis zijn..

Werd ook wakker met 17!! facebook messages van 1 persoon, de eerste om 3 uur 's nachts en vervolgens zo'n beetje ieder kwartier weer eentje waarom ik niet reageerde..

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 19:16

Pff heb een advertentie staan met als titel 'lakhoofdstel maat full' incl foto's.
Krijg ik de vraag: 'Is het een lak?' Haha nee joh nou goed? :')

Sanniejtjuh

Berichten: 1215
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 19:40

Fellow schreef:
Pff heb een advertentie staan met als titel 'lakhoofdstel maat full' incl foto's.
Krijg ik de vraag: 'Is het een lak?' Haha nee joh nou goed? :')


Welke maat? :')