Lopend verhuizen. Hulp gezocht voor route! omg. Arnhem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Delaja

Berichten: 3552
Geregistreerd: 10-04-08

Lopend verhuizen. Hulp gezocht voor route! omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-18 17:18

Helaas ben ik genoodzaakt mijn paard lopend te verhuizen. Hoe en wat kun je eventueel hier lezen: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=158&t=1953185&lr=557276916#unread


Ik weet echter de ruiterpaden in de buurt van waar ik naartoe moet lopen niet en ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen!

De eerste etappe gaat van de driesprong bij Ede naar Stal Mansour. Het eerste stuk ken ik wel, maar ik weet niet welke route ik het beste kan nemen om zo min mogelijk langs de weg te moeten.


De tweede etappe gaat van Stal Mansour naar de Wolfskuil in de Steeg. Hier ben ik helemaal niet bekend met ruiterpaden in de omgeving. Ook zou het fijn zijn als de route af en toe dicht bij een weg komt zodat mijn vriend en ik elkaar af kunnen wisselen met lopen (door een knieblessure kan ik zelf maximaal één uur achter elkaar lopen).

Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen waar de ruiterpaden liggen zodat ik een mooie route uit kan stippelen!


EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Lopend verhuizen. Hulp gezocht voor route! omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:22

ken je ruiterenmennen.nl? daar kun je heel makkelijk routes plannen.

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: Lopend verhuizen. Hulp gezocht voor route! omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:25

Op paard&kaart staan ook alle ruiterpaden :)

Delaja

Berichten: 3552
Geregistreerd: 10-04-08

Re: Lopend verhuizen. Hulp gezocht voor route! omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-18 17:43

Wat goed! Ik zit nu op ruiterenmennen.nl en daar kan ik ook echt een route uitstippelen. Super bedankt!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Lopend verhuizen. Hulp gezocht voor route! omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:55

Ik verplaats dit topic naar Buitenrijden, ruitervakanties en trektochten.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 23:08

Delaja schreef:
Wat goed! Ik zit nu op ruiterenmennen.nl en daar kan ik ook echt een route uitstippelen. Super bedankt!


Superhandige site is dat inderdaad, veel succes met plannen en verhuizen, maak er een mooie, gezellige "rit" van! Hopelijk kan je paard nog een tijd lekker van haar pensioen genieten.

❤Spike 30-04-2007-22-05-2020❤
❤Dunja 08-06-2015❤


ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 08:37

Delaja schreef:
Wat goed! Ik zit nu op ruiterenmennen.nl en daar kan ik ook echt een route uitstippelen. Super bedankt!

Check wel even of dat ook in de praktijk de handigste route is.
Al diverse malen meegemaakt dat routes volstrekt onhandig worden, omdat ze simpelweg niet alle info hebben. Ze zijn voor een groot deel afhankelijk van externe input.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Delaja

Berichten: 3552
Geregistreerd: 10-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-18 15:35

Ik heb voor zover mogelijk de route ook op google maps bekeken en het ziet er behoorlijk goed uit.
Ik ontkom er niet aan om een stuk langs de weg te gaan maar het grootste deel is toch onverhard of echt ruiterpad :D

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Lopend verhuizen. Hulp gezocht voor route! omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 15:36

ik zou de route via de fiets verkennen, weet je direct wat je onderweg tegen kunt komen.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl

Anoniem

Re: Lopend verhuizen. Hulp gezocht voor route! omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 15:43

Jeetje ts ik kom niet uit de regio dus kan je niet direct helpen maar kwam je topic toevallig tegen, heb je op van het andere topic ook gelezen en wil even zeggen dat ik echt respect heb voor hoe je het doet voor je paardje! Als ik in de buurt had gewoond had ik graag geholpen, wat een eind 50 km te voet. Succes ermee in ieder geval!

Delaja

Berichten: 3552
Geregistreerd: 10-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-18 16:02

friesiszwart schreef:
ik zou de route via de fiets verkennen, weet je direct wat je onderweg tegen kunt komen.



Dat is nog best lastig aangezien het grootste deel ruiterpad is en mijn vriend en ik allebei geen mountainbike hebben :(

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 16:08

Delaja schreef:
friesiszwart schreef:
ik zou de route via de fiets verkennen, weet je direct wat je onderweg tegen kunt komen.



Dat is nog best lastig aangezien het grootste deel ruiterpad is en mijn vriend en ik allebei geen mountainbike hebben :(

Denk je daar wel goed over na? Met een knie blessure en dan over een ruiterpad wandelen is verre van ideaal en zwáár.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Delaja

Berichten: 3552
Geregistreerd: 10-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-18 16:11

Ineke2 schreef:
Denk je daar wel goed over na? Met een knie blessure en dan over een ruiterpad wandelen is verre van ideaal en zwáár.



Ja hoor! Ik kan inmiddels weer probleemloos een uur lopen op een rustig tempo. Normaal loop ik een stuk harder maar dat zit er momenteel niet in (maximaal 10 minuten lukt dat). Doordat mijn vriend meehelpt kan hij de zware etappes doen en loop ik de stukken die meer langs de weg gaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers