tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Esmee_RS

Berichten: 4871
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 14:14

Ik vind het oprecht bizar om te lezen hoe sommige exen/scharrels omgaan jullie.. := Echt bizar soms.

Het is voor mij nu een week of 5 geleden dat ik mijn relatie heb verbroken, en moet zeggen dat ik me de afgelopen week echt heel goed voel! Heb ook leuk contact met mijn ex op WhatsApp waar ik me op dit moment heel prettig bij voel. Dus ben best happy op het moment :)

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 15:41

Daphara wat een verhaal toch! Ik hoop dat je nu met rust gelaten wordt.

lor1_1984 schreef:
Scharrelfiguur had me weer gedeblokkeerd en ging er vanuit dat ik wel voor hem zou klaarliggen. 8)7
Toen ik hem duidelijk maakte dat dat zo niet werkt vroeg hij vervolgens of hij een wijntje moest komen brengen.
Nadat ik hem nogmaals duidelijk heb gemaakt dat dat dus niet zo werkt begon hij met jankpoppetjes te smijten en nadat ik aangaf dat hij daarmee moest kappen heeft hij me weer geblokkeerd. :')
Verwacht dat hij over een week of 2 wel weer gaat appen ofzo. :+


Sorry maar deze schoot gelijk door mijn hoofd. :')
Afbeelding



Hier alles rustig, gister reünie gehad en had mijzelf al opgegeven voor bardienst voordat het uit was. Beetje met lood in mijn schoenen daarheen maar wilde ook niet wegblijven omdat ex daar was (kom op, laat me niet wegjagen).
Kwam binnen voor de laatste voorbereiding en werd ineens door ex welkom gekust voordat ik iets kon doen. Echt fiets akward en mijn gezicht sprak boekdelen als ik zo de reacties van andere vrijwilligers zag.
Anyway snel bar schoon gemaakt en opgebouwd en toen werd ik gesommeerd voor een schoon sopje. Jullie kunnen wel raden dat hij die niet van mij kreeg. Toen de reünie ook op gang was heeft hij een paar keer bier proberen te bestellen zonder een alsjeblieft, maar ik tap nooit zonder alsjeblieft dus die heeft hij ook niet gekregen tot het kwartje bij hem ging vallen.

Wat wel heel ongemakkelijk was, was dat zijn zus ineens een heel gesprek met mij wilde aanknopen over mijn huis >;) . Ik snap er helemaal niks meer van en er werd ineens ook gedaan alsof we hele goede vriendinnen waren (zij moest me nooit) en ex deed ook alsof alles dikke mik was en heel vriendschappelijk was. Ik werd er in ieder geval heel achterdochtig van.
Owja, die 100 andere vrouwen zijn kennelijk vermist ofzo. :=

Goede vriend van mij is bang dat ze doorhebben wat ex nu mis gaat lopen omdat ze nu ineens poeslief gaan doen. Gelukkig ben ik gekke gerrit niet. Die gozer gaat nooit veranderen en dit is mogelijk gewoon een wolf in schaapskleding act.

[/list][/size]

BigOne
Berichten: 38038
Geregistreerd: 03-08-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 18:47

Goed zo, door hun 100% omslag laten ze zien wat voor minne berekende mensen ze zijn.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 07:26

Hebben jullie niet dat je soms iets tegen je ex wilt appen of hem ergens in wilt taggen en dat je je dan opeens beseft dat dat niet kan?

En wat zouden jullie doen als ze je wel appen/smsen met kerst van “fijne feestdagen” zou je terug appen/smsen of zou je het negeren..?

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SophievdV
Berichten: 14715
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 07:34

Ik heb dat al lang niet meer, gelukkig. Want dat zijn wel momenten waarop het vaak pijnlijke besef komt dat het over is.

Ik ga mijn ex nooit meer appen dus ook niet met Kerst. Hij kan mij niet appen want ik heb overal een blokkade op.

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 07:48

SavannahNx schreef:
Hebben jullie niet dat je soms iets tegen je ex wilt appen of hem ergens in wilt taggen en dat je je dan opeens beseft dat dat niet kan?

En wat zouden jullie doen als ze je wel appen/smsen met kerst van “fijne feestdagen” zou je terug appen/smsen of zou je het negeren..?

Ik hoopte vorig jaar echt echt echt dat mijn ex mij zo'n appje ging sturen maar hij deed het niet. Ik denk gewoon even slikken en doorgaan. Niet op hopen, niet naar proberen uit kijken...

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 07:52

Nee niet dat ik er naar uit kijk maar ik zou eigenlijk niet weten wat ik moet doen..

Soms dan zie ik een plaatje wat zo goed dan bij hem of bij onze humor zou passen en dan is daar idd het harde besef dat het voorbij is..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 07:53

SavannahNx schreef:
Nee niet dat ik er naar uit kijk maar ik zou eigenlijk niet weten wat ik moet doen..

Soms dan zie ik een plaatje wat zo goed dan bij hem of bij onze humor zou passen en dan is daar idd het harde besef dat het voorbij is..

Zoals ik zei, even slikken en doorgaan.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 07:59

Ik hoop nog steeds dat 'die ene' jongen beseft dat hij wel een relatie wilt :') Laatst zat ik geprintscreende app berichten te lezen (je kent het wel, soms heb je even een andere mening nodig) En dat was voor mij echt de bevestiging weer dat ik niet op mijn achterhoofd was gevallen wat betreft signalen. Hij heeft echt gezegd mij leuk te vinden en zo gingen we ook verder. En ineens......

Ik heb uiteindelijk, hoe moeilijk ook, voor mezelf gekozen en gezegd dat ik geen vrienden kan blijven omdat er teveel gevoel vanuit mijn kant bij zit. Sindsdien is het stil.. sinds februari dit jaar (april vorig jaar voor het eerst en toen in sept weer contact tot feb dit jaar).

Het is beter... maar het doet niet minder pijn. Als je eindelijk weer ergens in durft te geloven en het gaat op deze manier..

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 08:52

xDenies schreef:
Ik hoop nog steeds dat 'die ene' jongen beseft dat hij wel een relatie wilt :') Laatst zat ik geprintscreende app berichten te lezen (je kent het wel, soms heb je even een andere mening nodig) En dat was voor mij echt de bevestiging weer dat ik niet op mijn achterhoofd was gevallen wat betreft signalen. Hij heeft echt gezegd mij leuk te vinden en zo gingen we ook verder. En ineens......

Ik heb uiteindelijk, hoe moeilijk ook, voor mezelf gekozen en gezegd dat ik geen vrienden kan blijven omdat er teveel gevoel vanuit mijn kant bij zit. Sindsdien is het stil.. sinds februari dit jaar (april vorig jaar voor het eerst en toen in sept weer contact tot feb dit jaar).

Het is beter... maar het doet niet minder pijn. Als je eindelijk weer ergens in durft te geloven en het gaat op deze manier..

Dikke knuffel :(:) Heel sterk van je dat je meteen je grens hebt gesteld. Maar dan verdien je wel echt veel beter, probeer je te focussen op wat leuke dingen!

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:32

Het is altijd lastig als de één meer gevoelens heeft dan de ander, hopen dat de ander dezelfde gevoelens gaat krijgen is zinloos. Afstand is dan inderdaad het beste, je moet ‘gewoon’ verder en elkaar spreken of zien maakt dat alleen maar moeilijker.

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:47

Klopt. Maar hij was wel degene die steeds terug aanklopte en het voortouw nam in de gevoelens. Uiteindelijk gebeurde er iets met een ex van hem en ineens nam het contact af. We spraken wel af maar ik kreeg geen kus meer als hij weg ging en het appen werd ook moeizamer. Onder het mom van, 'ik sliep al', of dat hij zn telefoon op het werk was vergeten.

De laatste keer vroeg ik ook van joh, wat is dit nou.
Hij vond het interessant hoe ik mijn leven leidde en zo met mijn dieren bezig was. Mooi hoe ik in het leven stond en hij vond het fijn om met mij te praten over alles en nog wat. Maar daar bleef het uiteindelijk bij.

Blijf het oneerlijk van hem vinden hoe erg hij mij heeft meegetrokken in zijn gevoelens. Hij heeft gelukkug wel eerlijk gezegd dat ze toen echt waren. Voelt dan weer net even fijner. Alleen jammer dat ik er mee blijf hangen ;)

Sterk zijn is sowieso belangrijk! En aan jezelf denken en doorgaan.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 14:24

SavannahNx schreef:
Hebben jullie niet dat je soms iets tegen je ex wilt appen of hem ergens in wilt taggen en dat je je dan opeens beseft dat dat niet kan?

En wat zouden jullie doen als ze je wel appen/smsen met kerst van “fijne feestdagen” zou je terug appen/smsen of zou je het negeren..?


Ja dat herken ik heel erg. Heb heel vaak dat ik iets zie wat ik normaal altijd had gedeeld met hem. Blijft nog steeds heel gek dat het voor je gevoel gewoon niet meer kan.

Als hij me fijne feestdagen zou appen, app ik dat zeker terug. Komt bij mij ook dat wij niet met ruzie en gedoe uit elkaar zijn gegaan.

Ook nog sterkte voor iedereen. Ik lees alles mee, maar heb te weinig tijd om ook op iedereen te kunnen reageren, maar ik leef met iedereen mee Y;(


Zaterdag avond hadden we het bij mij thuis nog over of ik ex nu mis en om heel eerlijk te zijn, mis ik hem dus totaal niet. Ik vind het heerlijk dat ik nu gewoon al mijn weekenden voor mezelf heb en niet alle weekenden samen met iemand door breng. De laatste maanden deden we samen nooit meer iets omdat ik vrijwel blut was en hij 5 dagen in de week werkte en de woensdag en zondag dan vrij was. Hij gaf aan gewoon geen weekendgevoel te hebben en dat kwam dan heel erg naar buiten door chagrijnig zijn. Als hij dan bijvoorbeeld wilde knuffelen en zoenen (en meer), maar ik wilde gewoon gaan slapen, dan draaide hij zich boos om, zei vervolgens geen woord meer totdat het de volgende dag was en dan was het nog maar zien hoe zijn pet stond.
Ik zie nu ook dat ik de laatste paar maanden daardoor ook nergens meer zin in had, want als het hem niet zinde werd hij kwaad. Dan was het voor hem klaar en dan werd mijn mond gesnoerd.
De eerste paar keren dat dat gebeurde hield ik me dan maar stil, liet hem in zijn sop gaarkoken en liet het er verder bij. Laatste paar weken van onze relatie was ik dat zat en bood ik weerstand. Ik wilde mijn mond niet meer laten snoeren. Als ik iets wilde zeggen dan zei ik dat ook of hij dat nou wilde of niet.
Onze relatie vertoonde al steeds meer kleine scheurtjes die ik nu na bijna 2 maanden allemaal begin te zien.
Ik durf zelfs te zeggen dat ik blij ben dat onze relatie over is. Van hem zelf hoor ik zo nu en dan nog iets via whatsapp, al is het nu ook al bijna 3 weken stil. En waar ik in de eerste paar weken echt heel veel behoefte had om hem weer te zien, is dat nu eigenlijk allemaal verdwenen. Ik hoef hem niet meer per se te zien en het maakt me ook eigenlijk niet meer uit of ik hem nog zie of niet.

Voorlopig lekker op mijn studie focussen, genieten van het studentenleven en op zoek gaan naar een woonruimte in mijn studiestad. Heb voor mijn gevoel met het begin van mijn studie een nieuwe start kunnen maken, nieuwe mensen leren kennen en ben ontzettend trots op mezelf hoe ik me door deze afgelopen periode heen heb geslagen :o

Renske_W

Berichten: 13840
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:00

SavannahNx schreef:
Hebben jullie niet dat je soms iets tegen je ex wilt appen of hem ergens in wilt taggen en dat je je dan opeens beseft dat dat niet kan?

En wat zouden jullie doen als ze je wel appen/smsen met kerst van “fijne feestdagen” zou je terug appen/smsen of zou je het negeren..?

Ik heb nog steeds goed contact met mijn ex, dus ik tag hem op fb en app ook met hem. :)

Hij had al gevraagd of ik niet mee zou willen gaan naar het BZV feest. :))

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:07

Ik heb zelf aangegeven dat ik geen vrienden kan zijn al wilde hij dat wel. Voor mij is het alles of niets. Hij koos ervoor om het te beëindigen dan is het ook beëindigd. Toch vind ik het wel moeilijk.. nog steeds na bijna 2 maanden.. Het is pas 2 maanden maar het voelt al echt veel langer en daarom vind ik het echt nog pittig. Hij heeft veel dingen gezegd die echt niet kunnen dus ik heb geen idee hoe ik zou reageren als hij zou smsen (hij heeft mij op alles geblokt dus hij kan alleen smsen tenzij hij allang en breed mijn nummer heeft verwijderd).

Ik lees hier rustig mee, maar zeg niet heel veel.. Pittige verhalen lees ik hier.. Alles okee met iedereen?

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Esmee_RS

Berichten: 4871
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:13

Vervelend Savannah. Hoewel ik nog leuk contact heb met mijn ex merk ik dat ik de boot wel een beetje probeer af te houden, dus ik moet me van mezelf ook enigzins inhouden om bepaalde memes of dingen naar hem te sturen.
En dat van alles of niets herken ik ook goed! Zo voel ik me er aan de ene kant ook over, maar aan de andere kant heb ik gewoon een gezellige vriend aan mijn ex. Dus lastig ja.
Mijn relatie is nu ruim 5 weken uit, maar het voelt echt al veel langer inderdaad!

Is er trouwens iemand die ik even een pb'tje mag doen? Want ik heb echt even advies nodig hahaha. Betreft een jongenskwestie ~~}>

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:15

Je mag mij pb'en :)

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:15

Ik app met ex nog rond de verjaardagen.

“Fijne verjaardag”, en daar volgt dan soms een kort gesprekje uit. Maar ik heb hem gewoon niets te vertellen. Klinkt misschien banketstaaf maar hij behoort tot mijn verleden en heb geen behoefte aan contact hoewel hij altijd echt een super vriend is geweest.

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd

BigOne
Berichten: 38038
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:16

Jullie moeten niet vergeten dat je soms ook om een verloren relatie kunt rouwen, net als wanneer iemand komt te overlijden en je de telefoon pakt om een belletje te doen, het slijt maar duurt even.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Renske_W

Berichten: 13840
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:17

Je mag mij best een berichtje doen

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

Esmee_RS

Berichten: 4871
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:36

Bedankt meiden, ik heb jullie een pb gestuurd! :)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:36

bigone schreef:
Jullie moeten niet vergeten dat je soms ook om een verloren relatie kunt rouwen, net als wanneer iemand komt te overlijden en je de telefoon pakt om een belletje te doen, het slijt maar duurt even.


Ik zei ook huilend in zijn armen toen we er beide echt zeker van waren dat het niet ging werken “het voelt net of je doodgaat”... Dus ja daar kan ik mij in vinden....

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:36

Esmee_98 schreef:
Bedankt meiden, ik heb jullie een pb gestuurd! :)


Mag mij ook eventueel!

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:17

Fijn dat je, je goed voelt Esmee :)

Dat is fijn Taartjee!
Een nieuwe start is altijd goed :)

Dacht dat je, je ex al een tijd niet meer had gesproken Renske?
Of ben ik nu met een ander door de war? :')

Dat is heel normaal hoor Savannah.
Heb dat ook nog regelmatig.
Dacht dat je nog met je ex omging?

Hier gaat het eigenlijk heel goed :)
Heb sinds twee weken mijn handen vol aan mijn kittens en is ook echt wel gezellig in huis :)
Ben rustig aan het kijken voor een koophuis, dus is ook wel goede afleiding.
Gisteren wel een moeilijk momentje gehad..
Ik had nog twee kaarten liggen voor body worlds waar ik eigenlijk met mijn ex heen zou gaan.
Had een vriend meegenomen omdat de kaarten bijna zouden verlopen.
Was wel gezellig maar de laatste keer dat ik in Amsterdam centrum was, was ik daar met mijn ex.
Moest weer even aan die dag denken en toen kreeg ik het wel weer even moeilijk..

Esmee_RS

Berichten: 4871
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:27

Hoe is het met de kittens Lieszje? Groeien ze hard? :D

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Mrskiwi, QuintyKelly, wisja, YandexBot en 32 bezoekers