Kraaien op het rolluik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Kraaien op het rolluik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-18 12:34

Hallo allemaal!

Sinds een aantal dagen/nachten schrik ik elke keer van super hard gebonk. Alsof er steentjes tegen mijn rolluik aan worden gegooit...

Ik dacht al, dat zouden wel vogeltjes zijn.

Daar heb ik ook mooi gelijk in gehad, ik ben namelijk ziek en ik werdt net wakker door het lawaai en toen ben ik snel naar buiten gelopen om te zien wie de daders waren en toen zag ik 2 grote kraaien op mijn rolluik zitten :+

Ik vindt het allemaal heel erg gezellig natuurlijk maar ze storen mij vaak wel in mijn slaap 's nachts.

Zouden de kraaien een nestje aan het maken zijn op mijn rolluik? Ik heb eigenlijk helemaal geen verstand van vogels maar ik zou het wel erg fijn vinden als ze mij 's nachts lekker ongestoord zouden laten slapen :')

Dit is trouwens de plek waar ik ze op zag zitten. Ik heb helaas geen foto van de 2 kunnen maken.
Afbeelding


Domino_2006
Berichten: 671
Geregistreerd: 20-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 12:43

Ze zouden daar heel goed kunnen schuilen tegen de regen en kou. Wat je zou kunnen doen is er een plank op maken met spijkers (lange die door de plank heen geslagen zijn, met 2 a 3 cm tussenruimte.) dan willen ze er niet meer zitten.

Waar is onze Angel?
www.wioa.nl
voor hulp bij het zoeken naar vermiste honden en het online delen van alle vermiste dieren


tengeltje11
Berichten: 7131
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Kraaien op het rolluik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 12:46

Een nestje maken nu zal het niet worden,maar lijkt me eerder een leuke schuil- en slaapplaats voor ze.

Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Re: Kraaien op het rolluik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-18 15:21

Daar ben ik gelukkig wel erg blij mee. Ik zou het vervelend vinden als ik het nestje moet gaan verplaatsen of iets.

Gelukkig gaan ze wel gelijk weg als ik met het rolluik wat omhoog ga 's nachts alleen komen ze de volgende nacht dus weer terug. Overdag mogen ze van mij herrie maken maar 's nachts ben ik daar toch minder blij mee. Ik schrik me elke keer helemaal rot :=

BigOne
Berichten: 38191
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Kraaien op het rolluik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 15:24

Soort kraaiepoten er op monteren want ze schijten er ook op en daar gaan ze echt kapot van.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

anjali
Berichten: 15043
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Kraaien op het rolluik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 15:45

Spijkers etc. zou ik niet doen want daar kunnen ze zich lelijk aan verwonden.Aluminiumfolie schijnt wel te helpen.Maar hoe krijg je dat erop? Overigens vermoed ik dat het een tijdelijk probleem zal zijn.Dat ze dus vanzelf wel weer weg zullen gaan

troi
Berichten: 17002
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 15:54

anjali schreef:
Spijkers etc. zou ik niet doen want daar kunnen ze zich lelijk aan verwonden.Aluminiumfolie schijnt wel te helpen.Maar hoe krijg je dat erop? Overigens vermoed ik dat het een tijdelijk probleem zal zijn.Dat ze dus vanzelf wel weer weg zullen gaan


Ach de punten afvijlen zodat ze bot worden (zo gepiept) en dan valt dat verwonden nogal mee. Het zijn enorm slimme vogels die zich waarschijnlijk weinig van folie aantrekken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Century, colinneke, Esther, Gaabje, GoogleAdsense, IASCrawler, Mitch_Beauty, Relserk, Robin_Rikkie, Selina, tienus63 en 116 bezoekers