Tryon 2018: Leopold van Asten ijzersterke reserve

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13956
Geregistreerd: 20-04-16

Tryon 2018: Leopold van Asten ijzersterke reserve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-18 17:42

knhs
Springen


Voor Leopold van Asten zit zijn taak als ruiter er op dit WK. Hij kwam als reserve mee naar Tryon. Van Asten reed dinsdag wel mee in de trainingssessie, maar zal nu de wedstrijd volop bezig is zijn witte rijbroek niet aan hoeven te trekken.

Geen probleem voor van Asten. “Alle berichten voor we hier naar toe kwamen waren niet zo positief, maar het valt ons alles mee. Het weer is goed, de faciliteiten voor de paarden zijn gewoon goed, mooie stallen, goede bodems, de paarden en ruiters zijn fit, het lijkt allemaal goed. Niet alles er omheen is klaar, maar de belangrijke dingen die zijn prima voor elkaar.

Mijn taak als ruiter zit er op, maar ik blijf zeker hier. Je probeert toch je steentje bij te dragen, daar waar kan. Dat is puur gevoelsmatig, je probeert er gewoon te zijn. Het gaat uiteindelijk om de finetunen. Ik vind het een taak van de vijfde ruiter om als je meegaat ook aanwezig te zijn en er te staan.”
Laatst bijgewerkt door Aurora3 op 22-09-18 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.



Amandavd
Berichten: 12103
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Tryon 2018: Leopold van Asten ijzersterke reserve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 18:11

Ik snap de titel van dit bericht niet echt.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

BigOne
Berichten: 38137
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 18:39

Amandavd schreef:
Ik snap de titel van dit bericht niet echt.

Beetje dubbelzinnig, hij is reserve, hoeft alleen maar zijn paard dar fit te houden. En blijft daar gewoon ook wanneer hij niet in actie kan komen om het team verder te ondersteunen. Dat is dus een ijzersterke reserve, ze zijn er ook die dan helemaal niet af willen reizen want je bent " maar " reserve.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clmr, Ubermetrics, yvje86 en 38 bezoekers